Poštovani gospodine Rovis,
iz dostavljenog maila nam nažalost nije vidljiv Vaš upit. Ako imate bilo kakav upit vezan uz usluge Hrvatskog Telekoma, ljubazno Vas molimo da nam isti povratno detaljnije opišete (nije potrebno uacivati naše stare odgovore ili upisivati odgovor i na engleskom jeziku - dovoljno je samo detaljnije pojasniti upit).
Detaljno pojašnjenje načina dostave računa zaprimili ste u prethodnom odgovoru od strane kolega.
Uz zahvalu na razumijevanju srdačno Vas pozdravljamo.
S poštovanjem,
HRVATSKI TELEKOM d.d.
Tomislav
Agent za e-korisničku podršku
Odjel e-poslovanja
Odsjek za e-korisničku podršku
Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
E-mail:
tehnicka.podrska@t.ht.hr (
mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
Facebook (
http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter (
https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram (
https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) Google+ (
https://plus.google.com/b/106401043936944637172/106401043936944637172/posts ) YouTube (
http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
www.hrvatskitelekom.hr (
http://www.hrvatskitelekom.hr )
Ugodne blagdane te sretnu i uspješnu novu, 2017. godinu želi Vam Hrvatski Telekom!
Lakše pratite potrošnju i upravljajte uslugama...preuzmite novu Moj Telekom aplikaciju! *Android (
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hrvatskitelekom.m.mojT&hl=hr )* *iOS (
https://itunes.apple.com/us/app/moj-telekom-hr/id1076967450?mt=8 )*
----------------------------
From: Miroslav Rovis <
miro.rovis@croatiafidelis.hr>
Sent: 16.01.2017 11:36
To:
tehnicka.podrska@t.ht.hr
Subject: Re: Kako pregledati svoje PDFra?unekod T-com-a?
ENGLISH PARTLY FURTHER BELOW
Odgovaram na ovaj dio:
> ... postavke e-računa su podešene tako da Vam se računi u pdf-u
> ne isporučuju direktno na Moj Telekom portal, već na mail adresu
> (imate opciju biranja hoćete li kompletan račun u pdf-u imati dostupan
> na Moj Telekom portalu, ili će Vam se isporučivati na mail adresu).
> Ako Vam se računi isporučuju na mail adresu, tad će Vam na Moj Telekom
> portalu biti dostupni samo podaci za uplatu, ne i sam račun u pdf-u
> kojeg biste preuzeli. Zadnja promjena postavki za Vaš e-račun
> izvršena je 4.10.2016., te je pritom podešena mail adresa
> miroslav.rovis1@zg.ht.hr ( mailto:miroslav.rovis1@zg.ht.hr ).
>
> Nadamo se da su ove informacije pomogle. U slučaju da želite račun u
> pdf-u imati dostupan putem Moj Telekom portala, povratno nam javite,
> pa ćemo promijeniti način isporuke e-računa za pretplatnički račun
> 5019102951.
Liepo bih molio da, nek se vidi i zna tolika umna razkoš... Je li to
netko tko jest tada možda manje bio pri sebi, ili je isti trajno van
sebe... ili je to učinjeno, pa ponovno promienjeno, ili što...?
Naime sve mogu liepo ("liepo", no...) vidjeti... mogu vidjeti
(vjerovatno, nisam provjeravao "hash"-ove, čine se istima)... iste one
datoteke koje sam PGP-podpisom MIME-poruke do daljnjeg trajno
zabilježio, sve kao i onda mogu vidjeti da jest na
https://moj.hrvatskitelekom.hr ...
Ne mogu postaviti ovaj trace:
c2d2dfd5a658191a27666140df8ef17c9d6098b7a675f47fd87084b6df769d37
dump_170116_1110_g0n.pcap
jer sadrži moju zaporku, ali nek se nađe bude li sudovanja...
Absolutni besmisao... Maknite toga već jednom na neki ipak koliko-toliko
koristan posao. Preveć kvari...
----------
ENGLISH START
Some individual of poor health wrote some administrative nonsense, but
there are no technical answers whatsoever to my query in his reply.
ENGLISH END
----------
[Message-ID:
<13062112.11435.1484301353989.JavaMail.SAICPRI1$@SAICPRI1>]:
On 170113-10:55+0100,
tehnicka.podrska@t.ht.hr wrote:
>
> Poštovani gospodine Rovis,
>
> cijela konverzacija koju ste nam sad poslali je nejasna, te iz iste
> nije vidljivo koje promjene su napravljene, koja poteškoća je još
> uvijek prisutna i što se trenutno događa s dostupnim pdf računima na
> Moj Telekom portalu.
>
> Ljubazno Vas molimo da obrišete nepotrebne duplikate/prijevode, kako
> bi lakše bilo pratiti daljnju raspravu. Nadalje, ako smo dobro
> shvatili, poteškoća je s preuzimanjem računa u elektroničkom obliku,
> po pretplatničkom računu 5019102951? Odnosno, putem Moj Telekom
> portala račune u pdf obliku možete preuzeti i otvoriti uz pomoć Adobe
> Reader-a, ali ne uz pomoć Qpdfview alata? Ili ih uopće ne možete ni s
> jednim pdf preglednikom otvoriti?
>
> Provjerom u sustavu, vidljivo nam je da za pretplatnički račun
> 5019102951 postavke e-računa su podešene tako da Vam se računi u pdf-u
> ne isporučuju direktno na Moj Telekom portal, već na mail adresu
> (imate opciju biranja hoćete li kompletan račun u pdf-u imati dostupan
> na Moj Telekom portalu, ili će Vam se isporučivati na mail adresu).
> Ako Vam se računi isporučuju na mail adresu, tad će Vam na Moj Telekom
> portalu biti dostupni samo podaci za uplatu, ne i sam račun u pdf-u
> kojeg biste preuzeli. Zadnja promjena postavki za Vaš e-račun
> izvršena je 4.10.2016., te je pritom podešena mail adresa
> miroslav.rovis1@zg.ht.hr ( mailto:miroslav.rovis1@zg.ht.hr ).
