RE: Povrat preplate,šifrakupca 17440479; 827393-2015 [T20150…

Top Page

same mail(s) page w/ headers mostly fixed (own window)

Attachments:
Message as email
+ (text/plain)
+ getjobid8811[1].pdf (application/pdf)
+ getjobid8511[1].pdf (application/pdf)
Delete this message
Author:  Infocentar Elektra Zagreb
Date:   
To:  miroslav.rovis1@zg.ht.hr
Subject: RE: Povrat preplate,šifrakupca 17440479; 827393-2015 [T2015030200UJ]
Poštovani,
Od preplaćenog iznosa su naplaćene akontacijske rate za veljaču i ožujak a trenutni saldo je 494,35 kn preplata
Isto će se naplatiti akontacijska rata za travanj , akontacijska rata za svibanj i dio akontacijske rate za lipanj
15.06.15. je potrebno uplatiti drugi dio rate u iznosu od 136,52 kn
S poštovanjem,


Infocentar Elektra Zagreb

HEP - OPERATOR DISTRIBUCIJSKOG SUSTAVA d.o.o.
ELEKTRA ZAGREB
10000 ZAGREB, GUNDULIĆEVA 32
Email: , www.hep.hr


-----Original Message-----
From: [mailto:miroslav.rovis1@zg.ht.hr]
Sent: Friday, March 20, 2015 1:38 PM
To:
Cc: Infocentar Elektra Zagreb
Subject: Re: Povrat preplate,šifrakupca 17440479; 827393-2015 [T2015030200UJ]

Vrlo štovani Damire Juhas,
(ukoliko je to vaše pravo ime, potvrdite, jer meni se čini da bi mogao biti alias --sic: *možda* mogao--, na što ovim ne prigovoram, ali želim to znati)

štovani iz Elektre Zagreb,

(vama na uvid ovaj tekst radi jedne nedoumice --ne nego barem dvije nedoumice; vidim dok prije slanja pregledavam--, koju nađite molim u tekstu --preskočite do doslovnog teksta "Elektra Zagreb, molim obratite pozornost:", bez navodnika, te pogledajte čitav ovaj predmet, jer je svojevrsni pravni, ili administrativni problem, barem kako ga forsire T-xom, o kojem se ipak i vi, Elektra, također, pored T-com-a, trebate očitovati. Pogledajte posebice poslie doslovnog teksta "Štovana Elektra, očitujte se i vi!", niže u tekstu, bez navodnika)

On Tue, Mar 10, 2015 at 03:23:02PM +0100, wrote:
>
> Poštovani gospodine Rovis,
>
> Navedenom provjerom utvrđeno je kako je Zahtjev za aktivacijom usluge
> opskrbe električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d. zatražen putem
> Indirektnog partnera dana 11.11.2014. godine te je temeljem istoga
> usluga aktivna od dana 01.01.2014. godine. Napominjemo kako je rok za
> odustajanje od usluge 14 dana od datuma podnošenja zahtjeva putem
> Indirektnog partnera.


Dobro, ali ono što jamče vaši "Indirektni partneri" jest: može se odustati bilo kada.

>
> Nadalje, opskrba električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d. aktivna
> je bez obveznog trajanja pretplatničkog odnosa te će, kada zaprimimo
> potrebnu dokumentaciju, isključenje biti izvršeno bez naplate dodatnih
> naknada.


Tako su i "Indirektni partneri" rekli.

> Stoga, nastavno na Vaš zahtjev nadležnoj službi proslijeđen je nalog
> za isključenje usluge opskrbe električnom energijom Hrvatskog Telekoma
> d.d.. Temeljem istog na Vašu adresu biti će poslan zahtjev za
> prestankom Opskrbe električnom energijom od strane HT-a.


