RE: [Prodaja] PO#1501-129, Fwd.: Vraćanje opreme nakon tri (…

Top Page

same mail(s) page often w/ maimed headers (own window)

Attachments:
Message as email
+ (text/plain)
+ (text/html)
+ image001.gif (image/gif)
Delete this message
Author:  Iskon - prodaja@iskon.hr
Date:   
To:  'miroslav.rovis1@zg.ht.hr'
Subject: RE: [Prodaja] PO#1501-129, Fwd.: Vraćanje opreme nakon tri (3) mjeseca vaše nebrige
Poštovani gospodine Rovis,



Nadamo se da ste u potpunosti ozdravili. Nisam sigurna da li sam u potpunosti shvatila Vaš e-mail. Ali sa sigurnošću Vam mogu potvrditi kako su računi T-coma i Iskona odvojene stavke i da Iskon ne može ništa naplatiti preko T-coma, ni obrnuto. Iskon i T-com su dvije odvojene pravne osobe.



U slučaju upita molimo Vas da nam se obratite.



Srdačno,

--
Nevena Gruban

Prodajna podrška za
rezidencijalne korisnike

Iskon Internet d.d.
Garićgradska 18, 10000 Zagreb
Info telefon: 0800 1000
Telefax: +385 1 6000 777
E-mail: <mailto:ime.prezime@iskon.hr>
www.iskon.hr<http://www.iskon.hr/>

[Description: cid:image001.gif@01CD6FEE.52E45E10]<https://jumbo.iskon.hr/>

IZJAVA O ODRICANJU OD ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno priloženih datoteka povjerljiv je i namijenjen samo primateljima navedenima u adresi. Svako neovlašteno korištenje, objavljivanje, prerada, obrada, reprodukcija, prikazivanje, prenošenje, snimanje ili bilo koji drugi oblik neovlaštene uporabe ove elektroničke pošte podliježe kaznenoj i prekršajnoj odgovornosti kao i građansko pravnoj zaštiti. Sadržaji, stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju nužno stavove Iskon Interneta d.d. Iskon ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i priloga sadržanih u poruci.








-----Original Message-----

From: [mailto:miroslav.rovis1@zg.ht.hr]

Sent: 27. veljače 2015. 9:38

To: Iskon -

Subject: Re: [Prodaja] PO#1501-129, Fwd.: Vraćanje opreme nakon tri (3) mjeseca vaše nebrige



Štovani,



oprostite što nisam ranije odgovarao, velik dio vrjemena bio sam bolestan.



Iz brzoglasnog razgovora mene i vaše djelatnice Fućko, kojeg lahko nađete transkribiranog u predhodnoj mojoj poruci, očigledno je da je u T-com-u vrlo zano o kakvoj se naplati radi, te da vam je jednostavno saznati da ste mi, i koliko, naplatili, preko računa T-com-a, tada a i opet kasnije (o ovoj kasnijoj naplati nema u predhodnim porukama).



On Thu, Jan 22, 2015 at 12:29:43PM +0000, Iskon - <mailto:prodaja@iskon.hr> wrote:

> Poštovani,


>


>


>


> Molimo Vas da nam na ovu e-mail adresu dostavite kopiju računa koji je sporan. Kako bismo Vam sa sigurnošću mogli dati informaciju što su Vaši daljnji koraci.




Pa je dakle moje ponovno pitanja, ostajete li pri odluci da ne pregledate što ste mi naplatili preko T-com-ovog računa kako gore navodite, da biste mi mogli odgovoriti.



> Srdačno,


>


> --


> Nevena Gruban


>


> Prodajna podrška za


> rezidencijalne korisnike


>


> Iskon Internet d.d.


> Garićgradska 18, 10000 Zagreb


> Info telefon: 0800 1000


> Telefax: +385 1 6000 777


> E-mail: <mailto:ime.prezime@iskon.hr<mailto:prodaja@iskon.hr%3cmailto:ime.prezime@iskon.hr>>


> www.iskon.hr<http://www.iskon.hr/<http://www.iskon.hr%3chttp:/www.iskon.hr/>>




Unapried hvala na odgovoru,

--

Miroslav Rovis

Zagreb, Croatia

http://www.CroatiaFidelis.hr