>
> Nadamo se da su ove informacije pomogle. U slučaju da želite račun u
> pdf-u imati dostupan putem Moj Telekom portala, povratno nam javite,
> pa ćemo promijeniti način isporuke e-računa za pretplatnički račun
> 5019102951.
>
> Zahvaljujemo na razumijevanju. Do Vašeg odgovora, srdačno Vas
> pozdravljamo.
>
>
> Isprobajte novu dostupnu opciju Stream on ( http://bit.ly/2dwdxwu )
> koja omogućava gledanje HBO GO i Pickbox sadržaja putem mobilne
> aplikacije na Vašim smartphone i tablet uređajima. Opcija Vam
> omogućava mjesečno 10 sati gledanja video sadržaja bez naplate
> potrošnje prometa, a iznos mjesečne naknade je 49 kuna (prva
> aktivacije opcije u Magenti svaki mjesec iznosi samo 9 kuna).
> Detaljnije o samoj opciji možete vidjeti ovdje ( http://bit.ly/2dwdxwu
> ).
>
>
> S poštovanjem,
>
>
>
>
> HRVATSKI TELEKOM d.d.
>
> Marijan
> Agent za e-korisničku podršku
> Odjel e-poslovanja
> Odsjek za e-korisničku podršku
> Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
> E-mail: tehnicka.podrska@t.ht.hr ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
> Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter (
> https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram (
> https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) Google+ (
> https://plus.google.com/b/106401043936944637172/106401043936944637172/posts
> ) YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
> www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )
>
> Ugodne blagdane te sretnu i uspješnu novu, 2017. godinu želi Vam Hrvatski Telekom!
>
>
> Lakše pratite potrošnju i upravljajte uslugama...preuzmite novu Moj
> Telekom aplikaciju! *Android (
> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hrvatskitelekom.m.mojT&hl=hr
> )* *iOS (
> https://itunes.apple.com/us/app/moj-telekom-hr/id1076967450?mt=8 )*
>
>
> ----------------------------
> From: Miroslav Rovis <miro.rovis@croatiafidelis.hr>
> Sent: 12.01.2017 10:22
> To: tehnicka.podrska@t.ht.hr
> Cc: info@hakom.hr
> Subject: Re: Kako pregledati svoje PDFra?unekod T-com-a?
> (( Pls. note the:
>
> > bd1f9d429e08b478f0d999045770ef94fa194d45b7eb0f60fec1f46e483f77fa
>
> in two places in the old message to which this one is a reply.
> ))
>
> ENGLISH / HRVATSKI
>
> Prije tri normalne automatske potvrde/poruke niže dolje, dugo dugo samo
> duplikati poput:
>
> Before the three normal auto responses further below, for pretty long I got
> only duplicates like:
>
> Date: Tue Nov 22 12:00:19 2016
> ...
> Message-ID: <20194874.17.1479716300265.JavaMail.SAICEW1$@SAICEW1>
> From: T-HT Auto response <autoreply@t.ht.hr>
> Duplicate, $LINES: 373, $SIZE: 26046
>
> A ove tri normalne povezane su s predmetima koji ne nose
> "[T201611260027]"
> (poput:
> Re: Kako pregledati svoje PDF račune kod T-com-a? [T201611210376])
> ili "[T2016112102WES060Z9569052]"
> (poput:
> Re: T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]")
>
> And these three normal ones are related to issues which do not bear the
> "[T201611260027]"
> (like:
> Re: How to view PDF bills at T-com's? [T201611210376])
> or "[T2016112102WES060Z9569052]"
> (like:
> Re: T-com and pranks with overcharging [T2016112102WES060Z9569052]")
>
> Ove tri su nepovezane s gornje dvije teme.
>
> These three are unrelated with the above two topics.
>
> Message-ID: <30568553.35.1479891039157.JavaMail.SAICEW1$@SAICEW1>
> Date: Sat Nov 26 04:34:33 2016
> From: "T-HT Auto response" <autoreply@t.ht.hr>
> Subj: Automatski odgovor T-HT Korisnicke podrske
> File: /home/miro/Maildir/.mirorovis@croatiafidelishr.@ththr (24795)
>
> Message-ID: <739955188.6858.1482837456010@SAICPRI1.ad.local>
> Date: Tue Dec 27 12:20:39 2016
> From: T-HT Auto response <autoreply@t.ht.hr>
> Subj: Automatski odgovor T-HT Korisnicke podrske
> File: /home/miro/Maildir/.mirorovis@croatiafidelishr.@ththr (24764)
>
> Message-ID: <1236040694.6990.1482843005948@SAICPRI1.ad.local>
> Date: Tue Dec 27 13:56:01 2016
> From: T-HT Auto response <autoreply@t.ht.hr>
> Subj: Automatski odgovor T-HT Korisnicke podrske
> File: /home/miro/Maildir/.mirorovis@croatiafidelishr.@ththr (24765)
>
> A jedna od dviju tema/razprava/konverzacija kojih moje poruke nisu bile
> automatski potvrđene je ova, kojoj pripada i ova poruka, koju pišem samo
> da velim kako nije bilo nikakvog odgovora od T-com-a.
>
> And one of the two topics/discussions/conversations of which my messages
> weren't automatically confirmed is this one, to which this message
> belongs as well, and which I write just to tell how there was not reply
> whatsoever from T-com.
>
> Kroz svo vrieme od donjeg nadnevka:
>
> In all this time since the date below:
>
> On 161211-23:16+0100, Miroslav Rovis wrote:
> > ENGLISH TRANSLATION is in bottom half.++++++++++++++++++
> >
> > Štovana *Tehnička podržko*!
> > ==========================
> > (Štovani HAKOM, još nisam dobio odgovora na tehnička pitanja od T-com-a.
> > Nedopustivo kršenje mojih prava kao koristnika, pa: na uvid i vama.)