Nadam se da to samo zvuči zlobnije nego što doista jest, pa mi
objasnite: radi li se ovdje samo o prestanku vaše posrjedne usluge, bez ikakvog izključivanja struje mome domaćinstvu, ili se tu radi o podpunom (koliko god privrjemenom) "prestanku Opskrbe električnom energijom", dok se ne ostvari (premda se zapravo samo nastavlja, jer je u tieku) moj predplatnički odnos s Elektrom Zagreb?

Elektra Zagreb, molim obratite pozornost:
=========================================
Moj predplatnički odnos se zapravo s vama samo nastavlja, budući da:
moji novci, koji su kod vas u preplati, se kod vas rabe u svrhu naplate moje nove potrošnje električne energije od 1. siečnja 2015, koliko razumiem, a ne vidim da bi moglo biti drugčije.

Molim u svezi s ovom nedoumicom potvrdu od strane Elektre -- to je ujedno i potvrda vaših ranijih pismenih navoda, da ćete tako činiti, dakle pismenih navoda iz vaših obračuna (ili je naziv bilance) koje ste mi dostavili, a svote su na vašim računima za veljača-srpanj 2015. To su računi HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o Elektra Zagreb Gundulićeva 32, IBAN: HR9223400091510077598, šifra kupca: 17440479, svih tih šest računa na iznos 210,29 kn.)...

Elektra Zagreb, unapried hvala na vašem odgovoru!
---

Sada nastavljam odgovarati prvenstveno T-com-ovom djelatniku, ali bit će još i za Elektru niže.

Štovani Damire Juhas,

dopustite da, nakon što sam gornji upit i vama, a i Elektri, nadam se jasno postavio, dopustite da ponovno citiram vaš navod, radi daljnjeg pojašnjenja velike nejasnoće u svezi s istim.
(također bih vas molio da, ako možete odgovarate slično kao i ja, da se vidi moja konkretna rečenica na koju odgovarate, u buduće; to nije zahtjev, nego molba; izbjeći ćemo, ili bismo, tako nejasnoće)
> Stoga, nastavno na Vaš zahtjev nadležnoj službi proslijeđen je nalog
> za ...[rez]...

( nalog je valjda za prienosom k predhodnom naplatitelju, kako gore navedoh )
> ...[rez]... .. Temeljem istog na Vašu adresu biti će poslan zahtjev za
> prestankom Opskrbe električnom energijom od strane HT-a.


Evo što se dogodilo u četvrtak, 12. siečnja 2015, oko 18:00 sati.

Mjesto: Vankina 4, jedini ostvareni kanal komunikacije: speakerphone naše zgrade (zgrada Vankina 2-10, 5 ulaza, osmerokatnica). MR za Miroslav Rovis, ND za neviđeni dostavljač.

(Zvoni zvono --isti zvuk kao i zvuk speakerphone je i zvona s vrata, ja, MR, gledam: nije nitko pred vratima na VI katu; dakle treba razgovarati preko speakerphona.)

( rekonstrukcija razgovora preko speakerphone-a )
MR: Tko je?
ND: Iz T-com-a. Jeste li vi Miroslav Rovis?
MR: ...Tko ste? ( ne vjerujem ušima još, nikakav dogovor nije uglavljen ni za kakav posjet ili drugo sa T-com-om )
ND: Dostava, iz T-com-a. Jeste li vi Miroslav Rovis?
MR: Jesam.
ND: Imate li kopiju osobne izkaznice?
MR: Zašto?
ND: Imam za vas ugovor. Ali moram preuzeti kopiju vaše osobne izkaznice.
MR: Kakav ugovor?
ND: Ne znam. Ja sam samo dostava. Imate li kopiju vaše osobne izkaznice?
MR: O kakvom se ugovoru radi?
ND: Ne znam. Ja sam samo dostava.
MR: Nemam kopiju moje osobne, ali mogu je skenirati.
ND: Gospodine, nemam ja vremena čekati.
( kratka stanka; I što sam mogao? )
MR: A ništa onda.
ND: Doviđenja.
MR: Doviđenja. Svako dobro!

