Govorni T-com-a: slušaj (nepovezano) ili ne damo uslugu!

Top Page

same mail(s) page often w/ maimed headers (own window)

Attachments:
Message as email
+ (text/plain)
+ MRovis-T-com_16-03-01_18h.ogg (application/octet-stream)
+ MRovis-T-com_16-02-23.ogg (application/octet-stream)
+ signature.asc (application/pgp-signature)
Delete this message
Author:  Miroslav Rovis
Date:   
To:  T-com prigovori
Old-Topics:  Re: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a k vama? [T2013101100GP]
Subject: Govorni T-com-a: slušaj (nepovezano) ili ne damo uslugu!
puni naslov:
Govorni automat T-com-a meni na mojoj Simpi: slušaj (što ničim nije
povezano sa Simpa uslugom) ili ne damo pristup usluzi pomoći na 08009000
i druga dodijo-djela!

Napomena: ako ne složim ovo kompleksno e-pismo uspješno iz prve,
popravit ću ga i poslati izpravljenog kasnije. Ako nema popravljene
inačice kroz dan vrjemena, uspio sam ga prolazno dobro sastaviti.

Za one koji žele brže i kroz kraće vrieme o T-com administratora
dodijavanju meni čitati, skočite do:
"U završnom dielu poslušajte kako to liepo zvuči"
negdje u drugoj polovici teksta.

Štovani T-com!

Od dana 22. veljače sam kod T-com-a, sa svojim pokretnim brzoglasom
(mobitelom).

Negdje oko tog, ili jednog od neposrjedno sliedećih dana potražio sam pomoć
preko 08009000, jer nisam znao kako saznati stanje mog predhodno-plaćenog bona
("pre-paid") za Simpu.

Djelatnik mi je tom prilikom uljudno objasnio:

-- na 13230 poslati veliko "S" SMS-om, za provjeru stanja --

Evo kako to, zabilježeno u mojim datotekama, a ja volim pisati tako da i manje
naprjedni koristnici razumiju... (uz malo truda; niže dolje, gdje počinje sa
"$ <komanda> ..." je nekoliko preslika --"copy/paste"-- iz terminala na
mom Gentoo Linux-u).

Evo kako to, zabilježeno u mojim datotekama, prema mojim oskudnim, ali ipak
nekakvnim tehničkim mogućnostima, i nekakvom znanju/snalaženju, izgleda;
nažalost nisam sve podatke bez još većeg truda u stanju izvući onako kako bih
želio (primjerice sortirane), ali donji su pouzdani i uporabljivi:

_id,thread_id,address,person,date,protocol,read,status,type,reply_path_present,subject,body,service_center,locked,error_code,seen,deletable,hidden,group_id,group_type,delivery_date
2004,2,13230,,1456331181000,,1,-1,1,,,Unijeli ste krivu kljucnu rijec ili nemate pravo na koristenje usluge. Pokusajte ponovo slanjem ispravne kljucne rijeci. Vise informacija potrazite na w,,0,0,1,1,0,,,
2005,2,13230,,1456331182000,,1,-1,1,,,eb stranicama operatora.,,0,0,1,1,0,,,
2006,2,13230,,1456898416050,,1,-1,2,,,S,,0,0,1,1,0,,,
2007,2,13230,,1456833864000,,1,-1,1,,,Unijeli ste krivu kljucnu rijec ili nemate pravo na koristenje usluge. Pokusajte ponovo slanjem ispravne kljucne rijeci. Vise informacija potrazite na w,,0,0,1,1,0,,,
2008,2,13230,,1456833865000,,1,-1,1,,,eb stranicama operatora.,,0,0,1,1,0,,,
2010,2,13230,,1456850978000,,1,-1,1,,,eb stranicama operatora.,,0,0,1,1,0,,,
2011,2,13230,,1456850979000,,1,-1,1,,,Unijeli ste krivu kljucnu rijec ili nemate pravo na koristenje usluge. Pokusajte ponovo slanjem ispravne kljucne rijeci. Vise informacija potrazite na w,,0,0,1,1,0,,,
2012,4,THT,,1456844793000,,1,-1,1,,,Na vasem racunu imate 8.17 kuna.,,0,0,1,1,0,,,
2013,2,13230,,1456844845000,,1,-1,1,,,Unijeli ste krivu kljucnu rijec ili nemate pravo na koristenje usluge. Pokusajte ponovo slanjem ispravne kljucne rijeci. Vise informacija potrazite na w,,0,0,1,1,0,,,
2014,2,13230,,1456844846000,,1,-1,1,,,eb stranicama operatora.,,0,0,1,1,0,,,
2015,4,THT,,1456845079000,,1,-1,1,,,Na vasem racunu imate 8.17 kuna.,,0,0,1,1,0,,,

