Re: Povrat preplate, šifra kupca 17440479 [T2015030200UJ]

Top Page

same mail(s) page often w/ maimed headers (own window)

Attachments:
Message as email
+ (text/plain)
+ (text/html)
Delete this message
Author:  T-com prigovori
Date:   
To:  Miroslav Rovis ('1', at HT.HR)
Subject: Re: Povrat preplate, šifra kupca 17440479 [T2015030200UJ]

Poštovani gospodine Rovis,

zaprimili smo Vaš dopis vezan uz odustajanje od Ugovora o opskrbi električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d. te Vam u nastavku donosimo pojašnjenje.

Usluga opskrbe električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d. aktivna je bez obveznog trajanja pretplatničkog odnosa te će, kada zaprimimo potrebnu dokumentaciju, isključenje biti izvršeno bez naplate dodatnih naknada. Budući da ste već odbili potpisati sporne zahtjeve ovim putem Vas želimo obavijestiti kako isto možete podnijeti u najbližem T-centru uz predočenje identifikacijskih dokumenata vlasnika priključka.

Što se tiče spornih računa, isti su ispravno zadužen prema važećem Cjeniku Hrvatskog Telekoma d.d. te nema utvrđenih nepravilnosti po istome. Nastavno na izrečeno, uz potpuno uvažavanje Vaših navoda, ovim putem Vas obavještavamo kako Vaš prigovor nismo u mogućnosti prihvatiti, a budući da ne postoje razlozi kojima bi se moglo opravdati Vaša potraživanja, molimo za razumijevanje ove odluke s obzirom da navedeno nije određeno poslovnim procesom Hrvatskog Telekoma d. d.

Nastavno na Vaš prigovor na ponašanje djelatnika Hrvatskog Telekoma d.d., prvenstveno zahvaljujemo na Vašem prigovoru i ukazanoj nepravilnosti te Vam želimo napomenuti kako su nam kritike, primjedbe i prijedlozi važni te da na njih obraćamo posebnu pozornost, budući da nam je cilj imati zadovoljne korisnike. Sve su pomno proučene i razmotrene jer su upravo one najbolji pokazatelj zadovoljstva, odnosno nezadovoljstva naših korisnika i upravo prema njima HT d.d. vrši određene promjene i proširenje ponuda ili uvodi nove akcije i usluge.

U nadi da smo ovim odgovorom pojasnili nastalu situaciju te da smo ponuđenim rješenjem prigovora otklonili razloge Vašeg nezadovoljstva, srdačno Vas pozdravljamo.


U slučaju potrebe za dodatnim informacijama posjetite našu stranicu https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori ), dok su Vam informacije o uslugama pomoću Samouslužnih servisa dostupne na Internet stranici https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori/samousluzni-servisi ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori/samousluzni-servisi ). Također, sve Vaše HT usluge možete administrirati na jednom mjestu http://moj.hrvatskitelekom.hr ( http://moj.hrvatskitelekom.hr/ ), a naša Služba za korisnike dostupna Vam je i putem:
            •           http://facebook.com/HrvatskiTelekom ( http://facebook.com/HrvatskiTelekom )
            •           http://twitter.com/hrvatskitelekom ( http://twitter.com/hrvatskitelekom )
            •           http://youtube.com/hrvatskitelekom ( http://youtube.com/hrvatskitelekom )


Aktivirajte E-račun! Izgledom identičan računu na papiru, a stiže uvijek na vrijeme e-mailom i na Moj Telekom portalu. Zaslužan za očuvanje šuma i smanjenje papirologije.
Saznajte Više na: https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/racuni/elektronicki-racun ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/racuni/elektronicki-racun ).



S poštovanjem

Voditelj u Odjelu za pozadinsku podršku
Damir Juhas

Hrvatski Telekom d.d.
Sektor za usluge korisnicima
Adresa:                    p.p. 21, 10 020 Zagreb
E-mail adresa:          ( mailto:prigovori@t.ht.hr )
Facebook:               http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom )






----------------------------
From:
Sent: 10.04.2015 10:05
To:
Cc: ; ;
Subject: Re: Re:Povratpreplate,šifrakupca17440479;827393-2015; 1084355-2015
Štovani!

Budući sam upravo odkrio da jesam zaprimio ovu poruku, na koju
odgovaram, od 3. travnja 2015, ustanovljujem da ipak nisam pogrješio što
sam jutros 3ći put poslao neizmjenjenu, s dopisom najnovijeg, istu
poruku.

Ta ista poruka je izpod, u zastarjelom iso8859-2 ili gore striktno ASCII
kodiranju, van svih suvrjemenih standarda, pa vam je moj Mutt vraća
slabo čitku.

Ne, nisam pogrješio, jer em se trubi jednako kao prije, bez s moje
strane izričito jasno zatraženog pojašnjenja, em se postupa suprotno

##################################################################
##################################################################
mojoj izričitoj zabrani angažiranja, bez moje pisane privole, bilo
kakvog trećeg subjekta poput Overseas-a.

(Hrvatskim jezikom piše, zar ne?)
##################################################################
##################################################################

Pogledajte samo što je od mojih pitanja našlo odgovora u donjem
"odgovoru"? Na što mi je odgovoreno?

