Author:  T-com info
To:  Miroslav Rovis ('1', at HT.HR)
Subject: RE: Moj Telekom - rovismi1 [T2016091502VP]

Poštovani,
temeljem Vašeg zahtjeva računi za usluge na broju 016602633 nakon završetka promotivnog razdoblja u kojem je prva 3 mjeseca bila omogućena usluga slanja računa putem e-maila i pošte na kućnu adresu, zaprimati ćete u papirnatom obliku na kućnu adresu.
Sukladno promjeni budući računi stizati će Vam na kućnu adresu Vankina 4,10 000 Zagreb. Kako biste zaprimali uz račun detaljan ispis poziva potrebno je dostaviti potpisani zahtjev, stoga molimo da nam isto povratno potvrdite kako bismo pokrenuli zahtjev za istim.
Usluga pregleda računa i ispisa poziva dostupna je bez naknada putem Moj Telekom Portala. Detaljne upute možete pogledati na linku ( http://bit.ly/29f7hYS ).
Ukoliko koristite naše mobilne i fiksne usluge možete ostvariti i Magenta 1 ponudu kojom dobivate još više pogodnosti. Detaljnije na linku ( http://bit.ly/1pJG0T3 ). Ukoliko ste zainteresirani, dostavite nam i Vaš kontakt broj kako bismo Vam detaljnije predstavili ponudu.
Do odgovora, srdačno Vas pozdravljamo.

S poštovanjem,

HRVATSKI TELEKOM d.d.

Tina

Agent za e-korisničku podršku
Odjel e-poslovanja
Odsjek za e-korisničku podršku
Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
E-mail: ( mailto:info@t.ht.hr )
Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter ( https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram ( https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) Google+ ( https://plus.google.com/b/106401043936944637172/106401043936944637172/posts ) YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )

ŽIVJETI ZAJEDNO

Lakše pratite potrošnju i upravljajte uslugama...preuzmite novu Moj Telekom aplikaciju! *Android ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hrvatskitelekom.m.mojT&hl=hr )* *iOS ( https://itunes.apple.com/us/app/moj-telekom-hr/id1076967450?mt=8 )*