RE: Kako pregledati svoje PDF račune kod T-com-a? [T20161121…

Vrh stranice
Privitci:
Poruka kao e-pismo
+ (text/plain)
+ (text/html)
+ T-Logo.png (image/png)
Izbriši ovu poruku
Auktor: tehnicka.podrska@t.ht.hr
Nadnevak:
To: Miroslav Rovis
Subjekt: RE: Kako pregledati svoje PDF račune kod T-com-a? [T201611210276]

Poštovani,
ljubazno Vas molimo da pojasnite kakve poteškoće postoje s PDF dokumentima i e-mailom, javlja li se određena greška pri otvaranju.
U tom slučaju Vas ljubazno molimo za printscreen greške te da, ukoliko već niste, provjerite koristite li najnoviju verziju Adobe readera.
Koristimo priliku istaknuti mogućnost ulaska u Magenta 1 ( http://bit.ly/2gavl34 ), koja donosi pogodnosti na fiksnim i mobilnim uslugama, a uz koji je moguće kupiti PlayStation®4 Pro te Sony Xperia XA.
U slučaju dodatnih upita stojimo Vam na raspolaganju.
S poštovanjem,

HRVATSKI TELEKOM d.d.

Jasmina
Agent za e-korisničku podršku
Odjel e-poslovanja
Odsjek za e-korisničku podršku
Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
E-mail: ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter ( https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram ( https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) Google+ ( https://plus.google.com/b/106401043936944637172/106401043936944637172/posts ) YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )

ŽIVJETI ZAJEDNO

Lakše pratite potrošnju i upravljajte uslugama...preuzmite novu Moj Telekom aplikaciju! *Android ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hrvatskitelekom.m.mojT&hl=hr )* *iOS ( https://itunes.apple.com/us/app/moj-telekom-hr/id1076967450?mt=8 )*