Gornje nije ni na koji način modificirano. To su izvorni redci iz mmssms.db
datoteke. Evo SHA256 hash za identificiranje datoteke bude li trebalo u
budućnosti:

762c77c41ec03cea2c91bb96c9b22a5372c47498d033f6e42abdf33731f9dd10 mmssms.db

A sad... Daleko od toga da mogu na brzinu napisati program da preradim gornja
vrjemena u točna ljudima-čitljiva vrjemena, pa gornju tablicu prikazujem vrlo
neprecizno, ali valjda u ljudima dostatno čitljiv prikaz. Zato da bih postigao
manje ponavljanja, da bih postigao skraćenja, i da bih sortirao te redke po
vrjemenskom redosliedu, da i laik može razumjeti.

Maknuo sam sve što nestručnom ubterećuje razumievanje. Ostavio sam samo: broj
na koji je poruka poslata/primljena, vrieme, i sadržaj poruke.

Vrjemena su odprilike (a pogotovu ona od prije 6 dana) i paušalna. A
znače, primjerice: "20160301_1830" je: 1. ožujka 2016. u 18:30.
Sve je to odprilike preveslano.

13230.20160225_1200,Unijeli ste krivu kljucnu rijec ili nemate pravo na koristenje usluge. Pokusajte ponovo slanjem ispravne kljucne rijeci. Vise informacija potrazite na w
13230,20160302_0700,S
13230.20160225_1300,eb stranicama operatora.
13230.20160301_1840,Unijeli ste krivu kljucnu [...]
THT.20160301_1630,Na vasem racunu imate 8.17 kuna.
13230.20160301_1640,Unijeli ste krivu kljucnu [...]
13230.20160301_1645,eb stranicama operatora.
THT.20160301_1650,Na vasem racunu imate 8.17 kuna.
13230.20160301_1800,Unijeli ste krivu kljucnu [...]
13230.20160301_1820,eb stranicama operatora.
13230.20160301_1830,eb stranicama operatora.

Ovako sam to računao...

Najkasniji SMS iznad je vrjemenskog pečata: 1456898416 u sekundama --bez zadnja
tri mjesta, zadnje tri cifre, milisekunde, koje ipak nisu bitne u ovoj priči--

što je bilo prije, trenutak:

$ echo "(1456917734-1456898416)/3600"|bc
5
$

oko 5 sati.

)

sada je:

2016-03-02 12:21:36+01:00 ili u UTC-u:

$ date +%s
1456917734
$

pa je to dakle bilo ugrubo rano jutros, oko 6 ili 7h.

I, da budem iskren, mislim da sam prilikom rukovanja podatcima tu negdje
ja izgubio nit. Jer ja sam dosta intenzivno pokušavao ustanoviti što to
i zašto ne radi kako treba, najviše sinoć oko 18h a ne jutros, jutros
sam pohranjivao podatke s ne baš podpunim uspjehom (kopirao sam više
puta)...

Međutim zato je tu gore identificirana mmssms.db datoteka. Mogao bih je
kasnije podpuno izpravno obraditi.

Ali ipak je već i ovo uporabljivo objađnjene. T-com-ov admin može sve
ovo usporediti sa podatcima iz njihovih baza podataka i sve pronaći.
Ovako stoje stvari. Onakve SMS-e sam slao, kakvi su vidljivi: iznad

2006,2,13230,,1456898416050,,1,-1,2,,,S,,0,0,1,1,0,,,

Ili što sam ja skratio na samo broj na koji se šalje, i nadnevak-vrieme, i
sadržaj poruke:
13230,20160302_0700,S

gdje je "S" (bez navodnika) sadržaj poruke.