Ja li mi, primjerice, odgovoreno na upit:

> Može li mojim dolazkom u vašu poslovnicu? Ako da, koju, kada? Mogu li i
> tu birati?
>
> Može li mojim vlastitim slanjem dokumenta "puževom poštom"
> ("snail-mail"), kojeg dokumenta, kako ga sastaviti, što priložiti?
>
> Može li mojim vlastitim slanjem dokumenta elektroničkom poštom
> ("e-mail-om"), kojeg dokumenta, kako ga sastaviti, što priložiti?


za koji cieli upit, jasno sročen, poslužite se, molim, ranije justros, a
3ći put, poslatim mojim e-pismom, ne ovim.

######################################################################
######################################################################
Ako Damir Juhas (ili tzv. Damir Juhas, ako je alias, je li?), odgovara,
također molim: zanemarite ovo e-pismo i odgovorite, ali odgovorite
doista na ono što u njem upitah, odgovorite na ono koje poslah jutros,
dakle nekoliko sati ranije nego ovo, na iste adrese.
######################################################################
######################################################################

Hvala. Podpis moj na dnu, gdje i pripada.

On Fri, Apr 03, 2015 at 07:30:25PM +0200, wrote:
>
> Poštovani gospodine Rovis,
>
> zaprimili smo Vaš dopis vezan uz odustajanje od Ugovora o opskrbi električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d. te Vam u nastavku donosimo pojašnjenje.
>
> Usluga opskrbe električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d. aktivna je bez obveznog trajanja pretplatničkog odnosa te će, kada zaprimimo potrebnu dokumentaciju, isključenje biti izvršeno bez naplate dodatnih naknada.
>
> Međutim, sporni zahtjev nam nije dostavljen od Vaše strane kao što navodite i u prigovoru te isto nismo u mogućnosti isključiti.
>
> Stoga, nastavno na Vaš zahtjev nadležnoj službi proslijeđen je nalog za isključenje usluge opskrbe električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d.. Temeljem istog na Vašu adresu biti će poslan zahtjev za prestankom Opskrbe električnom energijom od strane HT-a. Nakon što isti potpišete i povratno nam ga dostavite, zahtjev za raskid HT Opskrbe biti će proslijeđen u HEP d.d., a nakon realizacije zahtjeva predmetni priključak biti će prebačen na HEP u cijelosti.
>
> Slijedom navedenoga ovim putem Vas želimo obavijestiti kako je sporni račun ispravno zadužen prema važećem Cjeniku Hrvatskog Telekoma d.d. te nema utvrđenih nepravilnosti po istome. Nastavno na izrečeno, uz potpuno uvažavanje Vaših navoda, ovim putem Vas obavještavamo kako Vaš prigovor nismo u mogućnosti prihvatiti, a budući da ne postoje razlozi kojima bi se moglo opravdati Vaša potraživanja, molimo za razumijevanje ove odluke s obzirom da navedeno nije određeno poslovnim procesom Hrvatskog Telekoma d. d.
>
> U nadi da smo ovim odgovorom pojasnili nastalu situaciju te da smo ponuđenim rješenjem prigovora otklonili razloge Vašeg nezadovoljstva, srdačno Vas pozdravljamo.
>
>
> U slučaju potrebe za dodatnim informacijama posjetite našu stranicu https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori ), dok su Vam informacije o uslugama pomoću Samouslužnih servisa dostupne na Internet stranici https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori/samousluzni-servisi ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori/samousluzni-servisi ). Također, sve Vaše HT usluge možete administrirati na jednom mjestu http://moj.hrvatskitelekom.hr ( http://moj.hrvatskitelekom.hr/ ), a naša Služba za korisnike dostupna Vam je i putem:
> • http://facebook.com/HrvatskiTelekom ( http://facebook.com/HrvatskiTelekom )
> • http://twitter.com/hrvatskitelekom ( http://twitter.com/hrvatskitelekom )
> • http://youtube.com/hrvatskitelekom ( http://youtube.com/hrvatskitelekom )
>
> Aktivirajte E-račun! Izgledom identičan računu na papiru, a stiže uvijek na vrijeme e-mailom i na Moj Telekom portalu. Zaslužan za očuvanje šuma i smanjenje papirologije.
> Saznajte Više na: https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/racuni/elektronicki-racun ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/racuni/elektronicki-racun ).
>
>
>
> S poštovanjem
>
> Voditelj u Odjelu za pozadinsku podršku
> Damir Juhas
>
> Hrvatski Telekom d.d.
> Sektor za usluge korisnicima
> Adresa: p.p. 21, 10 020 Zagreb
> E-mail adresa: ( mailto:prigovori@t.ht.hr )
> Facebook: http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom )
>
>
>
>
>
> ----------------------------
> From:
> Sent: 20.03.2015 13:39
> To:
> Cc:
> Subject: Re: Povratpreplate,šifrakupca17440479; 827393-2015
> Vrlo štovani Damire Juhas,
> (ukoliko je to vaše pravo ime, potvrdite, jer meni se čini da bi mogao
> biti alias --sic: *možda* mogao--, na što ovim ne prigovoram, ali želim
> to znati)
>
