Author:  Miroslav Rovis
To:  info@t.ht.hr
Subject: Re: Moj Telekom - rovismi1 [T2016091502VP]
[[ Moja adresa kojom odgovaram umjesto vašom
glupom (( sa 1 na moje prezime )) jest u
vašem sustavu, primjerice:
http://www.CroatiaFidelis.hr/cenz/iskon-tcom-mr/mindex/iskon-tcom-mr@20160222.161225.934998c2.en.html
da ne bude zabune... ]]

Štovana/i,

molim naći moje odgovore između vaših redaka.

On 160917-13:43+0200, wrote:

> Poštovani, temeljem Vašeg zahtjeva računi za usluge na
> broju 016602633 nakon završetka promotivnog razdoblja u kojem
> je prva 3 mjeseca bila omogućena usluga slanja računa putem e-maila

Toliko su ružne, većinom, T-com-ove poruke, ne samo radi nametanja
HTML-a, koji zapravo nije dobar za korespondenciju e-poštom, nego i radi
zastarjelih kodnih stranica ("code pages", encodings) koje rabite, da je
i razprava/korespondencija s vama mučna. Cieli sviet je prešao na UTF-8
a T-com se drži HTML-entiteta poput:

š (da bi znali o čemu govorim, jer vjerovatno ne čitate u tekstu,
ili pregledajte source, ako znate, ili evo vam ovo će vjerovatno isto
prikazati u HTML-u:
) i to rabite umjesto š . Običnog š koje podpada u znakove sa širokom
podržkom u svietu...

Ili
  (to je obični blank, samo ga vi vjerovatno ne vidite, ovaj:

) umjesto jednostavno " " (bez navodnika)...

Pogledajte i sami kako se, i to i sa još glupljim HTML-entitetima,
T-com-ove poruke vide:

http://www.CroatiaFidelis.hr/cenz/iskon-tcom-mr/message/20160704.151653.a9d7a60b.en.html
http://www.CroatiaFidelis.hr/cenz/iskon-tcom-mr/message/20160913.203027.eab380b4.en.html

Zar se T-com ne srami radi toliko zastarjelog koda?

Radi li (znam da ima i takvih tamo!) to T-com hotimično? Pa sebe
sramotite...

> i pošte na kućnu adresu, zaprimati ćete u papirnatom obliku na kućnu
> adresu.

Dobro.

> Sukladno promjeni budući računi stizati će Vam na kućnu
> adresu Vankina 4,10 000 Zagreb. Kako biste zaprimali uz račun detaljan
> ispis poziva

Pregledom računa vidim da mi nisu stigli izpisi poziva za lipanj, srpanj
i kolovoz... Tek sad to vidim. Zadnji izpis poziva imam za svibanj 2016.

> potrebno je dostaviti potpisani zahtjev, stoga molimo da
> nam isto povratno potvrdite kako bismo pokrenuli zahtjev za istim.

Potvrđujem da hoću izpis poziva u papirnatom obliku, kako sam oko jednu
godinu dana unatrag već bio dobivao.
((
Koliko do podpisa moga, vjerujte, kriptografski će biti vrlo
dokazivo, bude li trebalo, i radi toga jer vlastitim PGP podpisom
podpisujem svoje e-poruke, dokazivo čak i sa:

http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-t-com-miro-rovis/
da sam ja ovu, ili bilo koju drugi, ili vi meni, koju god jeste,
e-poruku poslao/poslali
))
> Usluga pregleda računa i ispisa poziva dostupna je bez naknada putem
> Moj Telekom Portala. Detaljne upute možete pogledati na linku (
> http://bit.ly/29f7hYS ).

Pogledat ću kad stignem.

(A možete li mi poslati izpise poziva za lipanj, srpanj i kolovoz 2015?)

Evo, toliko. Imat ću još pitanja, ali dovršimo prvo ovo.

U vezi donjeg, imam pokretni brzoglas kod vas, ali nemam vrjemena o tome
sada duljiti.

http://www.CroatiaFidelis.hr