> >
> > Dne 161128-11:43+0100, u e-poruci koja ima
> > "Message-ID: 66336.230.1480329827082.JavaMail.SAICUS4$@SAICUS4"
> > niže podpisani "Agent za e-korisničku podršku", što nije "Tehnička
> > podržka", nije kvalificirani programer, pa nema jamstva da razumije što
> > pitam, odgovara, preusmjereno kao da odgovara sa
> > tehnicka.podrska@t.ht.hr napisao je:
> > >
> > > Poštovani gospodine Rovis,
> > >
> > > Hrvatski Telekom e-račune isporučuje u pdf formatu na Moj Telekom portal ili
> > > e-mail adresu. Račune je moguće preuzeti i na računalu otvoriti sa Adobe
> > > Readerom (ili nekim drugim programom za pregled pdf dokumenata).
> > >
> > > Sve dodatne postavke vezane uz spremanje/otvaranje naših računa nisu u domeni
> > > tehničke podrške Hrvatskog Telekoma te sukladno navedenom za isto ne pružamo
> > > podršku.
> > >
> > > Uz zahvalu na razumijevanju srdačno Vas pozdravljamo.
> > >
> > > S poštovanjem,
> > >
> > > HRVATSKI TELEKOM d.d.
> > >
> > > Tomislav
> > > Agent za e-korisničku podršku
> > > Odjel e-poslovanja
> > > Odsjek za e-korisničku podršku
> > > Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
> > > E-mail: tehnicka.podrska@t.ht.hr ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
> >
> > ...[rez]...
> >
> > Molim da se moj upit preusmjeri nekome tko mi hoće i zna odgovoriti.
> >
> > Pokušat ću još jednom postaviti ista pitanja, ali *sažetije*. Jer mi na
> > njih niste odgovorili. Dobit ćete, međutim ponovno, iste PDF datoteke,
> > da lakše odgovorite.
> >
> > Molim vas da odgovorite nedvosmisleno i jasno. Gornji odgovor
> > (vjerovatno) ne-programera to nije.
> >
> > On 161126-03:24+0100, Miroslav Rovis wrote:
> >
> > ...[rez]...
> >
> > > Dejan, dakle iz T-com-a, piše kako:
> > > > provjerili smo dostupne PDF-ove koji su kreirani za Vaše račune te smo
> > > > iste otvorili putem Adobe PDF reader programa.
> > > To je nejasna tvdnja. Koji su to dostupni PDF-ovi? Oni koji su meni dati
> > > u 4 minutice konverzacije sa:
> > > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/
> >
> > ...[rez]...
> >
> > > U toj konverzaciji između mojeg računala i vašeg poslužitelja vaš
> > > poslužitelj [zar] nije meni poslao ove datoteke, prilikom klikanja na
> > > poveznice "Račun PDF", kojih ima, prema klikanim poveznicama ove
> > > četiri:
> > >
> > > -rw-r--r-- 1 48499 2016-11-21 11:30 418703738.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 43358 2016-11-21 11:30 424888813.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 48585 2016-11-21 11:31 431372012.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 48347 2016-11-21 11:31 435518423.pdf
> > >
> > > Je l' to vi tvrdite da u toj konverzaciji meni vaš poslužitelj nije
> > > predao na mog računala zahtjev (klikanjem na te poveznice), točno te 4
> > > datoteke?
> >
> > Molim, preuzmite privitke (ovoj e-poruci) sa tim datotekama od toga dana:
> >
> > 418703738.pdf
> > 424888813.pdf
> > 431372012.pdf
> > 435518423.pdf
> >
> > PITANJE: Može li Acrobat PDF Reader otvoriti te datoteke koje sam upravo
> > privio ovoj e-poruci?
> >
> > Ponavljam također pitanje:
> > > Jeste li uobće dekriptirali network trace koji sam objelodanio na:
> > >
> > > > T-cogne and PDF?
> > > > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/
> > > ?
> > >
> > > Ne ćete mi reć da tako stručnih nema u T-com-u koji bi to znali?... Mah!
> > > 2,000 programera u T-com-u, i da nitko to ne zna, sa datotekama koje su
> > > u direktoriju -- koji je ta stranica, dekriptirati? To mi ne možete reć!
> > >
> >
> > Iz tog trace-a su te datoteke. Hoće li mi odgovoriti netko tko razumije
> > ovaj predmet i u stanju je čitati trace-ove?
> >
> > Imam i ovo pitanje:
> >
> > Zašto u e-poruci "Račun za usluge u fiksnoj HT mreži za 11/2016",
> > Dne 161204-18:24+0100, u e-poruci koja ima
> > "Message-ID: 772230131.1480872262486.JavaMail.fnservice@SBPMCP2"
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20161204.172422.79b621fc.en.html
> > ( buduća poveznica )
> >
> > ili predhodnog mjeseca:
> > Zašto u e-poruci "Račun za usluge u fiksnoj HT mreži za 10/2016",
> > Dne 161104-20:13+0100, u e-poruci koja ima
> > "Message-ID: 766744708.1478286794029.JavaMail.fnservice@SBPMAP1"
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20161104.191314.2a0e9ce2.en.html
> >
> > privitci (isti su PDF-ovi i u privitcima ove e-poruke, pa ih također otvorite
> > za uzporedbu) imaju imena datoteka normalna:
> > orig_bill_5019102951-206-5_5019102951_201610_R.pdf
> > orig_bill_5019102951-207-3_5019102951_201611_R.pdf
> >
> > i mojim Qpdfview programom ih ja mogu otvoriti bez ikakvih problema, i
> > pregledati sve tri stranice oba PDF-a,
> >
> > a te vaše PDF datoteke sa moj.hrvatskitelekom.hr nakon što sam se
> > logiram, imaju imena kilava, a posebno bez infiksa (umetka) koji bi
> > trebale imati, već prema tome za koji su mjesec 2016. a nemaju ni
> > prefiksa "orig_bill_" na početku, ili slično?