> štovani iz Elektre Zagreb,
>
> (vama na uvid ovaj tekst radi jedne nedoumice --ne nego barem dvije
> nedoumice; vidim dok prije slanja pregledavam--, koju nađite molim u
> tekstu --preskočite do doslovnog teksta "Elektra Zagreb, molim obratite
> pozornost:", bez navodnika, te pogledajte čitav ovaj predmet, jer je
> svojevrsni pravni, ili administrativni problem, barem kako ga forsire
> T-xom, o kojem se ipak i vi, Elektra, također, pored T-com-a, trebate
> očitovati. Pogledajte posebice poslie doslovnog teksta "Štovana
> Elektra, očitujte se i vi!", niže u tekstu, bez navodnika)
>
> On Tue, Mar 10, 2015 at 03:23:02PM +0100, wrote:
> >
> > Poštovani gospodine Rovis,
> >
> > Navedenom provjerom utvrđeno je kako je Zahtjev za aktivacijom usluge
> > opskrbe električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d. zatražen putem
> > Indirektnog partnera dana 11.11.2014. godine te je temeljem istoga
> > usluga aktivna od dana 01.01.2014. godine. Napominjemo kako je rok za
> > odustajanje od usluge 14 dana od datuma podnošenja zahtjeva putem
> > Indirektnog partnera.
>
> Dobro, ali ono što jamče vaši "Indirektni partneri" jest: može se
> odustati bilo kada.
>
> >
> > Nadalje, opskrba električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d. aktivna
> > je bez obveznog trajanja pretplatničkog odnosa te će, kada zaprimimo
> > potrebnu dokumentaciju, isključenje biti izvršeno bez naplate dodatnih
> > naknada.
>
> Tako su i "Indirektni partneri" rekli.
>
> > Stoga, nastavno na Vaš zahtjev nadležnoj službi proslijeđen
> > je nalog za isključenje usluge opskrbe električnom energijom Hrvatskog
> > Telekoma d.d.. Temeljem istog na Vašu adresu biti će poslan zahtjev za
> > prestankom Opskrbe električnom energijom od strane HT-a.
>
> Nadam se da to samo zvuči zlobnije nego što doista jest, pa mi
> objasnite: radi li se ovdje samo o prestanku vaše posrjedne usluge, bez
> ikakvog izključivanja struje mome domaćinstvu, ili se tu radi o podpunom
> (koliko god privrjemenom) "prestanku Opskrbe električnom energijom", dok
> se ne ostvari (premda se zapravo samo nastavlja, jer je u tieku) moj
> predplatnički odnos s Elektrom Zagreb?
>
> Elektra Zagreb, molim obratite pozornost:
> =========================================
> Moj predplatnički odnos se zapravo s vama samo nastavlja, budući da:
> moji novci, koji su kod vas u preplati, se kod vas rabe u svrhu naplate
> moje nove potrošnje električne energije od 1. siečnja 2015, koliko
> razumiem, a ne vidim da bi moglo biti drugčije.
>
> Molim u svezi s ovom nedoumicom potvrdu od strane Elektre -- to je
> ujedno i potvrda vaših ranijih pismenih navoda, da ćete tako činiti,
> dakle pismenih navoda iz vaših obračuna (ili je naziv bilance) koje ste
> mi dostavili, a svote su na vašim računima za veljača-srpanj 2015. To su
> računi HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o Elektra Zagreb
> Gundulićeva 32, IBAN: HR9223400091510077598, šifra kupca: 17440479, svih
> tih šest računa na iznos 210,29 kn.)...
>
> Elektra Zagreb, unapried hvala na vašem odgovoru!
> ---
>
> Sada nastavljam odgovarati prvenstveno T-com-ovom djelatniku, ali bit će
> još i za Elektru niže.
>
> Štovani Damire Juhas,
>
> dopustite da, nakon što sam gornji upit i vama, a i Elektri, nadam se
> jasno postavio, dopustite da ponovno citiram vaš navod, radi daljnjeg
> pojašnjenja velike nejasnoće u svezi s istim.
> (također bih vas molio da, ako možete odgovarate slično kao i ja, da se
> vidi moja konkretna rečenica na koju odgovarate, u buduće; to nije
> zahtjev, nego molba; izbjeći ćemo, ili bismo, tako nejasnoće)
> > Stoga, nastavno na Vaš zahtjev nadležnoj službi proslijeđen
> > je nalog za ...[rez]...
> ( nalog je valjda za prienosom k predhodnom naplatitelju, kako gore
> navedoh )
> > ...[rez]... .. Temeljem istog na Vašu adresu biti će poslan zahtjev za
> > prestankom Opskrbe električnom energijom od strane HT-a.
>
> Evo što se dogodilo u četvrtak, 12. siečnja 2015, oko 18:00 sati.
>
> Mjesto: Vankina 4, jedini ostvareni kanal komunikacije: speakerphone
> naše zgrade (zgrada Vankina 2-10, 5 ulaza, osmerokatnica). MR za
> Miroslav Rovis, ND za neviđeni dostavljač.
>
> (Zvoni zvono --isti zvuk kao i zvuk speakerphone je i zvona s vrata, ja,
> MR, gledam: nije nitko pred vratima na VI katu; dakle treba razgovarati
> preko speakerphona.)
>
> ( rekonstrukcija razgovora preko speakerphone-a )
> MR: Tko je?
> ND: Iz T-com-a. Jeste li vi Miroslav Rovis?
> MR: ...Tko ste? ( ne vjerujem ušima još, nikakav dogovor nije uglavljen
> ni za kakav posjet ili drugo sa T-com-om )
> ND: Dostava, iz T-com-a. Jeste li vi Miroslav Rovis?
> MR: Jesam.
> ND: Imate li kopiju osobne izkaznice?
> MR: Zašto?
> ND: Imam za vas ugovor. Ali moram preuzeti kopiju vaše osobne izkaznice.