Tako se to dogodilo. Nikakvog dogovora nije bilo o nikakvoj dostavi bilo čega. Također ovaj vaš donji, prvi sledeći, citirani odlomak nije još dogovor temeljem kojeg biste bili smjeli poduzeti tu akciju koju navodite, koja mi ostaje nepoznata u mnogim pojedinostima.

O kakvom se doiota ugovoru --nije dostavljač rekao "razkid ugovora", on je rekao "ugovor"-- radilo koji mi je dostavljač bio spreman izporučiti, jedino uz moje uručenje njemu, na ruke, bez čekanja, papirnatog preslika moje osobne izkaznice, pa da je to tada bilo trabalo i uz kuvertu koja bi bila naslovljena na T-com ili da se moglo i bez ičega, samo goli papir...

Bih li ja tada imao mogućnost vidjeti i pročitati u miru što primam, ili bih bio prisiljen žuriti, jer: on je dostavljač, i nije njegovo da čeka da ja čitam i odlučujem primiti i podpisati, ili uobće ne primiti:
podsjećam da ja činjenično ne znam što ste to vi meni, navodno, poslali.
Navodno se radi o tome o čemu u vašem e-pismu pišete... Čak je i prilično vjerovatno, sada vidim --ne onda nisam mogao znati--, da je tako, budući da se poklapa sa vašim prvim sliedećim citiranim odlomkom izpod; ali vjerovatno i činjenično jasno ipak nije isto. Podsjećam dakle da ja još činjenično ne znam što se to vi meni tad poslali, navedenim putom.

Temeljem čega to ste stupili u to dostavljanje na takav način, a bez moje privole?

I evo tog sledećeg vašeg odlomka:
> Nakon što
> isti potpišete i povratno nam ga dostavite, zahtjev za raskid HT
> Opskrbe biti će proslijeđen u HEP d.d., a nakon realizacije zahtjeva
> predmetni priključak biti će prebačen na HEP u cijelosti.


To ćemo, nadam se, riešiti na jedan od mogućih načina. Uvjeren sam da načinà na koje mogu razvrći ugovor za plaćanje potrošnje električne energije preko vas (samo je to u pitanje, vi je ne proizvodite), ima nekoliko, i T-com mi te načine trebao predložiti na izbor, a ne zaključiti i odlučiti bez moje privole.

Pa budući da to niste učinili ranije, molim vas da to učinite sada, da mi te načine predložite na izbor, a sam izbor kako ću razvrći ugovor, da ostavite meni.

Može li mojim dolazkom u vašu poslovnicu? Ako da, koju, kada? Mogu li i tu birati?

Može li mojim vlastitim slanjem dokumenta "puževom poštom"
("snail-mail"), kojeg dokumenta, kako ga sastaviti, što priložiti?

Može li mojim vlastitim slanjem dokumenta elektroničkom poštom ("e-mail-om"), kojeg dokumenta, kako ga sastaviti, što priložiti?

U međuvrjemenu, otvorite privitke:

osobnaMiroslavRovis_01.jpg
osobnaMiroslavRovis_02.jpg

te mi, budite ljubazni, recite, ima li ikoga normalnog i sa pola pučko-školske spreme, koji ne bi zaključio da sam ja mislio na ovakovo slanje osobne izkaznice, u svrhu razvrgavanja ugovora za plaćanje potrošnje električne energije preko vas... budući da sam taj priedlog dao u e-poruci?

Ima li ikoga normalnog i sa pola pučko-školske spreme, koji ne bi zaključio da sam ja, kada sam u svome e-pismu naveo da:

> (Ako je potrebno, mogu poslati i preslik svoje osobne izkaznice, kao
> dodatnu podkrjepu.)
>


Ima li ikoga normalnog i sa pola pučko-školske spreme, koji ne bi zaključio da sam ja, kada sam u svome e-pismu tako naveo, vjerovatno mislio na slanje tog privitka/tih privitaka e-poštom (zamietite "e-"
prefix, molim)? Ima li takvoga?

