Author:  Miroslav Rovis
To:  prigovori
Subject: Pin za MaxTV prirediti, brzoglasno dogovaram dok pišem 221242-2017 [T20170113077TZ10028134]
(( " dok pišem", zapravo prevedi u: " neposrjedno prije nego šaljem" ))

Štovani!

Kako sam prije, koliko?, barem prije dva mjeseca, promienio PIN koji
treba unieti ako se želi vidjeti zaključani program, a koja promjena,
na:

1111

sa kojeg god broja da je bilo ranije kroz preko godinu dana, a onda
odjednom 5-ica nikako više nije htjela radi, koliko god da se stiskalo
po daljinskom na nju (što je moguće tehnički problem, no za zamjenu
daljinskog nije bilo vrjemena)...

a kako je kasnije "grješkom"...

(
Da, ako ćemo sa šaliti i prenaplate, o kojima ima čitava jedna nit
razprave na:

http://www.CroatiaFidelis.hr/iskon-tcom-mr/

negdje oko studenog, prosinca 2016, pa i siečnja 2017...

Da, (potegni se čtioče po podočnjaku desnog oko, i to jako)... Da, ako
ćemo se šaliti, i te prenaplate su također, počinjene "grješkom".
)

A kako je kasnije "grješkom" odjednom ugovoreni, i očito, ostvareni PIN
"1111", jer sam provjerama ustanovio da programe sam mogao
odključavati...

A kako je kasnije "grješkom" odjednom ugovoreni, i očito, ostvareni PIN,
prestao bilo kakav program odključavati...

Te kao bih upravo htio (ponovno, gledao sam prije kojih tri godine kad je
prvi put bilo na HTV-u) pogledati "Heroje Vukovara", između ostalih jer
sam neke od tih heroja imao iznimnu čast upoznati i provesti dragocjenog
vriemena s njima.

I upravo pokušavajući pokrenuti tu snimku MaxTV-om, ne mogu se začuditi
da je zaključana...

POZOR T-com, ne propustite razumjeti kako ne pišem da vi *to* izpravite:
Vjerovatno to nije to "zasluga" MaxTV-a, jer nije nadležan što jest a
što nije zaključano, ali jest vjerovatno "zasluga" HTV-a...

Pa, HTV, kako možete reći da te snimke nisu za djecu?? Pa nema ubijanje,
samo priče tko je od branitelja poginuo, te možda kako su neprijatelju
nanieli gubitke, nema prizora nasilja i velikog trpljenja, nego samo se
o tome govori, uz opise borbi...

Sram vas bilo...

Vi stavili "Heroje Vukovara" pod roditeljsku zaštitu, od naših Heroja
Domovinskog rata vi bi djecu zaštićivali... Sram vas bilo!

I tako, budući da ne mogu odključati "Heroje Vukovara"...

| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v

Javit ću se na
08009000 i dogovoriti, da se PIN postavi, i ostavi na, pozor:

1111

(kao i u dogovoru prije bar dva tri mjeseca).

POZOR T-com, ovo vam pišem da se zabilježi što mora ostatu u sustavu, i
na koji način je vaša usluga odključavanja zaključanih kanala MaxTV od
sada dogovoreno da bude meni, koji ju plaćam, dostupna.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

POZOR T-com: Molim da se ostavi na toj vriednosti!

Razgovaram sa:

Andrej, od nekih tri minute prije ovog:

Fri 13 Jan 22:58:58 CET 2017

Stanje, kako veli štovani Andrej jest:

pin za kupnju: 1111

glavni pin: 4935

Novo stanje:

Upravni govor: "Promienio sam va, sad vam je:

glavni pin: 1111

Pitam: A kakav je pin za kupnj:

Također četiri jedinice:

pin za kupnju: 1111

Prije kraja razgovora, na navedenoj snimci, je odključavanje glavnim
pinom provjereno, i djelatno je.

Unapried hvala!

http://www.CroatiaFidelis.hr