> MR: Kakav ugovor?
> ND: Ne znam. Ja sam samo dostava. Imate li kopiju vaše osobne izkaznice?
> MR: O kakvom se ugovoru radi?
> ND: Ne znam. Ja sam samo dostava.
> MR: Nemam kopiju moje osobne, ali mogu je skenirati.
> ND: Gospodine, nemam ja vremena čekati.
> ( kratka stanka; I što sam mogao? )
> MR: A ništa onda.
> ND: Doviđenja.
> MR: Doviđenja. Svako dobro!
>
> Tako se to dogodilo. Nikakvog dogovora nije bilo o nikakvoj dostavi bilo
> čega. Također ovaj vaš donji, prvi sledeći, citirani odlomak nije još
> dogovor temeljem kojeg biste bili smjeli poduzeti tu akciju koju
> navodite, koja mi ostaje nepoznata u mnogim pojedinostima.
>
> O kakvom se doiota ugovoru --nije dostavljač rekao "razkid ugovora", on
> je rekao "ugovor"-- radilo koji mi je dostavljač bio spreman izporučiti,
> jedino uz moje uručenje njemu, na ruke, bez čekanja, papirnatog preslika
> moje osobne izkaznice, pa da je to tada bilo trabalo i uz kuvertu koja
> bi bila naslovljena na T-com ili da se moglo i bez ičega, samo goli
> papir...
>
> Bih li ja tada imao mogućnost vidjeti i pročitati u miru što primam, ili
> bih bio prisiljen žuriti, jer: on je dostavljač, i nije njegovo da čeka
> da ja čitam i odlučujem primiti i podpisati, ili uobće ne primiti:
> podsjećam da ja činjenično ne znam što ste to vi meni, navodno, poslali.
> Navodno se radi o tome o čemu u vašem e-pismu pišete... Čak je i
> prilično vjerovatno, sada vidim --ne onda nisam mogao znati--, da je
> tako, budući da se poklapa sa vašim prvim sliedećim citiranim odlomkom
> izpod; ali vjerovatno i činjenično jasno ipak nije isto. Podsjećam dakle
> da ja još činjenično ne znam što se to vi meni tad poslali, navedenim
> putom.
>
> Temeljem čega to ste stupili u to dostavljanje na takav način, a bez
> moje privole?
>
> I evo tog sledećeg vašeg odlomka:
> > Nakon što
> > isti potpišete i povratno nam ga dostavite, zahtjev za raskid HT
> > Opskrbe biti će proslijeđen u HEP d.d., a nakon realizacije zahtjeva
> > predmetni priključak biti će prebačen na HEP u cijelosti.
>
> To ćemo, nadam se, riešiti na jedan od mogućih načina. Uvjeren sam da
> načina na koje mogu razvrći ugovor za plaćanje potrošnje električne
> energije preko vas (samo je to u pitanje, vi je ne proizvodite), ima
> nekoliko, i T-com mi te načine trebao predložiti na izbor, a ne
> zaključiti i odlučiti bez moje privole.
>
> Pa budući da to niste učinili ranije, molim vas da to učinite sada, da
> mi te načine predložite na izbor, a sam izbor kako ću razvrći ugovor,
> da ostavite meni.
>
> Može li mojim dolazkom u vašu poslovnicu? Ako da, koju, kada? Mogu li i
> tu birati?
>
> Može li mojim vlastitim slanjem dokumenta "puževom poštom"
> ("snail-mail"), kojeg dokumenta, kako ga sastaviti, što priložiti?
>
> Može li mojim vlastitim slanjem dokumenta elektroničkom poštom
> ("e-mail-om"), kojeg dokumenta, kako ga sastaviti, što priložiti?
>
> U međuvrjemenu, otvorite privitke:
>
> osobnaMiroslavRovis_01.jpg
> osobnaMiroslavRovis_02.jpg
>
> te mi, budite ljubazni, recite, ima li ikoga normalnog i sa pola
> pučko-školske spreme, koji ne bi zaključio da sam ja mislio na ovakovo
> slanje osobne izkaznice, u svrhu razvrgavanja ugovora za plaćanje
> potrošnje električne energije preko vas... budući da sam taj priedlog
> dao u e-poruci?
>
> Ima li ikoga normalnog i sa pola pučko-školske spreme, koji ne bi
> zaključio da sam ja, kada sam u svome e-pismu naveo da:
>
> > (Ako je potrebno, mogu poslati i preslik svoje osobne izkaznice, kao
> > dodatnu podkrjepu.)
> >
>
> Ima li ikoga normalnog i sa pola pučko-školske spreme, koji ne bi
> zaključio da sam ja, kada sam u svome e-pismu tako naveo, vjerovatno
> mislio na slanje tog privitka/tih privitaka e-poštom (zamietite "e-"
> prefix, molim)? Ima li takvoga?
>
> Koji ne bi zaključio da sam ja vjerovatno mislio na slanje elektroničkom
> poštom? Ovako kako ste vi, nadam se, upravo primili, moje JPEG preslike
> osobne izkaznice?
>
> Ukoliko te privitke ne poderete (uništite skraćivanjem, kao što ste mi
> dva put poslali nečitak PDF privitak moga tadašnjeg računa za brzoglas
> (telefon) i Mrežu (internet), jer je bio "stub" (engl.: "batrljak") od
> datoteke, sasvim skraćena datoteka, ne ciela, kad sam mislio da sam
> izgubio vaš ranije dostavljeni račun, ili da mi niste poslali papirnati
> taj račun; bilo je to za prošli ili predprošli mjesec). (I to dva puta
> ste batrljke poslali, ne jednom, a krivili mene da, kao, ne znam ih
> otvoriti.)
>
> Dalje navodite kako:
> > Koristimo priliku napomenuti kako nisu utvrđene nepravilnosti prilikom
> > obračuna računa 4000124006 za siječanj te je isti potrebno podmiriti u
> > iznosu 167,36kn.
>
> Nema nepravilnosti? Nema nepravilnosti i ja bih to trebao platiti?