Koji ne bi zaključio da sam ja vjerovatno mislio na slanje elektroničkom poštom? Ovako kako ste vi, nadam se, upravo primili, moje JPEG preslike osobne izkaznice?

Ukoliko te privitke ne poderete (uništite skraćivanjem, kao što ste mi dva put poslali nečitak PDF privitak moga tadašnjeg računa za brzoglas
(telefon) i Mrežu (internet), jer je bio "stub" (engl.: "batrljak") od datoteke, sasvim skraćena datoteka, ne ciela, kad sam mislio da sam izgubio vaš ranije dostavljeni račun, ili da mi niste poslali papirnati taj račun; bilo je to za prošli ili predprošli mjesec). (I to dva puta ste batrljke poslali, ne jednom, a krivili mene da, kao, ne znam ih
otvoriti.)

Dalje navodite kako:
> Koristimo priliku napomenuti kako nisu utvrđene nepravilnosti prilikom
> obračuna računa 4000124006 za siječanj te je isti potrebno podmiriti u
> iznosu 167,36kn.


Nema nepravilnosti? Nema nepravilnosti i ja bih to trebao platiti?

Nema nepravilnosti, a želite mi naplatiti struju, koju uobće još nisam ni potrošio? Kakvu to potrošnju vi navodite u tom računu?

Ili vaš račun 4000124006 navodi potrošnju imaginarne struje, ili su računi Elektre i službeni navodi da će automatski, ukoliko u roku od 15 dana ne zatražim povrat novca, te novce rabiti za naplatu tada budućih računa, vašom nekom voljom, poništeni, a da ja nisam dobio poništenje te njihove službene odluke da naplaćuju moje račune, od njih?

Ne, poništeni nisu, jer bi mi Elektra obaviest o tome poslala.

Uvjeren sam da je posao uzklađivanja računa, te postojećih dugova/preplate između Elekte i T-com-a bio, i jest, to preuzimanje stanja i uzklađivanje, na vama i njima, ne meni, premda evo, ipak sav ovaj tekst ja sada, a ne vi između sebe, jedni drugima, i njima, i vama, šaljem na uvid.

A činim to jer vrlo jasno vidim da to usklađivanje posebice vi, T-com, učinili niste, budući da mi nakon duljeg promišljanja, čini se, hoćete naplatiti što potrošio još nisam.

Naime, radi se o, jasno vam prikazanom stanju, potražite:
> > Ali druga dva su oba "izdata" 21. siečnja.
> >
> > Jedan veli predplata 999,36 kn, te istodobno potražuje 34,87 kn,
> > dospieća 15. siečnja, što plaćam. Taj veli preplata je 999,36 kn.
> >
> > Drugi nema računa s dospiećem u siečnju, nego 16. veljače, što
> > ostavljam za kasnije. A taj veli preplata je 880,06 kn.

u tekstu iz predhodne moje e-poruke. (Istu raniju e-poruku dobila je i Elektra, osim ako je niste vi filtrirali. A ako jeste, dobila je onu kasniju poruku predhodeću ovoj koju čitate, jer mi je na nju odgovorila.
Ima to i u obje te poruke.)

Štovana Elektra, očitujte se i vi!

Naime, da bi T-com-ov zahtjev za mojim plaćanjem bio pravno i financijski valjan, vi biste, *govorim teoretski*, morali prvo povući svoje služeno mi saobćene odluke o naplati, uz mojih novaca, koji su preostali kod vas, uplatu natrag na moj račun.

I dalje *teoretski*, o tomu biste me tada trebali obavjestiti ako biste to učinili, te mi, naravno, poslati i podpuno novu bilancu, ako se tako to zove, koja bi, i dalje naravno *teoretski* govoreći, sasvim, i naravno službeno, poništila vašu predhodno mi već poslatu bilancu.

