Kako pregledati svoje PDF račune kod T-com-a?

Vrh stranice
Privitci:
Poruka kao e-pismo
Izbriši ovu poruku
Auktor: Miroslav Rovis
Nadnevak:
To: tehnicka.podrska@t.ht.hr
Novi naslovi: Re: Kako pregledati svoje PDF račune kod T-com-a? [T201611210376]
Subjekt: Kako pregledati svoje PDF račune kod T-com-a?
Moje štovanje!

Niste neznalice, dogodilo se, ovaj dokumentirani slučaj, prije nekih dva
i kusur sahata
(
aahh... događalo se više puta, i samo jedan od tih puta sam poveznicom
napomenuo...
)
... [događalo se više puta] da šalje meni T-com batrljke pod PDF
dokumente.

[Niste neznalice], naprotiv, dosta ih je među vama programmer-ima
T-com-a koji znate (i puno) više nego ja, pa, ne bih stvarno očekivao da
biste se okuražili reći mi da je kvar u mojem mrežnom pregledniku ili
PDF-pregledniku.

Molim vas rješite ovo, i javite mi da je rješeno:

T-cogne and PDF?
http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/

A poštenim djelatnicima T-com-a se izpričavam na uporabi nadimka umjesto
imena vaše tvrdke na toj stranici (samo poštenima se izpričavam za to).

Rješite ovo, pa ne želite valjda dopustiti da neki čudni vaši
uposlenici, kakve bi doista trebalo lustrirati, ovako ukakuju službene
dokumente!? Prečesto se ovo događalo, i u presudnim trenutcima a da bi
bilo slučajna pogrješka, propust, "omaška"...

Svako dobro!
http://www.CroatiaFidelis.hr