>
> Nema nepravilnosti, a želite mi naplatiti struju, koju uobće još nisam
> ni potrošio? Kakvu to potrošnju vi navodite u tom računu?
>
> Ili vaš račun 4000124006 navodi potrošnju imaginarne struje, ili su
> računi Elektre i službeni navodi da će automatski, ukoliko u roku od 15
> dana ne zatražim povrat novca, te novce rabiti za naplatu tada budućih
> računa, vašom nekom voljom, poništeni, a da ja nisam dobio poništenje te
> njihove službene odluke da naplaćuju moje račune, od njih?
>
> Ne, poništeni nisu, jer bi mi Elektra obaviest o tome poslala.
>
> Uvjeren sam da je posao uzklađivanja računa, te postojećih
> dugova/preplate između Elekte i T-com-a bio, i jest, to preuzimanje
> stanja i uzklađivanje, na vama i njima, ne meni, premda evo, ipak sav
> ovaj tekst ja sada, a ne vi između sebe, jedni drugima, i njima, i vama,
> šaljem na uvid.
>
> A činim to jer vrlo jasno vidim da to usklađivanje posebice vi, T-com,
> učinili niste, budući da mi nakon duljeg promišljanja, čini se, hoćete
> naplatiti što potrošio još nisam.
>
> Naime, radi se o, jasno vam prikazanom stanju, potražite:
> > > Ali druga dva su oba "izdata" 21. siečnja.
> > >
> > > Jedan veli predplata 999,36 kn, te istodobno potražuje 34,87 kn,
> > > dospieća 15. siečnja, što plaćam. Taj veli preplata je 999,36 kn.
> > >
> > > Drugi nema računa s dospiećem u siečnju, nego 16. veljače, što ostavljam
> > > za kasnije. A taj veli preplata je 880,06 kn.
> u tekstu iz predhodne moje e-poruke. (Istu raniju e-poruku dobila je i
> Elektra, osim ako je niste vi filtrirali. A ako jeste, dobila je onu
> kasniju poruku predhodeću ovoj koju čitate, jer mi je na nju odgovorila.
> Ima to i u obje te poruke.)
>
> Štovana Elektra, očitujte se i vi!
>
> Naime, da bi T-com-ov zahtjev za mojim plaćanjem bio pravno i
> financijski valjan, vi biste, *govorim teoretski*, morali prvo povući
> svoje služeno mi saobćene odluke o naplati, uz mojih novaca, koji
> su preostali kod vas, uplatu natrag na moj račun.
>
> I dalje *teoretski*, o tomu biste me tada trebali obavjestiti ako biste
> to učinili, te mi, naravno, poslati i podpuno novu bilancu, ako se tako
> to zove, koja bi, i dalje naravno *teoretski* govoreći, sasvim, i
> naravno službeno, poništila vašu predhodno mi već poslatu bilancu.
>
> No, ja vjerujem da biste, umjesto te gornje *teoretske mogućnosti*, mogli,
> i za to vas molim, objasnite T-com-u da mi ne naplaćuje što još nisam
> potrošio, a novci za ponešto buduće potrošnje su još kod vas.
>
> Jer ne mogu plaćati i jednima i drugima, budući da se ne radi od dvije
> nego o istoj usluzi, k tome još i o dosta ni na koji način ne potrošene
> struje.
>
> Za onu gluplju mogućnost naglašavao *teoretski*. Evo zašto: zato što,
> videći s kakvima nažalost, moguće, imam i dalje posla, s podržkom koja
> mi ne ostavlja izbor, nego bi mi prvo zapovjedala (pogledajte njihov
> prvi odgovor meni, Elektra), a onda bi odlučivala kako ću ja što činiti,
> bez da mi omogućava izbor načina na koji ću ja to učiniti, opet vrsta
> zapovjedanja...
>
> ###################################################################
> Ovom prilikom primite, T-com, na znanje, da ubuduće ne odlučujete
> umjesto mene kako ću ja što napraviti, nego odluku prepustite meni, tamo
> gdje izbor postoji. Dakle: ubuduće: nikakve dostave, a posebice od
> trećih subjekata koje bi podrazumievale dodatnu naplatu same usluge
> dostavljanja.
>
> O kojem se u navedenoj usluzi trećem subjektu radi, kojoj tvrdci, ako
> nije T-com, kako se čini, i hoće li me to, i ako da, koliko, koštati,
> molim da mi odgovorite?
>
> Ubuduće (a nisam ni ovo prihvatio; ovo čak nisam ni mogao, da sam i
> htio, vidi rekonstruirani transkript, prihvatiti)... Ubuduće ne
> prihvaćam, bez izričitog dogovora sa mnom, ikakve "treće" (čitaj dalje
> za objašnjenje) usluge.
>
> Da pojasnim, te će dodatne usluge, ako ne počnete opet nasilje vršiti na
> da mnom vašim koristnikom, moguće biti jedino nakon mojeg: da, šaljite,
> ili obćenito: da, može ovo, ili može ono, u pisanom obliku, i to tekstom
> kojim nedvosmislenom prihvaćam ovo ili ono na ovakav ili onakav način.
> Jedino tako se može, uz moju privolu, ostvariti ikakva usluga koja ne bi
> bila usluga koju sam ugovorom zatražio te ju plaćam, od T-com-a, poput
> brzoglasa, Mreže i IPTV-a.
>
> Dakle ubuduće: ne nikakvoj drugoj usluzi pored tih nominalnih koje mi
> T-com daje, osim ako to pisano, pisano kao što je pisan ovaj
> elektronički tekst u ovoj elekroničkoj poruci, osim ako to pisano
> drugčije za pojedinu priliku i okolnost, ne budem napisao i vama taj
> zapis poslao. Pa bila to neka dostava ili što drugo, koje je van gore
> navedenih, i koje ne podpada pod moguće druge vaše temeljne usluge, ako