No, ja vjerujem da biste, umjesto te gornje *teoretske mogućnosti*, mogli, i za to vas molim, objasnite T-com-u da mi ne naplaćuje što još nisam potrošio, a novci za ponešto buduće potrošnje su još kod vas.

Jer ne mogu plaćati i jednima i drugima, budući da se ne radi od dvije nego o istoj usluzi, k tome još i o dosta ni na koji način ne potrošene struje.

Za onu gluplju mogućnost naglašavao *teoretski*. Evo zašto: zato što, videći s kakvima nažalost, moguće, imam i dalje posla, s podržkom koja mi ne ostavlja izbor, nego bi mi prvo zapovjedala (pogledajte njihov prvi odgovor meni, Elektra), a onda bi odlučivala kako ću ja što činiti, bez da mi omogućava izbor načina na koji ću ja to učiniti, opet vrsta zapovjedanja...

###################################################################
Ovom prilikom primite, T-com, na znanje, da ubuduće ne odlučujete umjesto mene kako ću ja što napraviti, nego odluku prepustite meni, tamo gdje izbor postoji. Dakle: ubuduće: nikakve dostave, a posebice od trećih subjekata koje bi podrazumievale dodatnu naplatu same usluge dostavljanja.

O kojem se u navedenoj usluzi trećem subjektu radi, kojoj tvrdci, ako nije T-com, kako se čini, i hoće li me to, i ako da, koliko, koštati, molim da mi odgovorite?

Ubuduće (a nisam ni ovo prihvatio; ovo čak nisam ni mogao, da sam i htio, vidi rekonstruirani transkript, prihvatiti)... Ubuduće ne prihvaćam, bez izričitog dogovora sa mnom, ikakve "treće" (čitaj dalje za objašnjenje) usluge.

Da pojasnim, te će dodatne usluge, ako ne počnete opet nasilje vršiti na da mnom vašim koristnikom, moguće biti jedino nakon mojeg: da, šaljite, ili obćenito: da, može ovo, ili može ono, u pisanom obliku, i to tekstom kojim nedvosmislenom prihvaćam ovo ili ono na ovakav ili onakav način.
Jedino tako se može, uz moju privolu, ostvariti ikakva usluga koja ne bi bila usluga koju sam ugovorom zatražio te ju plaćam, od T-com-a, poput brzoglasa, Mreže i IPTV-a.

Dakle ubuduće: ne nikakvoj drugoj usluzi pored tih nominalnih koje mi T-com daje, osim ako to pisano, pisano kao što je pisan ovaj elektronički tekst u ovoj elekroničkoj poruci, osim ako to pisano drugčije za pojedinu priliku i okolnost, ne budem napisao i vama taj zapis poslao. Pa bila to neka dostava ili što drugo, koje je van gore navedenih, i koje ne podpada pod moguće druge vaše temeljne usluge, ako i drugih vaših temeljnih usluga ima koje sam ugovorom zatražio, pored gore od mene navedenih brzoglasa, Mreže i IPTV-a.
###################################################################

Molim vas, Elektra, primite na znanje sliedeće:
###################################################################
Za onu "gluplju" mogućnost naglašavam *teoretski*, jer evo, Elektra, primite na znanje, ja odbijam tu mogućnost vašeg službenog poništavanje naplate budućih mojih troškova buduće potrošnje struje kod vas, nego želim, i ljubazno vas molim, da ostanete pri od vas navedenom načinu naplate buduće potrošnje stuje u mom domaćinstu, iz moje preplate, do daljnje moje odluke o tome. Hvala.
###################################################################

I ElektraZagreb, i T-com, ste mi odgovorili 10. ožujka 2015 poslie podne. Ono što je tu zanimljivo, jest, da ste odgovorili na moje e-pismo od 2. ožujka 2015 T-com, a Elektra na tada novo e-pismo od istog dana (kako je naravno i trebalo; hvala!). Dakle odgovori su sliedili, tek nakon što sam ja poslao novo, jasnije, skraćeno e-pismo na vaše obje e-adrese, koje sam poslao tog istog 10. ožujka 2015 kad ste i odgovorili, ali prie podne.

