Author:  T-com tehnicka.podrska
To:  Miroslav Rovis
Subject: RE: Re: Korisnicke upute za domenu exdeo.net {1473244} [T20161012001W]

Poštovani,

ovim putem ne pružamo podrušku za Plus Hosting uslugu te nam iste prilikom spajanja nisu evidentirane. Ljubazno molimo da se za poteškoće obratite našoj Premium podršci kontkatima na linku.

U slučaju dodatnih upita, stojimo na raspolaganju.

S poštovanjem,

HRVATSKI TELEKOM d.d.

Tina
Agent za e-korisničku podršku
Odjel e-poslovanja
Odsjek za e-korisničku podršku
Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
E-mail: ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter ( https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram ( https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) Google+ ( https://plus.google.com/b/106401043936944637172/106401043936944637172/posts ) YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )

ŽIVJETI ZAJEDNO

Lakše pratite potrošnju i upravljajte uslugama...preuzmite novu Moj Telekom aplikaciju! *Android ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hrvatskitelekom.m.mojT&hl=hr )* *iOS ( https://itunes.apple.com/us/app/moj-telekom-hr/id1076967450?mt=8 )*