> >
> > Na desnoj strani je infiks koji nedostaje:
> > 418703738.pdf 201606_R
> > 424888813.pdf 201607_R
> > 431372012.pdf 201608_R
> > 435518423.pdf 201609_R
> >
> > Drugim riečima, imate li kvar na serveru da vaš server batrljke
> > izporučuje umjesto standardnih PDF-ova, i kako te datoteke, ako ih
> > Acrobat Reader otvara, izpraviti, eh da bi i drugi programi, poput
> > mojega Qpdfview-a mogli onda iste otvarati i pregledavati?
> >
> > Naime, koristnik sam, i mislim da imam pravo na to objašnjenje, i da me
> > se uputi kako da možda modificiram za preglednost te batrlje-datoteke,
> > ako doista jesu PDF-ovi.
> >
> >
> >
> > > =============== ENGLISH TRANSLATION START ===============
> > bd1f9d429e08b478f0d999045770ef94fa194d45b7eb0f60fec1f46e483f77fa
>
> ENGLISH / HRVATSKI
>
> Prije tri normalne automatske potvrde/poruke niže dolje, dugo dugo samo
> duplikati poput:
>
> Before the three normal auto responses further below, for pretty long I got
> only duplicates like:
>
> Date: Tue Nov 22 12:00:19 2016
> ...
> Message-ID: <20194874.17.1479716300265.JavaMail.SAICEW1$@SAICEW1>
> From: T-HT Auto response <autoreply@t.ht.hr>
> Duplicate, $LINES: 373, $SIZE: 26046
>
> A ove tri normalne povezane su s predmetima koji ne nose
> "[T201611260027]"
> (poput:
> Re: Kako pregledati svoje PDF račune kod T-com-a? [T201611210376])
> ili "[T2016112102WES060Z9569052]"
> (poput:
> Re: T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]")
>
> And these three normal ones are related to issues which do not bear the
> "[T201611260027]"
> (like:
> Re: How to view PDF bills at T-com's? [T201611210376])
> or "[T2016112102WES060Z9569052]"
> (like:
> Re: T-com and pranks with overcharging [T2016112102WES060Z9569052]")
>
> Ove tri su nepovezane s gornje dvije teme.
>
> These three are unrelated with the above two topics.
>
> Message-ID: <30568553.35.1479891039157.JavaMail.SAICEW1$@SAICEW1>
> Date: Sat Nov 26 04:34:33 2016
> From: "T-HT Auto response" <autoreply@t.ht.hr>
> Subj: Automatski odgovor T-HT Korisnicke podrske
> File: /home/miro/Maildir/.mirorovis@croatiafidelishr.@ththr (24795)
>
> Message-ID: <739955188.6858.1482837456010@SAICPRI1.ad.local>
> Date: Tue Dec 27 12:20:39 2016
> From: T-HT Auto response <autoreply@t.ht.hr>
> Subj: Automatski odgovor T-HT Korisnicke podrske
> File: /home/miro/Maildir/.mirorovis@croatiafidelishr.@ththr (24764)
>
> Message-ID: <1236040694.6990.1482843005948@SAICPRI1.ad.local>
> Date: Tue Dec 27 13:56:01 2016
> From: T-HT Auto response <autoreply@t.ht.hr>
> Subj: Automatski odgovor T-HT Korisnicke podrske
> File: /home/miro/Maildir/.mirorovis@croatiafidelishr.@ththr (24765)
>
> A jedna od dviju tema/razprava/konverzacija kojih moje poruke nisu bile
> automatski potvrđene je ova, kojoj pripada i ova poruka, koju pišem samo
> da velim kako nije bilo nikakvog odgovora od T-com-a.
>
> And one of the two topics/discussions/conversations of which my messages
> weren't automatically confirmed is this one, to which this message
> belongs as well, and which I write just to tell how there was not reply
> whatsoever from T-com.
>
> Kroz svo vrieme od donjeg nadnevka:
>
> In all this time since the date below:
>
> On 161211-23:16+0100, Miroslav Rovis wrote:
> > ENGLISH TRANSLATION is in bottom half.++++++++++++++++++
> >
> > Štovana *Tehnička podržko*!
> > ==========================
> > (Štovani HAKOM, još nisam dobio odgovora na tehnička pitanja od T-com-a.
> > Nedopustivo kršenje mojih prava kao koristnika, pa: na uvid i vama.)
> >
> > Dne 161128-11:43+0100, u e-poruci koja ima
> > "Message-ID: 66336.230.1480329827082.JavaMail.SAICUS4$@SAICUS4"
> > niže podpisani "Agent za e-korisničku podršku", što nije "Tehnička
> > podržka", nije kvalificirani programer, pa nema jamstva da razumije što
> > pitam, odgovara, preusmjereno kao da odgovara sa
> > tehnicka.podrska@t.ht.hr napisao je:
> > >
> > > Poštovani gospodine Rovis,
> > >
> > > Hrvatski Telekom e-račune isporučuje u pdf formatu na Moj Telekom portal ili
> > > e-mail adresu. Račune je moguće preuzeti i na računalu otvoriti sa Adobe
> > > Readerom (ili nekim drugim programom za pregled pdf dokumenata).
> > >
> > > Sve dodatne postavke vezane uz spremanje/otvaranje naših računa nisu u domeni
> > > tehničke podrške Hrvatskog Telekoma te sukladno navedenom za isto ne pružamo
> > > podršku.
> > >
> > > Uz zahvalu na razumijevanju srdačno Vas pozdravljamo.
> > >
> > > S poštovanjem,
> > >
> > > HRVATSKI TELEKOM d.d.
> > >
> > > Tomislav
> > > Agent za e-korisničku podršku
> > > Odjel e-poslovanja
> > > Odsjek za e-korisničku podršku
> > > Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
> > > E-mail: tehnicka.podrska@t.ht.hr ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
> >
> > ...[rez]...
> >
> > Molim da se moj upit preusmjeri nekome tko mi hoće i zna odgovoriti.
