Hrvatski Telekom d.d.
Odsjek za upravljanje pritužbama
Povjerenstvo za pritužbe
p.p. 21, 10020 Zagreb
Re: PRITUŽBA
Kako napisah u korespondenciji prvostupanjskog postupka:
On 170104-20:27+0100, Miroslav Rovis wrote:
...
> ... takve pogrješke takvih
> prenaplata na takav pomahnitali način, nijedan čovjek ne može slučajno
> načiniti, prije bi rieke počele teći uzvodno ili sunce sijati po noći s
> nalične strane zemlje umjesto po danu na lice zemlje, nego bi to bile
> pogrješke, a ne puka bahatost, a ne puka i glupa obiest ...
>
> To je bilo zlostavljanje s nakanom pljačke, a nisu bile slučajne
> pogrješke...
>
> I ta bahatost i obiest, u krajnjoj liniji, koliko god kome izgledalo
> neuvjerljivo, jer nemaju toliko sposobnosti, ili bolje vjerovatno nemaju
> duše, to razumjeti, u krajnjoj liniji najviše štete vlastitoj vašoj
> tvrdki, baš kao što ... pošten način rada koristi vašoj tvrdki...
>
Smatram da sam oštećen od strane T-com-a. Izprika koja ostaje samo na
rječima, je nedostatna, jer mi ne nadoknađuje uloženi trud da se, uza
sve ostalo, dva put žalim u vašoj poslovnici koja mi nije preblizu (sve
pregledno javno prikazano u korespondenciji na:
http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/ baš kao i, ako Bog
da, ova pošiljka), kao i duševne boli koje su mi uzrokovane uvrjedljivim
poigravanjem s prenaplatama.
Tražim odštetu u višekratnoj vriednosti mojih ukupnih mjesečnih uplata
T-com-u. Radi jasnoće, najmanje 700.00 kn (sedam stotina kuna 0 lipa).
To tražim i na ime ranijih zlostavljanja. Moj obranbeni prikaz javnosti
putem objave korespondencija nastao je iz absolutne nužde, jer doista sa
sličnima dolje spomenutom nema mogućnosti uljudbenog dogovora.
Ponovno tražim da se Damir Juhas, vaš djelatnik koji nedvojbeno stoji iza
puno dodijavanja, posebice primjerice iza:
http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/#zlostava
prestane, pod pseudonimima, čak i s adrese
tehnicka.podrska@t.ht.hr meni
obraćati, jer sam za njega tražio izuzeće u tom smislu.
Ovo e-pismo uporabljivije je u svom elektroničkom obliku, u kojem ga,
jednako kao i u papirnatom obliku, šaljem, istog ovog dana, i jednu, i
drugu pošiljku. Ako Bog da.
Primjerice, ovom e-pismu može sliediti dodatak s errata, ali papiru ne
može, pa preporučujem inačicu u obliku e-pisma.
Sa štovanjem!
--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia
http://www.CroatiaFidelis.hr
> In Message-ID: <18979888.1475.1482577794225.JavaMail.SAICUS2$@SAICUS2>
> on 161224-12:09+0100, prigovori@t.ht.hr wrote:
...
> > Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u
> > drugostupanjskom postupku putem Odsjeka za upravljanje pritužbama, u roku 30
> > dana nakon primitka istog.
> >
> > S poštovanjem
> >
> > Voditelj u Odsjeku za upravljanje pritužbama
> > Igor Buti
> >
> > Hrvatski Telekom d.d.
> > Odsjek za upravljanje pritužbama
> > Adresa: p.p. 21, 10 020 Zagreb
> > E-mail adresa: prigovori@t.ht.hr
...
--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia
http://www.CroatiaFidelis.hr