Nekoliko sati renije nego ste vi poslali vaše odgovore, ali T-com dakle ne na to novo, jasnije, skraćeno moje e-pismo, nego na ono staro, donekle nejasno, s mojim nepotrebnim grješkama, koje ja poslah, kako rekoh, punih 8 dana ranije... A nije T-com ni spomenuo da je ovo potonje e-pismo, nakon kojeg je istog dana odgovorio na ono prvo moje e-pismo...
A nije T-com ni spomenuo da je ovo potonje moje e-pismo uobće i dobio.

Pa vam u prilogu šaljem, u privitku, radi T-com-a, i to pismo. Molim otvorite privitak:

MiroslavRovis_T-com_Elekra_20150310.eml

T-com, molim vas da se prilikom potvrde prijama mojih e-poruka držite važećeg netiquette-a kakvog se pridržavaju pošteni ISP-ovi. A to je, primjerice (ovo je jedan od najboljih načina), pošaljite potrdu koja će sadržavati In-Reply-To uzglavlje ("header"), kao što je primjerice odgovor Elektre na moje od vas još nepotvrđenog prijama e-pismo od 10.
ožujka nakon kojeg ste odgovorili na ono ranije e-pismo, od 2. ožujka, kao što je primjerice odgovor Elektre sadržavao uzglavlje:

In-Reply-To: <20150310093444.GA31155@g0n>

budući da je to moje pismo od 10. ožujka identificirano sa:

Message-ID: <20150310093444.GA31155@g0n>

Potvrde mojeg slanja poruka vašoj podržci, one automatske, o njima govorim, su odavno već (mislim da imam samo dvije različite potvrde), te su potvrde odavno već kopije neke ranije, nebitno više koje, i to uviek iste moje e-poruke, pa se te kopije onde ne mogu razborito ni primiti u e-sandučić kao ikakva prava potvrda, budući su obični duplikati i to duplikati potvrde prijama davne neke poruke, i jer, kao takvi, naravno ne odkrivaju baš nimalo koje su to e-poruke potvrda prijama.

Da imam vriedeću (automatsku) poruku da je moja poruka 20150310093444.GA31155@g0n od vas zaprimljena, ne bih vam morao slati tu poruku, jer bih znao da je imate.

( I što da se žurim potvrđivati da sam od vas, T-com, danas dobio što mi poslaste 16. ožujka, kad prvo želim imati, a evo opisah da je to od vas težko dobiti, potvrdu da ste ovu poruku primili? Razumiete li problem? )

Kako ćemo dalje, zavisi o daljnjem uzklađivanju računa i odluka o njima, od strane i Elektre i T-coma, a u skladu sa mojim odlukama, jasno navedenim i danim obim strankama na znanje iznad.

Molim vas, obje stranke, za razboritost i na njoj vam unapried zahvaljujem,

>
> Svjesni smo da je ključ uspješnog poslovanja zadovoljan korisnik te se
> nadamo da smo Vam dali odgovore na Vaša pitanja.

Ne baš...
> U nadi u dugu i uspješnu suradnju, srdačno Vas pozdravljamo.


Dao dragi Bog! Ali počnite izpravljati velike grješke koje ste dosad počinili prema meni. Ne navodim ovdje druge predmete, a velike su grješke, da ne obterećujem Elektru s nepotrebnim.

Štovana Elektra, smatrajte ovo odgovorom i na vaše kratko e-pismo od 10.
ožujka. Nažalost, ne mogu puno e-pisama slati, budući T-com ne šalje automatske poruke pošteno i izpravno, pa neka ovo bude jedino e-pismo istodobno vama i T-com-u. Hvala!