> >
> > Pokušat ću još jednom postaviti ista pitanja, ali *sažetije*. Jer mi na
> > njih niste odgovorili. Dobit ćete, međutim ponovno, iste PDF datoteke,
> > da lakše odgovorite.
> >
> > Molim vas da odgovorite nedvosmisleno i jasno. Gornji odgovor
> > (vjerovatno) ne-programera to nije.
> >
> > On 161126-03:24+0100, Miroslav Rovis wrote:
> >
> > ...[rez]...
> >
> > > Dejan, dakle iz T-com-a, piše kako:
> > > > provjerili smo dostupne PDF-ove koji su kreirani za Vaše račune te smo
> > > > iste otvorili putem Adobe PDF reader programa.
> > > To je nejasna tvdnja. Koji su to dostupni PDF-ovi? Oni koji su meni dati
> > > u 4 minutice konverzacije sa:
> > > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/
> >
> > ...[rez]...
> >
> > > U toj konverzaciji između mojeg računala i vašeg poslužitelja vaš
> > > poslužitelj [zar] nije meni poslao ove datoteke, prilikom klikanja na
> > > poveznice "Račun PDF", kojih ima, prema klikanim poveznicama ove
> > > četiri:
> > >
> > > -rw-r--r-- 1 48499 2016-11-21 11:30 418703738.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 43358 2016-11-21 11:30 424888813.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 48585 2016-11-21 11:31 431372012.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 48347 2016-11-21 11:31 435518423.pdf
> > >
> > > Je l' to vi tvrdite da u toj konverzaciji meni vaš poslužitelj nije
> > > predao na mog računala zahtjev (klikanjem na te poveznice), točno te 4
> > > datoteke?
> >
> > Molim, preuzmite privitke (ovoj e-poruci) sa tim datotekama od toga dana:
> >
> > 418703738.pdf
> > 424888813.pdf
> > 431372012.pdf
> > 435518423.pdf
> >
> > PITANJE: Može li Acrobat PDF Reader otvoriti te datoteke koje sam upravo
> > privio ovoj e-poruci?
> >
> > Ponavljam također pitanje:
> > > Jeste li uobće dekriptirali network trace koji sam objelodanio na:
> > >
> > > > T-cogne and PDF?
> > > > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/
> > > ?
> > >
> > > Ne ćete mi reć da tako stručnih nema u T-com-u koji bi to znali?... Mah!
> > > 2,000 programera u T-com-u, i da nitko to ne zna, sa datotekama koje su
> > > u direktoriju -- koji je ta stranica, dekriptirati? To mi ne možete reć!
> > >
> >
> > Iz tog trace-a su te datoteke. Hoće li mi odgovoriti netko tko razumije
> > ovaj predmet i u stanju je čitati trace-ove?
> >
> > Imam i ovo pitanje:
> >
> > Zašto u e-poruci "Račun za usluge u fiksnoj HT mreži za 11/2016",
> > Dne 161204-18:24+0100, u e-poruci koja ima
> > "Message-ID: 772230131.1480872262486.JavaMail.fnservice@SBPMCP2"
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20161204.172422.79b621fc.en.html
> > ( buduća poveznica )
> >
> > ili predhodnog mjeseca:
> > Zašto u e-poruci "Račun za usluge u fiksnoj HT mreži za 10/2016",
> > Dne 161104-20:13+0100, u e-poruci koja ima
> > "Message-ID: 766744708.1478286794029.JavaMail.fnservice@SBPMAP1"
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20161104.191314.2a0e9ce2.en.html
> >
> > privitci (isti su PDF-ovi i u privitcima ove e-poruke, pa ih također otvorite
> > za uzporedbu) imaju imena datoteka normalna:
> > orig_bill_5019102951-206-5_5019102951_201610_R.pdf
> > orig_bill_5019102951-207-3_5019102951_201611_R.pdf
> >
> > i mojim Qpdfview programom ih ja mogu otvoriti bez ikakvih problema, i
> > pregledati sve tri stranice oba PDF-a,
> >
> > a te vaše PDF datoteke sa moj.hrvatskitelekom.hr nakon što sam se
> > logiram, imaju imena kilava, a posebno bez infiksa (umetka) koji bi
> > trebale imati, već prema tome za koji su mjesec 2016. a nemaju ni
> > prefiksa "orig_bill_" na početku, ili slično?
> >
> > Na desnoj strani je infiks koji nedostaje:
> > 418703738.pdf 201606_R
> > 424888813.pdf 201607_R
> > 431372012.pdf 201608_R
> > 435518423.pdf 201609_R
> >
> > Drugim riečima, imate li kvar na serveru da vaš server batrljke
> > izporučuje umjesto standardnih PDF-ova, i kako te datoteke, ako ih
> > Acrobat Reader otvara, izpraviti, eh da bi i drugi programi, poput
> > mojega Qpdfview-a mogli onda iste otvarati i pregledavati?
> >
> > Naime, koristnik sam, i mislim da imam pravo na to objašnjenje, i da me
> > se uputi kako da možda modificiram za preglednost te batrlje-datoteke,
> > ako doista jesu PDF-ovi.
> >
> >
> >
> > > =============== ENGLISH TRANSLATION START ===============
> > bd1f9d429e08b478f0d999045770ef94fa194d45b7eb0f60fec1f46e483f77fa
>
> ENGLISH / HRVATSKI
>
> Prije tri normalne automatske potvrde/poruke niže dolje, dugo dugo samo
> duplikati poput:
>
> Before the three normal auto responses further below, for pretty long I got
> only duplicates like:
>
> Date: Tue Nov 22 12:00:19 2016
> ...
