Author:  Miroslav Rovis
To:  T-com prigovori
Subject: Re: T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]
On 161121-15:43+0100, Miroslav Rovis wrote:
> Štovani T-com-e!

Dakle, na moj zahtjev:

> "... za korekcijom svih računa od kako" sam prešao na svjetlovod,

dobio sam taj nevjerovatan vaš odgovor/uputu SMS-om.

Ali bih vas ovom e-porukom (a nadam se da imate toliko razbora da
sliedite/vodite zasebno razpravu o tom pitanju, odvojeno od mojeg
pojašnjenja/preciziranja mog zahtjeva ovom e-porukom... Nadam se...

Da bude jasnije. Sami vaši djelatnici nisu u svemu točni ni precizni...
Vidjet ćete jasno... Molim otvorite privitak:

T-com_161026_prigovor.jpg

Mislim da je navedenih 305 kn je krivo. Kas sam sklopio s vama ugovor na
12 mjeseci, u promičbenim porukama, a također i u e-porukama, navodila
se cifra od 310 kn za 12 mjeseci ugovorne obveze. Primjerice:

T-com e-adresa za pitanjao svjetlovodnoj mreži [T2016022600LG]
http://www.CroatiaFidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20160227.122544.13ef0f70.en.html

Istih 305 kn možete vidjeti i u moj zahtjevu ( T-com_161004_zahtjev.jpg)
iz predhodne poruke... Ali to nije moja grječka, nego su i jedan i
drugi, oba vaša djelatnika, baratali sa cifrom od 305 kn, a ne 310 kn...

Ali ja hoću ovu jednu drugu grješku izpraviti, koja je nastala
pogrješnim savjetom djelatnika u vašoj poslovnici u Avenue Mallu 26.
listopada ( kad je nastao dokument-privitak T-com_161026_prigovor.jpg
)...

On mi je savjetovao da ne tražim povrat za lipanj, jer je Adsl skuplji
od svjetlovoda, i da tamo vjerovatno nema preplate.

Ne, ne bih rekao da nema. Dakle, ovim vas obavještavam da se vraćam
jednostavnijem, prvotnom zahtjevu:

Molim vas korigirajte sve račune (dakle i za *lipanj*) od kako sam prešao
na svjetlovod.

Unapried hvala!

http://www.CroatiaFidelis.hr