Izpod nema novog ranije ne poslatog teksta, osim mog podpisa sasvim na dnu.
> S poštovanjem
>
> Voditelj u Odjelu za pozadinsku podršku Damir Juhas
>
> Hrvatski Telekom d.d.
> Odjel za pozadinsku podršku
> Adresa: p.p. 21, 10 020 Zagreb
> E-mail adresa: ( mailto:prigovori@t.ht.hr )
>
> ----------------------------
> From:
> Sent: 02.03.2015 11:40
> To:
> Cc:
> Subject: Re: Povrat preplate,šifrakupca 17440479 &Scaron;tovani
> <nepoznati> dopisniče iz T-com-a, &Scaron;tovani iz Elekre,
>
> On Wed, Feb 25, 2015 at 02:28:03PM +0100, wrote:
> >
> > Poštovani,
> >
> > kako bismo izvršili detaljnije provjere po računima i aktivnim
> > uslugama, molimo vas da nam dostavite svoj OIB ili poziv na broj s
> > jednog od zaprimljenih računa koji je izdan od strane Hrvatskog
> > Telekoma.
> To ću dostaviti na dnu, da i Elekra vidi moj zahtjev koju ću tamo
> navesti.
>
> > Nadalje, dobivat ćete dva računa.
> Dobivao bih, čitajte dolje. Ali poštedite me, molim vas,
> zapovjedajućeg tona.
>
> > Na HT računu iskazuje se trošak potrošene el. energije, naknada za
> > obnovljive izvore, naknada za opskrbu el. energije. HT-ov račun
> > šalje se mjesečno.
> >
> > HEP ODS-u (operatoru distribucijskog sustava) plaćat ćete mrežarinu
> > (korištenje prijenosne i distribucijske mreže) i naknadu za mjernu
> > opskrbu. Račun se ispostavlja dvaput godišnje (svakih 6 mjeseci), a
> > mjesečno se plaćaju tzv. »akontacijske rate«.
>
> Dobro, tako bi to bilo...
> > ...[rez]...
> >
> > Hrvatski Telekom d.d.
> > Odjel za e-podršku
> > E-mail: ( mailto:Info@t.ht.hr )
> > Web: hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )
>
> Obratite molim pozornost, i odgovorite na dodatna moja pitanja i zahtjev.
> > ----------------------------
> > From:
> > Sent: 24.02.2015 8:32
> > To:
> > Cc:
> > Subject: Povrat preplate, šifra kupca 17440479
> >
> > &Scaron;tovani T-com!
> > &Scaron;tovani ElektraHEP!
>
> Obratite molim pozornost i u ovoj poruci koju poslah 24. veljače, a
> također, da ne velite da je moje pitanje bez osnova, obratite
> pozornost da na ovu drugu adresu pored vaše adrese, dakle na adresu
> poslah također još 31. siečnja upit/zahtjev.
>
> Adesa nalazi se na poleđini svih računa HEP
> Elektre i službeni je način elektroničke komunikacije s njima
> (NETOČNO, vidi dalje).
>
> Ja s vaših servera nisam dosad, čini se (podpitanje: jeste li
> filtrirali i neposlali, ili jeste li poslali s vaših servera onu
> zadnju moju poruku poslije ove na koju odgovarate iz T-coma?... vidi
> izpravak dalje))
>
> IZPRAVAK: U međuvrjemenu primjetih da je razlog moja slabovidnost.
> Trebao sam poslati upit na:
>
> a ne kako poslah, bez početnog "infocentar." Zato to izpravljam
> šaljući na tu podpunu adresu ovo e-pismo.
> #!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> Po naravi domena, međutim, da ste i onako poslali (a pokušaj bje samo
> jedan, kakva krutost!), stiglo bi na njihovu domenu, i oni bi to
> dostavili gdje treba! Zar ne bi stiglo, ElektraZagreb?
> #!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> ---
>
> Ova nemogućnost komunikacije s Elektrom, za koji problem sam
> djelomično ja kriv, ne bi bila bitna, kad ja ne bih imao svoju struju