> Message-ID: <20194874.17.1479716300265.JavaMail.SAICEW1$@SAICEW1>
> From: T-HT Auto response <autoreply@t.ht.hr>
> Duplicate, $LINES: 373, $SIZE: 26046
>
> A ove tri normalne povezane su s predmetima koji ne nose
> "[T201611260027]"
> (poput:
> Re: Kako pregledati svoje PDF račune kod T-com-a? [T201611210376])
> ili "[T2016112102WES060Z9569052]"
> (poput:
> Re: T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]")
>
> And these three normal ones are related to issues which do not bear the
> "[T201611260027]"
> (like:
> Re: How to view PDF bills at T-com's? [T201611210376])
> or "[T2016112102WES060Z9569052]"
> (like:
> Re: T-com and pranks with overcharging [T2016112102WES060Z9569052]")
>
> Ove tri su nepovezane s gornje dvije teme.
>
> These three are unrelated with the above two topics.
>
> Message-ID: <30568553.35.1479891039157.JavaMail.SAICEW1$@SAICEW1>
> Date: Sat Nov 26 04:34:33 2016
> From: "T-HT Auto response" <autoreply@t.ht.hr>
> Subj: Automatski odgovor T-HT Korisnicke podrske
> File: /home/miro/Maildir/.mirorovis@croatiafidelishr.@ththr (24795)
>
> Message-ID: <739955188.6858.1482837456010@SAICPRI1.ad.local>
> Date: Tue Dec 27 12:20:39 2016
> From: T-HT Auto response <autoreply@t.ht.hr>
> Subj: Automatski odgovor T-HT Korisnicke podrske
> File: /home/miro/Maildir/.mirorovis@croatiafidelishr.@ththr (24764)
>
> Message-ID: <1236040694.6990.1482843005948@SAICPRI1.ad.local>
> Date: Tue Dec 27 13:56:01 2016
> From: T-HT Auto response <autoreply@t.ht.hr>
> Subj: Automatski odgovor T-HT Korisnicke podrske
> File: /home/miro/Maildir/.mirorovis@croatiafidelishr.@ththr (24765)
>
> A jedna od dviju tema/razprava/konverzacija kojih moje poruke nisu bile
> automatski potvrđene je ova, kojoj pripada i ova poruka, koju pišem samo
> da velim kako nije bilo nikakvog odgovora od T-com-a.
>
> And one of the two topics/discussions/conversations of which my messages
> weren't automatically confirmed is this one, to which this message
> belongs as well, and which I write just to tell how there was not reply
> whatsoever from T-com.
>
> Kroz svo vrieme od donjeg nadnevka:
>
> In all this time since the date below:
>
> On 161211-23:16+0100, Miroslav Rovis wrote:
> > ENGLISH TRANSLATION is in bottom half.++++++++++++++++++
> >
> > Štovana *Tehnička podržko*!
> > ==========================
> > (Štovani HAKOM, još nisam dobio odgovora na tehnička pitanja od T-com-a.
> > Nedopustivo kršenje mojih prava kao koristnika, pa: na uvid i vama.)
> >
> > Dne 161128-11:43+0100, u e-poruci koja ima
> > "Message-ID: 66336.230.1480329827082.JavaMail.SAICUS4$@SAICUS4"
> > niže podpisani "Agent za e-korisničku podršku", što nije "Tehnička
> > podržka", nije kvalificirani programer, pa nema jamstva da razumije što
> > pitam, odgovara, preusmjereno kao da odgovara sa
> > tehnicka.podrska@t.ht.hr napisao je:
> > >
> > > Poštovani gospodine Rovis,
> > >
> > > Hrvatski Telekom e-račune isporučuje u pdf formatu na Moj Telekom portal ili
> > > e-mail adresu. Račune je moguće preuzeti i na računalu otvoriti sa Adobe
> > > Readerom (ili nekim drugim programom za pregled pdf dokumenata).
> > >
> > > Sve dodatne postavke vezane uz spremanje/otvaranje naših računa nisu u domeni
> > > tehničke podrške Hrvatskog Telekoma te sukladno navedenom za isto ne pružamo
> > > podršku.
> > >
> > > Uz zahvalu na razumijevanju srdačno Vas pozdravljamo.
> > >
> > > S poštovanjem,
> > >
> > > HRVATSKI TELEKOM d.d.
> > >
> > > Tomislav
> > > Agent za e-korisničku podršku
> > > Odjel e-poslovanja
> > > Odsjek za e-korisničku podršku
> > > Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
> > > E-mail: tehnicka.podrska@t.ht.hr ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
> >
> > ...[rez]...
> >
> > Molim da se moj upit preusmjeri nekome tko mi hoće i zna odgovoriti.
> >
> > Pokušat ću još jednom postaviti ista pitanja, ali *sažetije*. Jer mi na
> > njih niste odgovorili. Dobit ćete, međutim ponovno, iste PDF datoteke,
> > da lakše odgovorite.
> >
> > Molim vas da odgovorite nedvosmisleno i jasno. Gornji odgovor
> > (vjerovatno) ne-programera to nije.
> >
> > On 161126-03:24+0100, Miroslav Rovis wrote:
> >
> > ...[rez]...
> >
> > > Dejan, dakle iz T-com-a, piše kako:
> > > > provjerili smo dostupne PDF-ove koji su kreirani za Vaše račune te smo
> > > > iste otvorili putem Adobe PDF reader programa.
> > > To je nejasna tvdnja. Koji su to dostupni PDF-ovi? Oni koji su meni dati
> > > u 4 minutice konverzacije sa:
> > > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/
> >
> > ...[rez]...
> >
> > > U toj konverzaciji između mojeg računala i vašeg poslužitelja vaš
> > > poslužitelj [zar] nije meni poslao ove datoteke, prilikom klikanja na
> > > poveznice "Račun PDF", kojih ima, prema klikanim poveznicama ove
> > > četiri:
> > >
> > > -rw-r--r-- 1 48499 2016-11-21 11:30 418703738.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 43358 2016-11-21 11:30 424888813.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 48585 2016-11-21 11:31 431372012.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 48347 2016-11-21 11:31 435518423.pdf
> > >
> > > Je l' to vi tvrdite da u toj konverzaciji meni vaš poslužitelj nije
> > > predao na mog računala zahtjev (klikanjem na te poveznice), točno te 4
> > > datoteke?
