Author:  T-com info
To:  Miroslav Rovis
Subject: Re: Moj Telekom - rovismi1 [T2016091502VP]

Poštovani,
budući da je Vaš prvi upit upućen s e-mail adrese ( mailto:miroslav.rovis1@zg.ht.hr ) , odgovoreno je na navedenu e-mail adresu.
Kontinuirano radimo na usavršavanju usluge pa vjerujemo da će i u pogledu e-mailova doći do poboljšanja, trenutni izgled je prilagođen većini preglednika.
Nadalje, na Vašu adresu će stići zahtjev za detaljni ispis poziva, ljubazno Vas molimo da isti potpišete i zajedno s preslikom osobne iskaznice pošaljete na neki od kontakata navedenih na obrascu.
Također, zbog jednostavnije komunikacije predlažemo da svoje odgovore pišete u jednom tekstu.
Zahvaljujemo na razumijevanju i stojimo Vam na raspolaganju za ostale upite.
S poštovanjem,

HRVATSKI TELEKOM d.d.

Jasmina
Agent za e-korisničku podršku
Odjel e-poslovanja
Odsjek za e-korisničku podršku
Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
E-mail: ( mailto:info@t.ht.hr )
Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter ( https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram ( https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) Google+ ( https://plus.google.com/b/106401043936944637172/106401043936944637172/posts ) YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )

ŽIVJETI ZAJEDNO

Lakše pratite potrošnju i upravljajte uslugama...preuzmite novu Moj Telekom aplikaciju! *Android ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hrvatskitelekom.m.mojT&hl=hr )* *iOS ( https://itunes.apple.com/us/app/moj-telekom-hr/id1076967450?mt=8 )*