> preplaćenu, dakle više struje plaćeno nego što sam je potrošio, za oko
> 1,000.00 kuna (sada dodatno umanjeno za nov utrošak, naravno), kako
> sam jasno naveo u svim pismima.
>
> Dakle, štovani T-com i štovana Elektra, budući da imam preplaćenu
> struju kod Elektre, ja bih molio da mi se omogući da ostanem kod
> Elektre, te da se poništi ugovor sa T-com-om u podpunosti. Tako su
> dečki i rekli, da mogu razvrći kad hoću ugovor s T-com-om, rekli su to
> kad sam prelazio k T-com-u, dečki: vaši T-com agenti u prolazu u našoj
> zgradi, ljubazni za razliku od nekih network administratora koji me
> lažno obtužuju i dodijavaju na razne načine (da ne duljim o tome).
>
> Pa dakle, u svrhu nastavka plaćanja prema računima, mjesečnim, koj
> imam od strane ElektreZagreb (za svaki mjesec od veljače do srpnja
> 2015 po
> 210.29 kn, a ne kako je navedeno u objašnjenju iz T-com-ove poruke,
> tekst se može pročitati iznad...)
>
> ######################################################################
> ### Pa, dakle ovim redcima izjavljujem da želim nastaviti plaćati
> struju kod ElektreZagreb, a prekinuti neostvareni predplatnički odnos
> s T-com-om za el. energiju, i u tom smislu primite ovim redcima to na
> znanje, i vi Elektra, i vi T-com, a podkrjepljujem tu izjavu i, kako
> je T-com (u srodnu svrhu) iznad tražio, svojim OIB-om:
>
> OIB: 36664062702
>
> (Ako je potrebno, mogu poslati i preslik svoje osobne izkaznice, kao
> dodatnu podkrjepu.)
>
> ######################################################################
> ### Molim i ElekruZagreb, i T-com, da mi na moj gornji zahtjev
> odgovore.
> ######################################################################
> ###
> ######################################################################
> ###
>
> Moji navodi i priedlozi i drugo iz donje poruke mogu se, s promjenom
> okolnosti, u ovo kasnije vrieme, primjeniti samo s dosta preinaka...
>
> Ipak donju poruku, na uvid Elektri Zagreb, ostavljam.
>
> Samo po jedan pokušaj (naveli su tako kad su mi vratili poruku kao
> "undeliverable", da su [samo jednom] pokušali, i da ne će ponovno
> pokušati), a domena je dobra. Kakva krutost od strane T-com-a!
>
> To bi bilo stiglo i s tom djelomično, ne sasvim neizpravnom, ne!,
> djelomično neizpravnom adresom po svim uzusima Mreže! Jer samo
> vlastnik domene je dužan razpolagati svojim adresama, i domena ako je
> izpravna (u ovom slučaju "hep.hr"; domena je onaj "string" [=red
> znakova/slova] poslije "@", ako je domena izpravna školsko pravilo
> koje uče svi network administratori, temeljno pravilo na Svjetskoj
> Mreži je da se tada e-poruka dostavlja na tu domenu i vlastnicima
> domene prepušta daljnju brigu kamo i kome tu poruku prosliediti, njima, pod njihovom domenom!
>
> Nema novog teksta dolje za T-com, nego samo jedna od ranijih poruka
> koju iz *** razloga Elektra nije dobila, te poslije nje moj današnji
> podpis (a cielo je e-pismo i mojim PGP podpisom podpisamo.)
>
> > ponovno šaljem poruku koju poslah prije tri i pol tjedna. Ona je
> > dolje izpod.
> >
> >

--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia
http://www.CroatiaFidelis.hr