> >
> > Molim, preuzmite privitke (ovoj e-poruci) sa tim datotekama od toga dana:
> >
> > 418703738.pdf
> > 424888813.pdf
> > 431372012.pdf
> > 435518423.pdf
> >
> > PITANJE: Može li Acrobat PDF Reader otvoriti te datoteke koje sam upravo
> > privio ovoj e-poruci?
> >
> > Ponavljam također pitanje:
> > > Jeste li uobće dekriptirali network trace koji sam objelodanio na:
> > >
> > > > T-cogne and PDF?
> > > > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/
> > > ?
> > >
> > > Ne ćete mi reć da tako stručnih nema u T-com-u koji bi to znali?... Mah!
> > > 2,000 programera u T-com-u, i da nitko to ne zna, sa datotekama koje su
> > > u direktoriju -- koji je ta stranica, dekriptirati? To mi ne možete reć!
> > >
> >
> > Iz tog trace-a su te datoteke. Hoće li mi odgovoriti netko tko razumije
> > ovaj predmet i u stanju je čitati trace-ove?
> >
> > Imam i ovo pitanje:
> >
> > Zašto u e-poruci "Račun za usluge u fiksnoj HT mreži za 11/2016",
> > Dne 161204-18:24+0100, u e-poruci koja ima
> > "Message-ID: 772230131.1480872262486.JavaMail.fnservice@SBPMCP2"
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20161204.172422.79b621fc.en.html
> > ( buduća poveznica )
> >
> > ili predhodnog mjeseca:
> > Zašto u e-poruci "Račun za usluge u fiksnoj HT mreži za 10/2016",
> > Dne 161104-20:13+0100, u e-poruci koja ima
> > "Message-ID: 766744708.1478286794029.JavaMail.fnservice@SBPMAP1"
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20161104.191314.2a0e9ce2.en.html
> >
> > privitci (isti su PDF-ovi i u privitcima ove e-poruke, pa ih također otvorite
> > za uzporedbu) imaju imena datoteka normalna:
> > orig_bill_5019102951-206-5_5019102951_201610_R.pdf
> > orig_bill_5019102951-207-3_5019102951_201611_R.pdf
> >
> > i mojim Qpdfview programom ih ja mogu otvoriti bez ikakvih problema, i
> > pregledati sve tri stranice oba PDF-a,
> >
> > a te vaše PDF datoteke sa moj.hrvatskitelekom.hr nakon što sam se
> > logiram, imaju imena kilava, a posebno bez infiksa (umetka) koji bi
> > trebale imati, već prema tome za koji su mjesec 2016. a nemaju ni
> > prefiksa "orig_bill_" na početku, ili slično?
> >
> > Na desnoj strani je infiks koji nedostaje:
> > 418703738.pdf 201606_R
> > 424888813.pdf 201607_R
> > 431372012.pdf 201608_R
> > 435518423.pdf 201609_R
> >
> > Drugim riečima, imate li kvar na serveru da vaš server batrljke
> > izporučuje umjesto standardnih PDF-ova, i kako te datoteke, ako ih
> > Acrobat Reader otvara, izpraviti, eh da bi i drugi programi, poput
> > mojega Qpdfview-a mogli onda iste otvarati i pregledavati?
> >
> > Naime, koristnik sam, i mislim da imam pravo na to objašnjenje, i da me
> > se uputi kako da možda modificiram za preglednost te batrlje-datoteke,
> > ako doista jesu PDF-ovi.
> >
> >
> >
> > > =============== ENGLISH TRANSLATION START ===============
> > bd1f9d429e08b478f0d999045770ef94fa194d45b7eb0f60fec1f46e483f77fa
> >
> > Respectable *Technical Support*!
> > ==========================
> > (Respectable HAKOM, I have still not received replies to my technical
> > queries from T-com. Unacceptable breaching of my rights as user, so:
> > for your insight too.)
> >
> > On 161128-11:43+0100, in the e-mail bearing the
> > "Message-ID: 66336.230.1480329827082.JavaMail.SAICUS4$@SAICUS4"
> > the below quoted "Agent for e-user support", which is not "Technical
> > support", not a qualified programmer, so there is no guarrantee that he
> > understands what I ask, replies, redirected as if he were replying from
> > pitam, odgovara, preusmjereno kao da odgovara sa
> > tehnicka.podrska@t.ht.hr wrote:
> > >
> > > Respectable Mister Rovis,
> > >
> > > Croatian Telekom delivers e-bills in pdf-format at the My Telekom
> > > portal or to the e-mail address. It is possible to download the bills
> > > and in one's computer open them Adobe Readerom (or some other program
> > > for viewing pdf documenats).
> > >
> > > All the additional settings related to saving/opening of your bills
> > > are not in the domain of the Technical Support of the Croatian
> > > Telecom, so in accordance with that we do not give support for those.
> > >
> > > With gratitude for your understanding, we cordially greet you.
> > >
> > > Respectfully,
> > >
> > > HRVATSKI TELEKOM d.d.
> > >
> > > Tomislav
> > > Agent for e-user support
> > > Department for e-business
> > > Section for e-user support
> > > Address: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
> > > E-mail: tehnicka.podrska@t.ht.hr ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
> >
> > ...[rez]...
> >
> >
> > I kindly ask that my query be sent to somebody who has the will and the
> > knowledge to answer it.
> >
> > I'll try and once again put to you the same questions, but *more
> > succintly*. Because you still haven't replied to me. You will get,
> > however, again, the same PDF files, to make it easier for you to reply.
> >
> > Please, reply unambiguously and clearly. The reply above, from (likely)
> > a non-programmer, is not so.
> >
> > On 161126-03:24+0100, Miroslav Rovis wrote:
> >
> > ...[cut]...
> >
> > > So, Dejan, from T-com, writes that:
> > > > we checked the available PDFs which were created for your bills and
> > > > we opened them by means of the Adobe PDF reader program.
