Author:  Miroslav Rovis
To:  tehnicka.podrska@t.ht.hr
Subject: Re: problem s produženjem croatiafidelis.hr, was: SSL error u ZTE routeru [T20160613092F]
Ništa mi odgovorili niste na moja pitanja, ali prije nego pokušam opet
sam proučiti što i zašto... Možete li mi reći s kojom logikom (u vašem
umu) bi .hr domena mogla biti, kao domena, ne prostor --zamjetili ste
valjda i sami da se ne radi o produženju iznajmljivanja prostora, valjda
jeste--, a kako proizlazi iz snimki zaslona, podkriepljeno "trace"-ovima
mrežnog prometa (network traffic dumps, or traces)...

[Možete li mi reći s kojom bi to logikom (vašeg uma) moja .hr domena
--ne prostor-- mogla biti] u našoj nadležnosti?

Naime pišete:

> [...]
>
> Uz zahvalu na razumijevanju srdačno Vas pozdravljamo.
>
> S poštovanjem,
>

> HRVATSKI TELEKOM d.d.
>
> Tomislav
> Agent za e-korisničku podršku
> Odjel e-poslovanja
> Odsjek za e-korisničku podršku
> Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb

Pitanje bi se moglo postaviti također i ovako: Zar jedan kvalificirani
informatički djelatnik misli da se .hr domene, samo korištenje domena,
adresa koje se nazivaju domenama, i to onih koje završavaju na .hr kao
CroatiaFidelis.hr, u Repoblici Hrvatskoj plaćaju?

Međutim ostavimo to, ako ne razumiete... Nego javit ću vam ako i dalje
ne budem mogao autorizirati domenu, odnosno ako bude opet kako možete
vidjeti i proučiti da je prije bilo na već vam datoj adresi (ranije vam
već poslatoj, a da baš nikakvo stručno mišljenje o tome od vas do sad
dobio nisam; naprotiv, samo ste brzoglasno me automatski obaviestili u
roku od nevelikog broja minuta nakon mog razgovora sa anonimnim vešim
tehničarom da ste problem riešili... ):

> http://croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-160606-dns-hr/

I, ako budem trebao vašu pomoć (koju mi do sad u ovom predmetu niste
pružili), molit ću vas za ozbiljniji tretman.

Svako dobro! (moj podpis je na dnu)

http://www.CroatiaFidelis.hr