Ali ovaj sam odgovor dobivao (u skraćenoj inačici):

13230.20160225_1200,Unijeli ste krivu kljucnu rijec ili nemate pravo na koristenje usluge. Pokusajte ponovo slanjem ispravne kljucne rijeci. Vise informacija potrazite na w

ili u punoj inačici:

2007,2,13230,,1456833864000,,1,-1,1,,,Unijeli ste krivu kljucnu rijec ili nemate pravo na koristenje usluge. Pokusajte ponovo slanjem ispravne kljucne rijeci. Vise informacija potrazite na w,,0,0,1,1,0,,,

Drugim rječima, ako hoću provjeriti stanje, ja moram svaki put podesiti sve
ponovno preko 08009000.

Drugim riečima, moram svaki put kad želim saznati stanje, ploviti kroz T-com-ov
govorni izbornik, i slušati svaki put isto, a posebice vašu jadnu i ružnu
ekavicu koju, u primjesama, ali sve upornije, naturate u Hrvatski štokavski
govor, poput rieči "promene". Jer toliko valjda sanjate o nekoj novoj
beogradskoj vlasti nad Hrvatskom, neki od vas, a mrzite istinsku Hrvatsku vlast
i sve Hrvatsko, da se ne možete suzdržavati a da Hrvatsku ne posrbljavate...

Ali da se vratimo problemu. Ako ja hoću provjeriti (ili "proveriti" kako bi vi
valjda stavili u govorni automat, i briga vas što time kršite Ustav RH!...)...
Ako ja hoću provjeriti stanje u svojoj Simpi, ja moram svaki put podesiti sve
ponovno preko 08009000. Ali to ste vi, to je netko od tih mučnih tamo
kod vas, tako naštimao u vašim postavkama, da se ako ja i podesim da
dobijem jednom ili dvaput stanje na mom računu, ipak, unatoč tome, malo
kasnije reset-iraju sve moje opcije na one već prikazane: kako nemam
"pravo na koristenje usluge"! I ja opet moram podešavati sve preko vašeg
govornog automata.

Evo poslušajte kako je to jučer zvučalo, kad sam opciju podesio, i kad je
kratko vrieme bila nakon toga podešena...

Otvorite i poslušajte privitak-zvučnu datoteku:

MRovis-T-com_16-03-01_18h.ogg

Možete li mi objasniti da imate kakvu osnovu ne davati mi uslugu koju
koristnici inače imaju automatski, a pogotovu, više puta postavljenu
ručno od mene uslugu stanja predhodno-plaćenog bona?

Naime, ovo dobijem, nakon podešavanja preko govornog automata, i slanja "S"
(bez navodnika) na 13230,

2015,4,THT,,1456845079000,,1,-1,1,,,Na vasem racunu imate 8.17 kuna.,,0,0,1,1,0,,,

Ali već kraće vriema nakon toga ako recimo obavim razgovor i želim vidjeti
stanje, i pošaljem "S" (bez navodnika) na 13230, dobivam opet:

2013,2,13230,,1456844845000,,1,-1,1,,,Unijeli ste krivu kljucnu rijec ili nemate pravo na koristenje usluge. Pokusajte ponovo slanjem ispravne kljucne rijeci. Vise informacija potrazite na w,,0,0,1,1,0,,,

I, evo dok sve ovo s dosta truda pišem, negdje oko 14:05 ili 14:10 2. ožujka
2016., odlučih još jednom pokušati. Pregledajte, ako uobće i toliko savjesti
imate, ako uobće ima tamo ljudi sa savješću, a ne samo upropastitelja i sebe i
koga mogu upropastiti...

Poslah upit teksta "S" bez navodnika, na 13230, baš kako objasnih, i dobih, baš
kako objasnih, onu istu tekstualnu poruku: "Unijeli ste krivu kljucnu ...".

I za kraj, svakako poslušajte što su neki djelatnici T-com-a s očito
nekim odobrenjima šefova, a takvima svakako poručujem da se zaklela
zemlja raju da se tajne sve saznaju, i da zlostavljani saznaju prije ili
kasnije, i da im je bolje da se ponašaju ljudski a ne ljigavo, i manjima
i većima koji im to odobravaju (da nema privole od nekih viših u
hijerarhiji ne bih ja ovoliko problema imao s T-com-om...)... Radi
njih/vas im je/vam je to bolje.

U završnom dielu poslušajte kako to liepo zvuči. Naš premili koristniče,
ili plati odmah kad ti mi velimo, ili budemo te zlostavljali. _Moraš_
poslušati koliko nam duguješ jer je prošlo, ajme, već tjedan dana od
dospjeća... Moraš! Ili slušaj, ili spusti slušalicu.