> i drugih vaših temeljnih usluga ima koje sam ugovorom zatražio, pored
> gore od mene navedenih brzoglasa, Mreže i IPTV-a.
> ###################################################################
>
> Molim vas, Elektra, primite na znanje sliedeće:
> ###################################################################
> Za onu "gluplju" mogućnost naglašavam *teoretski*, jer evo, Elektra,
> primite na znanje, ja odbijam tu mogućnost vašeg službenog poništavanje
> naplate budućih mojih troškova buduće potrošnje struje kod vas, nego
> želim, i ljubazno vas molim, da ostanete pri od vas navedenom načinu
> naplate buduće potrošnje stuje u mom domaćinstu, iz moje preplate, do
> daljnje moje odluke o tome. Hvala.
> ###################################################################
>
> I ElektraZagreb, i T-com, ste mi odgovorili 10. ožujka 2015 poslie
> podne. Ono što je tu zanimljivo, jest, da ste odgovorili na moje e-pismo
> od 2. ožujka 2015 T-com, a Elektra na tada novo e-pismo od istog dana
> (kako je naravno i trebalo; hvala!). Dakle odgovori su sliedili, tek
> nakon što sam ja poslao novo, jasnije, skraćeno e-pismo na vaše obje
> e-adrese, koje sam poslao tog istog 10. ožujka 2015 kad ste i
> odgovorili, ali prie podne.
>
> Nekoliko sati renije nego ste vi poslali vaše odgovore, ali T-com dakle
> ne na to novo, jasnije, skraćeno moje e-pismo, nego na ono staro,
> donekle nejasno, s mojim nepotrebnim grješkama, koje ja poslah, kako
> rekoh, punih 8 dana ranije... A nije T-com ni spomenuo da je ovo potonje
> e-pismo, nakon kojeg je istog dana odgovorio na ono prvo moje e-pismo...
> A nije T-com ni spomenuo da je ovo potonje moje e-pismo uobće i dobio.
>
> Pa vam u prilogu šaljem, u privitku, radi T-com-a, i to pismo. Molim
> otvorite privitak:
>
> MiroslavRovis_T-com_Elekra_20150310.eml
>
> T-com, molim vas da se prilikom potvrde prijama mojih e-poruka držite
> važećeg netiquette-a kakvog se pridržavaju pošteni ISP-ovi. A to je,
> primjerice (ovo je jedan od najboljih načina), pošaljite potrdu koja će
> sadržavati In-Reply-To uzglavlje ("header"), kao što je primjerice
> odgovor Elektre na moje od vas još nepotvrđenog prijama e-pismo od 10.
> ožujka nakon kojeg ste odgovorili na ono ranije e-pismo, od 2. ožujka,
> kao što je primjerice odgovor Elektre sadržavao uzglavlje:
>
> In-Reply-To: <20150310093444.GA31155@g0n>
>
> budući da je to moje pismo od 10. ožujka identificirano sa:
>
> Message-ID: <20150310093444.GA31155@g0n>
>
> Potvrde mojeg slanja poruka va&scaron;oj podržci, one automatske, o njima
> govorim, su odavno već (mislim da imam samo dvije različite potvrde), te
> su potvrde odavno već kopije neke ranije, nebitno vi&scaron;e koje, i to uviek
> iste moje e-poruke, pa se te kopije onde ne mogu razborito ni primiti u
> e-sandučić kao ikakva prava potvrda, budući su obični duplikati i to
> duplikati potvrde prijama davne neke poruke, i jer, kao takvi, naravno
> ne odkrivaju ba&scaron; nimalo koje su to e-poruke potvrda prijama.
>
> Da imam vriedeću (automatsku) poruku da je moja poruka
> 20150310093444.GA31155@g0n od vas zaprimljena, ne bih vam morao slati tu
> poruku, jer bih znao da je imate.
>
> ( I &scaron;to da se žurim potvrđivati da sam od vas, T-com, danas dobio &scaron;to mi
> poslaste 16. ožujka, kad prvo želim imati, a evo opisah da je to od vas
> težko dobiti, potvrdu da ste ovu poruku primili? Razumiete li problem? )
>
> Kako ćemo dalje, zavisi o daljnjem uzklađivanju računa i odluka o njima,
> od strane i Elektre i T-coma, a u skladu sa mojim odlukama, jasno
> navedenim i danim obim strankama na znanje iznad.
>
> Molim vas, obje stranke, za razboritost i na njoj vam unapried
> zahvaljujem,
>
> >
> > Svjesni smo da je ključ uspje&scaron;nog poslovanja zadovoljan korisnik te se
> > nadamo da smo Vam dali odgovore na Va&scaron;a pitanja.
> Ne ba&scaron;...
> > U nadi u dugu i uspje&scaron;nu suradnju, srdačno Vas pozdravljamo.
>
> Dao dragi Bog! Ali počnite izpravljati velike grje&scaron;ke koje ste dosad
> počinili prema meni. Ne navodim ovdje druge predmete, a velike su
> grje&scaron;ke, da ne obterećujem Elektru s nepotrebnim.
>
> &Scaron;tovana Elektra, smatrajte ovo odgovorom i na va&scaron;e kratko e-pismo od 10.
> ožujka. Nažalost, ne mogu puno e-pisama slati, budući T-com ne &scaron;alje
> automatske poruke po&scaron;teno i izpravno, pa neka ovo bude jedino e-pismo
> istodobno vama i T-com-u. Hvala!
>
> Izpod nema novog ranije ne poslatog teksta, osim mog podpisa sasvim na
> dnu.
> > S po&scaron;tovanjem
> >
> > Voditelj u Odjelu za pozadinsku podr&scaron;ku
> > Damir Juhas
> >
> > Hrvatski Telekom d.d.
> > Odjel za pozadinsku podr&scaron;ku
> > Adresa: p.p. 21, 10 020 Zagreb
> > E-mail adresa: ( mailto:prigovori@t.ht.hr )
