Author:  Miroslav Rovis
To:  T-com prigovori
Subject: Re: T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]
Vjerujem da ste dobili (ja jesam u "indigo kopiji"), a sve je i
podpisano mojim PGP-podpisom, ne ćete moći reći da sam poslao nešto
drugo nego što jesam poslao, i naravno da će se sve jasno vidjeti
javno... Pogledajte o tom još niže u tekstu...

Vjerujem, dakle, da ste dobili (ali ja vam to ponovno šaljem, jer je
važno!):

> [...]
> ta valjda su računi javni u Republici Hrvatskoj?
>
> orig_bill_5019102951-206-5_5019102951_201610_R.pdf
>
> Koliko dakle da ja sad platim? Sigurno ne 369,50 kn koliko ima na
> navedenoj uplatnici, koja je sastavni dio gornjeg PDF-a! Sigurno ne!
>
> ***********************************
> Jeste li u stanju poslati točan pravi iznos, od kojeg je odbijena
> dosadašnja preplata?
> ***********************************
>
> Ili opovrgnite dopis štovanog Igora Butija i poništite da je iznos
> preplate 181.52 kn. Ali službenim dopisom... A ne SMS-om...

Također i PDF, i JPG ponovno privijam... "Looped Message"?

Looped Message? Ne govorite istinu...

---

Ali ja zapravo odgovaram na:

ali ja trebam preglednost... pa...

On 161121-17:17+0100, wrote:
> Received Looped Message

Ma je li?

> [...]
>
> IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku greškom, molimo Vas, obavijestite pošiljatelja, a poruku i sve njene privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo prenošenje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u poruci trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj, stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju nužno stavove HT - Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i priloga sadržanih u poruci.

Oh, stvarno! Izvolite pogledati, primili ste me, i nakane da ovakve
zlorabe objavim, napisao sam vam, i rekao, tada:

http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/

. Primili ste me sve jednako. Ne kršim nikakve ugovore s vama.

Vi kršite, prenaplatama...

> [...]
>
> DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached to it are confidential and intended solely for individuals or entities which they are addressed to. If you have received this email message in error, please notify the sender and permanently remove the message and all attached files from the computer. Any disclosure, copying or distribution of all or a part of information contained herein to or by third parties is prohibited and may be unlawful. Please note that any views or opinions presented in this message are solely those of the author and do not necessarily represent the views and opinions of Croatian Telecom Inc. Croatian Telecom Inc. accepts no liability for any potential damage caused by this message and files attached to it.

Nek se zna!

Prvo, zahvaljujem, i to javno, štovanom Igoru Butiju, na poštenom i
pravilnom odgovoru na moj prigovor ( T-com_161103_IgorButi.jpg ).

Drugo, ma što bi ovi htjeli?

Sve sam izložio, potrošio sam nekoliko sati da sve bude jasno...

A oni, ne kažem štovani Igor Buti, a ima još i drugih normalnih i
poštenih u T-com-u, nisu svi kao onaj jadnik koji me je zlostavljao
putem Overseas dostava
(
http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/#zlostava
)
i drugim zgodaama...

I oni bi sad proglasili sve preplate tajnima, i da je moram, što i kako
onda?... A ova korespondencija da je "Looped Message"???
(
za laike, to bi
značilo da ta poruka sama sebi grize rep... Ma je li... Ma je li...
Pogledajte i sami, kad jednom bude negdje (prema nadnevku, a poveznica
će biti na na http://www.croatiafidelis.hr/):

http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/

Jednakostavno nije tako! Ove su e-poruke sasvim pravilne i u skladu sa
standardima.
)

Svako dobro svima!

http://www.CroatiaFidelis.hr