Otvorite i poslušajte privitak-zvučnu datoteku:

MRovis-T-com_16-02-23.ogg

"Poštovani, kontaktirao vas je naš govorni automat zbog dugovanja po vašem
računu za usluge Hrvatskog Telekoma. Za ___proveru___ dugovanja birajte
ljestve, a za izlaz spustite slušalicu."

Još jednom, da bude sasvim jasno. Nazvao sam, vjerovatno 23. veljače 2016., broj
08009000 sa svog pokretnog brzoglasa, i, kako možete čuti iz te snimke govornog
automata, nisam imao drugu opciju, nego poslušati koliko dugujem T-com-u, da
bih mogao dalje do pomoći koju sam trebao... I naravno nisam poslušao jer znam
koliko dugujem, pa mi ne treba ta informacija... Pa nisam mogao potražiti ni
pomoć koju sam trebao.

Ako i, većinom, niste dobri Hrvati, možda jedino čast iznimkama, ipak razumiete
Hrvatski. Pa me čitajte ponovno... Samo ću ponovit što sam vam već službeno i
rekao... Nađite na ovoj stranici:

http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-t-com-miro-rovis/message/20150423.071752.098c160f.en.html

sliedeći tekst, nađite ga pred kraj te duge
e-poruke/službeno-u-uručbeni-zapisnik-uvedenog-prigovora [*];

Također, za malo, moguće jednom, multimedialnog šaljivog prikaza možda,
tko zna, budite ljubezni pa mi objasnite jeste li ovog mjeseca konačno
prestali zivkati, radi pukog dodijavanja, sa vašeg broja, ili
unajmljenih dodijavatelja broja (najmio je bio Iskon takve, u pravilu
dva dana prije nego je očekivao moju uplatu, iz puke bahatosti, pa ne
znam, možda i vi tako činite), s broja: 01/4690050 u doba kad se nekom
umišljenom vlasniku svih vrjemena kad koristnici naprosto, smatra valjda
taj, moraju plaćati, kad takvom nekom puhne da me i iz sna budi da bih
ja bio svjestan da "moram" žurno platiti T-com-u njegove umjetno
napuhane račune, inače... Kako vas nije sram? Ako već toliku kamatu
naplaćujete, pa što onda i dodijavate kroz tih nekoliko dana?

Ovdje još molim za malo vašeg razumievanja Hrvatskoga jezika: koliko god
da dodijavali, ja ću i dalje plaćati, redovito, tek koncem mjeseca, kao
i kroz ranije godine, kad sam bio vaš koristnik, te kroz ovu novu jednu,
a vjerovatno i još jednu godinu dana.

Međutim vi možda, ako i razumiete Hrvatski, ne razumiete ga dobro, pa
dopustite da vam još jednom kažem. Ma da plešete na trepavicama, plaćat
ću svejedno tek koncem mjeseca, dragi moji ljubitelji uzaludnog
dodijavanja vašim koristnicima...

I na samom kraju, zamolio bih vas da mi velite koji Članak Zakona o
elektroničkim medijima ovim svojim dodijavanjem kršite, jer je moje
korištenje predhodno-plaćenog pokretnog brzoglasa Simpa usluge,
različita usluga od preostale usluge koju mi T-com pruža, pa me putem
one prve usluge (Simpa, koju sam platio), ne smijete zlostavljati radi
kašnjenja u plaćanju (ajme kolikog li kašnjenja: od tjedan-dva!) one
potonje?...

Razumiete Hrvatski? Razumiete, velite. Eh, onda molim i odgovor na ovo
potonje pitanje: koji članak Zakona o elektroničkim medijima kršite
dodijavanjem preko Simpe, i uzkraćivanjem mi diela usluge Simpe, a radi
različite usluge?

Prestanite dodijavati, i dajte uslugu koju plaćam. Hvala!

---
[*] uručbirano dana 23. travnja 2015. ur. br. 27500905 . A nikad na
mnoga od pitanja u tome (a ni drugim prigovorima) istinski odgovor dobio
nisam. Stoga vas ovom prilikom još jednom molim za odgovore na ta moja
pitanja i prigovore.

--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia
http://www.CroatiaFidelis.hr