> >
> > ----------------------------
> > From:
> > Sent: 02.03.2015 11:40
> > To:
> > Cc:
> > Subject: Re: Povrat preplate,&scaron;ifrakupca 17440479
> > &Scaron;tovani <nepoznati> dopisniče iz T-com-a,
> > &Scaron;tovani iz Elekre,
> >
> > On Wed, Feb 25, 2015 at 02:28:03PM +0100, wrote:
> > >
> > > Po&scaron;tovani,
> > >
> > > kako bismo izvr&scaron;ili detaljnije provjere po računima i aktivnim
> > > uslugama, molimo vas da nam dostavite svoj OIB ili poziv na broj s
> > > jednog od zaprimljenih računa koji je izdan od strane Hrvatskog
> > > Telekoma.
> > To ću dostaviti na dnu, da i Elekra vidi moj zahtjev koju ću tamo
> > navesti.
> >
> > > Nadalje, dobivat ćete dva računa.
> > Dobivao bih, čitajte dolje. Ali po&scaron;tedite me, molim vas, zapovjedajućeg
> > tona.
> >
> > > Na HT računu iskazuje se tro&scaron;ak potro&scaron;ene el. energije, naknada za
> > > obnovljive izvore, naknada za opskrbu el. energije. HT-ov račun &scaron;alje
> > > se mjesečno.
> > >
> > > HEP ODS-u (operatoru distribucijskog sustava) plaćat ćete mrežarinu
> > > (kori&scaron;tenje prijenosne i distribucijske mreže) i naknadu za mjernu
> > > opskrbu. Račun se ispostavlja dvaput godi&scaron;nje (svakih 6 mjeseci), a
> > > mjesečno se plaćaju tzv. »akontacijske rate«.
> >
> > Dobro, tako bi to bilo...
> > > ...[rez]...
> > >
> > > Hrvatski Telekom d.d.
> > > Odjel za e-podr&scaron;ku
> > > E-mail: ( mailto:Info@t.ht.hr )
> > > Web: hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )
> >
> > Obratite molim pozornost, i odgovorite na dodatna moja pitanja i zahtjev.
> > > ----------------------------
> > > From:
> > > Sent: 24.02.2015 8:32
> > > To:
> > > Cc:
> > > Subject: Povrat preplate, &scaron;ifra kupca 17440479
> > >
> > > &Scaron;tovani T-com!
> > > &Scaron;tovani ElektraHEP!
> >
> > Obratite molim pozornost i u ovoj poruci koju poslah 24. veljače, a
> > također, da ne velite da je moje pitanje bez osnova, obratite pozornost
> > da na ovu drugu adresu pored va&scaron;e adrese, dakle na adresu
> > poslah također jo&scaron; 31. siečnja upit/zahtjev.
> >
> > Adesa nalazi se na poleđini svih računa HEP Elektre
> > i službeni je način elektroničke komunikacije s njima (NETOČNO, vidi
> > dalje).
> >
> > Ja s va&scaron;ih servera nisam dosad, čini se (podpitanje: jeste li filtrirali
> > i neposlali, ili jeste li poslali s va&scaron;ih servera onu zadnju moju poruku
> > poslije ove na koju odgovarate iz T-coma?... vidi izpravak dalje))
> >
> > IZPRAVAK: U međuvrjemenu primjetih da je razlog moja slabovidnost.
> > Trebao sam poslati upit na:
> >
> > a ne kako poslah, bez početnog "infocentar." Zato to izpravljam &scaron;aljući
> > na tu podpunu adresu ovo e-pismo.
> > #!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> > Po naravi domena, međutim, da ste i onako poslali (a poku&scaron;aj bje samo
> > jedan, kakva krutost!), stiglo bi na njihovu domenu, i oni bi to
> > dostavili gdje treba! Zar ne bi stiglo, ElektraZagreb?
> > #!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> > ---
> >
> > Ova nemogućnost komunikacije s Elektrom, za koji problem sam djelomično
> > ja kriv, ne bi bila bitna, kad ja ne bih imao svoju struju preplaćenu,
> > dakle vi&scaron;e struje plaćeno nego &scaron;to sam je potro&scaron;io, za oko 1,000.00 kuna
> > (sada dodatno umanjeno za nov utro&scaron;ak, naravno), kako sam jasno naveo u
> > svim pismima.
> >
> > Dakle, &scaron;tovani T-com i &scaron;tovana Elektra, budući da imam preplaćenu struju
> > kod Elektre, ja bih molio da mi se omogući da ostanem kod Elektre, te da
> > se poni&scaron;ti ugovor sa T-com-om u podpunosti. Tako su dečki i rekli, da
> > mogu razvrći kad hoću ugovor s T-com-om, rekli su to kad sam prelazio k
> > T-com-u, dečki: va&scaron;i T-com agenti u prolazu u na&scaron;oj zgradi, ljubazni za
> > razliku od nekih network administratora koji me lažno obtužuju i
> > dodijavaju na razne načine (da ne duljim o tome).
> >
> > Pa dakle, u svrhu nastavka plaćanja prema računima, mjesečnim, koj imam
> > od strane ElektreZagreb (za svaki mjesec od veljače do srpnja 2015 po
> > 210.29 kn, a ne kako je navedeno u obja&scaron;njenju iz T-com-ove poruke,
> > tekst se može pročitati iznad...)
> >
> > #########################################################################
> > Pa, dakle ovim redcima izjavljujem da želim nastaviti plaćati struju kod
> > ElektreZagreb, a prekinuti neostvareni predplatnički odnos s T-com-om za
> > el. energiju, i u tom smislu primite ovim redcima to na znanje, i vi
> > Elektra, i vi T-com, a podkrjepljujem tu izjavu i, kako je T-com (u
> > srodnu svrhu) iznad tražio, svojim OIB-om:
> >
> > OIB: 36664062702
> >
> > (Ako je potrebno, mogu poslati i preslik svoje osobne izkaznice, kao
