Message as email
Author:  Miroslav Rovis
To:  Hrvatski Telekom
CC:  Hrvatska Agencija za teleKOMunikacije
Subject: Re: Moj Telekom - rovismi1 [T2016091502VP]
Štovani Hakom!

Ovdje je isti onaj Hrvat koji vam je pisao s vaših stranica prije pet
dana, 16. rujna, ali još nije dobio odgovora.

U pojačanoj inačici ove e-poruke koju pripravljam, ako me ne možete
naći po e-adresi (što bi trebali), bit će to i manje umješnom jasno
vidljivo, pa ako ne povezujete odmah, molim vas da se strpite dok
pošaljem tu pojačanu inačicu iste ove e-poruke koju upravo čitate.

U međuvrjemenu, da pojasnim privrjemeno: Razlog radi kojeg pišem jest
zlostavljanje od strane T-com-a, hotimično i ničim izazvano, koje će,
ako Bog da jasno biti, kako u predhodnom odjeljku obećah. Ali ako jeste
povezali, onda vam već jasno proizlazi, iz donje korespondencije, da
T-com nastavlja, u najmanju ruku, mene diskriminirati.
---

Štovani HT (T-Com)!

On 160919-19:58+0200, wrote:

> Poštovani,
>
> budući da je Vaš prvi upit upućen s e-mail adrese
> ( mailto:miroslav.rovis1@zg.ht.hr ) ,
> odgovoreno je na navedenu e-mail adresu.
> Kontinuirano radimo na usavršavanju usluge pa vjerujemo da će i u
> pogledu e-mailova doći do poboljšanja, trenutni izgled je prilagođen
> većini preglednika.
>
> Nadalje, na Vašu adresu će stići zahtjev za detaljni ispis poziva,
> ljubazno Vas molimo da isti potpišete i zajedno s preslikom osobne
> iskaznice pošaljete na neki od kontakata navedenih na obrascu.

( Iz gornjeg razabirem da ste pregledali slikopis koji postavih 16.
rujna na vama posvećeni odjeljak stranicà moje Udruge... )

Ne šaljite papire koje ovdje iznad navedoste.

Nemate za to moju privolu. Imam po zakonu pravo birati kako hoću s vama
komunicirati. Hoću: e-poštom, u ovom slučaju.

Iz predhodne korespondencije o ovome jasno je da je potvrda i tražena u
istoj ovoj e-korespondenciji, a ne papirnatom korespondencijom.

Preslikavam iz predhodne korespondencije (100-njak redaka izpod):
> Potvrđujem da hoću izpis poziva u papirnatom obliku, kako sam oko jednu
> godinu dana unatrag već bio dobivao.

Sve što navodite može se provesti komunikacijom putem elektroničke
pošte, i sa mnom, kao što to činite i sa drugim vašim koristnicima.
Zapravo može se i brzoglasom ("telefonom"), kako sam uslugu izpisa
poziva pokrenuo prije 10-tak mjeseci. A znam da postoji i zakon u tom
smislu koji to omogućava brzoglasom činiti.

( Štovani Hakom, što se radi s ovolikom, i ovoliko hotimičnom,
diskriminacijom? )

To je sve. Hvala!

> Također, zbog jednostavnije komunikacije predlažemo da svoje odgovore
> pišete u jednom tekstu.
> Zahvaljujemo na razumijevanju i stojimo Vam na raspolaganju za ostale
> upite.
>
> S poštovanjem,
>
> HRVATSKI TELEKOM d.d.
>
> Jasmina
> Agent za e-korisničku podršku
> Odjel e-poslovanja
> Odsjek za e-korisničku podršku
> Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb

ŽIVJETI POD TIRANIJOM T-COGNE CRVENIH KHMERA !!

Bilo je "Pitajte nas!" u desnom donjem kutu na
http://moj.hrvatskitelekom.hr ... Hakom obratite pozornost da premda sam
jedini Miroslav Rovis u Zagrebu, dodali su "1" na moje prezime...

http://www.CroatiaFidelis.hr