> > > The statement is not clear. Which are those available PDFs? Those that
> > > were given to me in the 4 minutes of the conversation at:
> > > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/
> >
> > ...[cut]...
> >
> > > In that conversation between my computer and your server, your server
> > > [maybe that it] did not send these files to me, upon my clicking on
> > > the links "Račun PDF" ("PDF bill" in Croatian), of which there are,
> > > after the clicked links, these four of them:
> > > -rw-r--r-- 1 48499 2016-11-21 11:30 418703738.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 43358 2016-11-21 11:30 424888813.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 48585 2016-11-21 11:31 431372012.pdf
> > > -rw-r--r-- 1 48347 2016-11-21 11:31 435518423.pdf
> > >
> > > Really you claiming that in that conversation your server did not send
> > > to me, upon my computer's request (by my clicking on those links),
> > > exactly those 4 files?
> >
> > Pls. find attached (to this email) the files of that day:
> >
> > 418703738.pdf
> > 424888813.pdf
> > 431372012.pdf
> > 435518423.pdf
> >
> > QUESTION: Can Acrobat PDF Reader open these files which I attached to
> > this email?
> >
> > I also repeat the question:
> > > Have you even decrypted the network trace which I published at:
> > >
> > > > T-cogne and PDF?
> > > > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/
> > > ?
> > >
> > > You don't want to tell me that so expert people in T-com there are none
> > > who would know how to do that?... Aarghh! 2.000 programmers there are in
> > > T-com, and that nobody knows how to do the, with the files that are in
> > > that directory -- which is that page, decrypting of that? You can't say
> > > that to me!
> > >
> >
> > From that trace those files are. Can somebody who is able to understand
> > the issue and really read that trace reply to me?
> >
> > I also have this question:
> >
> > Why in the email "The bill for the services in HT network for 11/2016",
> > On 161204-18:24+0100, in the email which bears the
> > "Message-ID: 772230131.1480872262486.JavaMail.fnservice@SBPMCP2"
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20161204.172422.79b621fc.en.html
> > ( a future link )
> >
> > or the month before:
> > Why in the email "The bill for the services in HT network for 10/2016",
> > On 161104-20:13+0100, in the email which bears the
> > "Message-ID: 766744708.1478286794029.JavaMail.fnservice@SBPMAP1"
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20161104.191314.2a0e9ce2.en.html
> >
> > the attachments (the same two PDFs are in the attachment of this very e-mail,
> > so pls. open those too, for comparison) bears a normal filename:
> > orig_bill_5019102951-206-5_5019102951_201610_R.pdf
> > orig_bill_5019102951-207-3_5019102951_201611_R.pdf
> >
> > and with my Qpdfview program I can open them with ease, and peruse all the
> > three pages of both PDFs,
> >
> > but those PDF files of yours from moj.hrvatskitelekom.hr after I log in,
> > have very poor names, and especially the names are without the infix
> > that they outght to have, and which is according to the month in 2016,
> > and don't have the prefix of "orig_bill_" either, or so?
> >
> > On the right side there is the missing infix:
> > 418703738.pdf 201606_R
> > 424888813.pdf 201607_R
> > 431372012.pdf 201608_R
> > 435518423.pdf 201609_R
> >
> > In other words, is your server b0rked so it is delivering damaged stumps
> > instead of standard PDFs, and how can those files, if Acrobat Reader can
> > really open them, be fixed, so that other programs, like my Qpdfview,
> > can also open and view those files?
> >
> > Namely, I'm your user, and I think I have the right to be given the
> > explanation, and directed how to maybe modify for viewing your
> > stumps-files, if indeed they are PDFs.
> >
> > bd1f9d429e08b478f0d999045770ef94fa194d45b7eb0f60fec1f46e483f77fa
> > > =============== ENGLISH TRANSLATION END ===============
> >
> >
>
> Svako dobro! / Best regards!
>
> --
> Miroslav Rovis
> Zagreb, Croatia
> http://www.CroatiaFidelis.hr
>
>
Ovo (pretežito) ne vriedi, prema našem ugovoru:
>
> IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno
> priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili
> subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku
> greškom, molimo Vas, obavijestite pošiljatelja, a poruku i sve njene
> privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo
> prenošenje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u poruci
> trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj,
> stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju
> nužno stavove HT - Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaća
> nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i
> priloga sadržanih u poruci.
>
This is (for the most part) not to be upheld, acoording to the contract
btwn me and T-com:
>
> DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached
> to it are confidential and intended solely for individuals or
> entities which they are addressed to. If you have received this email
> message in error, please notify the sender and permanently remove the
> message and all attached files from the computer. Any disclosure,
> copying or distribution of all or a part of information contained
> herein to or by third parties is prohibited and may be unlawful.
> Please note that any views or opinions presented in this message are
> solely those of the author and do not necessarily represent the views
> and opinions of Croatian Telecom Inc. Croatian Telecom Inc. accepts
> no liability for any potential damage caused by this message and
> files attached to it.
>
--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia
http://www.CroatiaFidelis.hr
<HTML><P><FONT face=Arial color=#999999 size=1>
IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku greškom, molimo Vas, obavijestite pošiljatelja, a poruku i sve njene privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo prenošenje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u poruci trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj, stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju nužno stavove HT - Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i priloga sadržanih u poruci.
</FONT></P><P><FONT face=Arial color=#999999 size=1>
DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached to it are confidential and intended solely for individuals or entities which they are addressed to. If you have received this email message in error, please notify the sender and permanently remove the message and all attached files from the computer. Any disclosure, copying or distribution of all or a part of information contained herein to or by third parties is prohibited and may be unlawful. Please note that any views or opinions presented in this message are solely those of the author and do not necessarily represent the views and opinions of Croatian Telecom Inc. Croatian Telecom Inc. accepts no liability for any potential damage caused by this message and files attached to it.
</FONT></P></HTML>