Author:  T-com info
To:  Miroslav Rovis
Subject: Re: Moj Telekom - rovismi1 [T2016091502VP]

Poštovani,
kako bismo olakšali daljnju komunikaciju odgovor na Vaš e-mail Vam dostavljamo u sljedećem paragrafu.
Vašu primjedbu na trenutni izgled naših e-mailova odnosno načina slanja istih i pozadinskoga koda smo zaprimili te napominjemo još jednom kako radimo na poboljšanju naših usluga i vjerujemo kako će u budućnosti navedeno biti obuhvaćeno nadogradnjom. Nadalje detaljan ispis poziva zbog osjetljivosti podataka koji između ostaloga sadrže osobne podatke pretplatnika šalje se isključivo poštom na adresu korisnika. Sukladno tome zahtjev koji će te dobiti na kućnu adresu potrebno je vratiti u papirnatom obliku te isti nije moguće dostaviti i zaprimiti putem e-maila. Posljednje, razlog upita za pojašnjenje je Vaš prethodno poslani mail. Ukoliko je isti ispravno shvaćen tada unutar istoga niste uputili direktan upit nama već ste se u istom obraćali drugoj osobi. Za slučaj da je unutar prethodnoga e-maila postojao upit postavljen Hrvatskom Telekomu ljubazno molimo da isti istaknete kako bismo Vam mogli dostaviti cjeloviti odgovor. Napominjemo kako naša namjera nije ni u kojem slučaju diskriminirati naše korisnike prema kojima se obraćamo sa najvećim poštovanjem.
Srdačan pozdrav.

S poštovanjem,

Dejan
HRVATSKI TELEKOM d.d.

Agent za e-korisničku podršku
Odjel e-poslovanja
Odsjek za e-korisničku podršku
Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
E-mail: ( mailto:info@t.ht.hr )
Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter ( https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram ( https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) Google+ ( https://plus.google.com/b/106401043936944637172/106401043936944637172/posts ) YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )

ŽIVJETI ZAJEDNO

Lakše pratite potrošnju i upravljajte uslugama...preuzmite novu Moj Telekom aplikaciju! *Android ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hrvatskitelekom.m.mojT&hl=hr )* *iOS ( https://itunes.apple.com/us/app/moj-telekom-hr/id1076967450?mt=8 )*