> > dodatnu podkrjepu.)
> >
> > #########################################################################
> > Molim i ElekruZagreb, i T-com, da mi na moj gornji zahtjev odgovore.
> > #########################################################################
> > #########################################################################
> >
> > Moji navodi i priedlozi i drugo iz donje poruke mogu se, s promjenom
> > okolnosti, u ovo kasnije vrieme, primjeniti samo s dosta preinaka...
> >
> > Ipak donju poruku, na uvid Elektri Zagreb, ostavljam.
> >
> > Samo po jedan poku&scaron;aj (naveli su tako kad su mi vratili poruku kao
> > "undeliverable", da su [samo jednom] poku&scaron;ali, i da ne će ponovno
> > poku&scaron;ati), a domena je dobra. Kakva krutost od strane T-com-a!
> >
> > To bi bilo stiglo i s tom djelomično, ne sasvim neizpravnom, ne!,
> > djelomično neizpravnom adresom po svim uzusima Mreže! Jer samo vlastnik
> > domene je dužan razpolagati svojim adresama, i domena ako je izpravna (u
> > ovom slučaju "hep.hr"; domena je onaj "string" [=red znakova/slova]
> > poslije "@", ako je domena izpravna &scaron;kolsko pravilo koje uče svi network
> > administratori, temeljno pravilo na Svjetskoj Mreži je da se tada
> > e-poruka dostavlja na tu domenu i vlastnicima domene prepu&scaron;ta daljnju
> > brigu kamo i kome tu poruku prosliediti, njima, pod njihovom domenom!
> >
> > Nema novog teksta dolje za T-com, nego samo jedna od ranijih poruka koju
> > iz *** razloga Elektra nije dobila, te poslije nje moj dana&scaron;nji podpis (a
> > cielo je e-pismo i mojim PGP podpisom podpisamo.)
> >
> > > ponovno &scaron;aljem poruku koju poslah prije tri i pol tjedna. Ona je dolje
> > > izpod.
> > >
> > >
> --
> Miroslav Rovis
> Zagreb, Croatia
> http://www.CroatiaFidelis.hr
>
>
>
> <HTML><P><FONT face=Arial color=#999999 size=1>
>
> IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku gre&scaron;kom, molimo Vas, obavijestite po&scaron;iljatelja, a poruku i sve njene privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo preno&scaron;enje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u poruci trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj, stavovi i mi&scaron;ljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju nužno stavove HT - Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu &scaron;tetu nastalu primitkom ove poruke i priloga sadržanih u poruci.
>
> </FONT></P><P><FONT face=Arial color=#999999 size=1>
>
> DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached to it are confidential and intended solely for individuals or entities which they are addressed to. If you have received this email message in error, please notify the sender and permanently remove the message and all attached files from the computer. Any disclosure, copying or distribution of all or a part of information contained herein to or by third parties is prohibited and may be unlawful. Please note that any views or opinions presented in this message are solely those of the author and do not necessarily represent the views and opinions of Croatian Telecom Inc. Croatian Telecom Inc. accepts no liability for any potential damage caused by this message and files attached to it.
>
> </FONT></P></HTML>


--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia
http://www.CroatiaFidelis.hr



<HTML><P><FONT face=Arial color=#999999 size=1>

IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku greškom, molimo Vas, obavijestite pošiljatelja, a poruku i sve njene privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo prenošenje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u poruci trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj, stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju nužno stavove HT - Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i priloga sadržanih u poruci.

</FONT></P><P><FONT face=Arial color=#999999 size=1>

DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached to it are confidential and intended solely for individuals or entities which they are addressed to. If you have received this email message in error, please notify the sender and permanently remove the message and all attached files from the computer. Any disclosure, copying or distribution of all or a part of information contained herein to or by third parties is prohibited and may be unlawful. Please note that any views or opinions presented in this message are solely those of the author and do not necessarily represent the views and opinions of Croatian Telecom Inc. Croatian Telecom Inc. accepts no liability for any potential damage caused by this message and files attached to it.

</FONT></P></HTML>