Odgovor 221242-2017 [T20170113077TZ10028134]

Top Page

same mail(s) page w/ headers mostly fixed (own window)

Attachments:
Message as email
+ (text/plain)
+ (text/html)
Delete this message
Author:  prigovori@t.ht.hr
Date:   
To:  Miroslav Rovis
Subject: Odgovor 221242-2017 [T20170113077TZ10028134]

Poštovani gospodine Rovis,

nastavno na Vaš dopis vezano za MAXtv PIN i gledanje određenih sadržaja na MAXtv usluzi obavještavamo Vas kako smo izvršili potrebne provjere te Vam u nastavku donosimo odgovor.

Provjerom je utvrđeno kako je trenutno za Vašu MAXtv uslugu, korisnički račun 26082837, postavljen i glavni PIN i PIN za kupnju na 1111.

Nadalje, nastavno na Vaše navode o nemogućnosti gledanja emisije „Heroji Vukovara“ uslijed roditeljske zaštite, ovim putem želimo pojasniti kako Hrvatski Telekom nije odgovoran za klasifikaciju sadržaja TV programa odnosno Hrvatski Telekom ne radi procjenu prihvatljivosti sadržaja TV programa ovisno o dobi gledatelja već taj podatak dobiva od televizijske kuće koja emitira TV program.

Međutim, u izborniku MAXtv usluge imate mogućnost izmjene postavki roditeljske zaštite, a više informacija možete pronaći na našoj Internet stranici: https://faq.hrvatskitelekom.hr/pages/category.xhtml?question=123

Uz zahvalu na razumijevanju, srdačno Vas pozdravljamo.

S poštovanjem

Voditelj u Odsjeku za upravljanje pritužbama
Igor Buti

Hrvatski Telekom d.d.
Odsjek za upravljanje pritužbama
Adresa:                   p.p. 21, 10 020 Zagreb
E-mail adresa:         
Facebook:               http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom )




----------------------------
From: Miroslav Rovis <>
Sent: 13.1.2017. 23:08
To:
Subject: Pin za MaxTV prirediti, brzoglasno dogovaram dok pi&scaron;em

(( " dok pi&scaron;em", zapravo prevedi u: " neposrjedno prije nego &scaron;aljem" ))

&Scaron;tovani!

Kako sam prije, koliko?, barem prije dva mjeseca, promienio PIN koji
treba unieti ako se želi vidjeti zaključani program, a koja promjena,
na:

1111

sa kojeg god broja da je bilo ranije kroz preko godinu dana, a onda
odjednom 5-ica nikako vi&scaron;e nije htjela radi, koliko god da se stiskalo
po daljinskom na nju (&scaron;to je moguće tehnički problem, no za zamjenu
daljinskog nije bilo vrjemena)...

a kako je kasnije "grje&scaron;kom"...

(
Da, ako ćemo sa &scaron;aliti i prenaplate, o kojima ima čitava jedna nit
razprave na:

http://www.CroatiaFidelis.hr/iskon-tcom-mr/

negdje oko studenog, prosinca 2016, pa i siečnja 2017...

Da, (potegni se čtioče po podočnjaku desnog oko, i to jako)... Da, ako
ćemo se &scaron;aliti, i te prenaplate su također, počinjene "grje&scaron;kom".
)

A kako je kasnije "grje&scaron;kom" odjednom ugovoreni, i očito, ostvareni PIN
"1111", jer sam provjerama ustanovio da programe sam mogao
odključavati...

A kako je kasnije "grje&scaron;kom" odjednom ugovoreni, i očito, ostvareni PIN,
prestao bilo kakav program odključavati...

Te kao bih upravo htio (ponovno, gledao sam prije kojih tri godine kad je
prvi put bilo na HTV-u) pogledati "Heroje Vukovara", između ostalih jer
sam neke od tih heroja imao iznimnu čast upoznati i provesti dragocjenog
vriemena s njima.

I upravo poku&scaron;avajući pokrenuti tu snimku MaxTV-om, ne mogu se začuditi
da je zaključana...

POZOR T-com, ne propustite razumjeti kako ne pi&scaron;em da vi *to* izpravite:
Vjerovatno to nije to "zasluga" MaxTV-a, jer nije nadležan &scaron;to jest a
&scaron;to nije zaključano, ali jest vjerovatno "zasluga" HTV-a...

Pa, HTV, kako možete reći da te snimke nisu za djecu?? Pa nema ubijanje,
samo priče tko je od branitelja poginuo, te možda kako su neprijatelju
nanieli gubitke, nema prizora nasilja i velikog trpljenja, nego samo se
o tome govori, uz opise borbi...

Sram vas bilo...

Vi stavili "Heroje Vukovara" pod roditeljsku za&scaron;titu, od na&scaron;ih Heroja
Domovinskog rata vi bi djecu za&scaron;tićivali... Sram vas bilo!

I tako, budući da ne mogu odključati "Heroje Vukovara"...

| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v

Javit ću se na
08009000 i dogovoriti, da se PIN postavi, i ostavi na, pozor:

1111

(kao i u dogovoru prije bar dva tri mjeseca).

POZOR T-com, ovo vam pi&scaron;em da se zabilježi &scaron;to mora ostatu u sustavu, i
na koji način je va&scaron;a usluga odključavanja zaključanih kanala MaxTV od
sada dogovoreno da bude meni, koji ju plaćam, dostupna.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |


POZOR T-com: Molim da se ostavi na toj vriednosti!

Razgovaram sa:

Andrej, od nekih tri minute prije ovog:

Fri 13 Jan 22:58:58 CET 2017

Stanje, kako veli &scaron;tovani Andrej jest:

pin za kupnju: 1111

glavni pin: 4935

Novo stanje:

Upravni govor: "Promienio sam va, sad vam je:

glavni pin: 1111

Pitam: A kakav je pin za kupnj:

Također četiri jedinice:

pin za kupnju: 1111

Prije kraja razgovora, na navedenoj snimci, je odključavanje glavnim
pinom provjereno, i djelatno je.

Unapried hvala!

--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia
http://www.CroatiaFidelis.hr



<HTML><P><FONT face=Arial color=#999999 size=1>

IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku greškom, molimo Vas, obavijestite pošiljatelja, a poruku i sve njene privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo prenošenje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u poruci trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj, stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju nužno stavove HT - Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i priloga sadržanih u poruci.

</FONT></P><P><FONT face=Arial color=#999999 size=1>

DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached to it are confidential and intended solely for individuals or entities which they are addressed to. If you have received this email message in error, please notify the sender and permanently remove the message and all attached files from the computer. Any disclosure, copying or distribution of all or a part of information contained herein to or by third parties is prohibited and may be unlawful. Please note that any views or opinions presented in this message are solely those of the author and do not necessarily represent the views and opinions of Croatian Telecom Inc. Croatian Telecom Inc. accepts no liability for any potential damage caused by this message and files attached to it.

</FONT></P></HTML>