Re: T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z95690…

Top Page

same mail(s) page often w/ maimed headers (own window)

Attachments:
Message as email
+ (text/plain)
+ orig_bill_5019102951-208-1_5019102951_201612_R.pdf (application/pdf)
Delete this message
Author:  Miroslav Rovis
Date:   
To:  T-com prigovori
Subject: Re: T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]
Vrlo štovani Igor Buti!

( prvo molim za razumievanje, na pol puta što sam već sastavio ovo
e-pismo, uvidio sam da sam ono o čemu u njemu pišem dielom pogrješno
razumio --samo jednim dielom--, a dosta sam već vrjemena potrošio, i ne
prepravlja me se te dielove... Samo sam ih označio sa "KRIVO")

došlo je do promjena.

Molim pogledajte, iz vlastitih izvora, u jednom od sliedećih poruka u
ovoj niti razprave bude i "scan"-irani privitak (trostruki, 3 lista),
koji se kod vas identificira (PREPISUJEM doslovce):

BROJ ZAHTJEVA: 148769498 / 16
Broj spisa / JOP: 37272635-5873648-2016
Datum: 24.12.2016. 11:43:18

OBAVIJEST O PRIHVAĆANJU ZAHTJEVA I POTVRDA SKLOPLJENOG UGOVORA

Poštovani/a ROVIS MIROSLAV,

hvala vam što ste se odlučili za Hrvatski Telekom.

Dana 24.12.2016. podnijeli ste zahtjev za Max3, na adresi VANKINA 4
ZAGREB-NOVI ZAGREB, putem telefonske prodaje Hrvatskog Telekoma. Vaš
Zahtjev sadrži sljedeće usluge:

Mjesečni...

USLUGA ...

Non Stop+ opcija Ultra

Ukupan iznos...             9.59


(PREPISANO doslovce).

Ali prekočih ponešto, dugo je prepisivati. No vjerujem da vama može
jedino biti, iz gore prepisanog, podpuno jasno o čemu se radi, tehnički.

Taj T-com-ov dopis našao sam u svom poštanskom kasliću jutros, 4.
siečnja 2017., premda pečat na omotnici glasi (PREPISUJEM doslovce):

HP (2) 30/12/2016 17:24

(PREPISANO doslovce)

ali nije tada dostavljen, nego najranije jučer 3. siečnja. Svakodnevno,
obično ne višekratno nego samo jednom, pregledavam poštenske kasliće (na
mene i na Udrugu Croatia Fidelis, koje sam predsjednik).

KRIVO:
Taj je dokument izmišljen. Naime nisam bio brzoglasno zvan, a još manje
sam zvao brzoglasno prodaju Hrvatskog Telekoma, ni tog dana, ni puno
dana, zapravo tjedana pa i dosta sad već mjeseci istu prodaju Hrvatskog
Telekoma.

KRIVO:
Taj je lažan dokument, koji je vjerovatno sačinjen da poništi vašu,
premda doista minimalnu, ali ne zamjeram vama baš ništa radi toga,
razumiem gramzivost i obiest, ne vašu, nego raznih krugova dominantnih
nažalost u vašoj tvrdki...

KRIVO:
[Taj je lažan dokument, koji je vjerovatno sačinjen da poništi vašu,
premda doista minimalnu,] "odštetu", da je tako nazovem, za poigravanja
s preplatom od strane u predhodnom odjeljku navedenih krugova u vašoj
tvrdki...

To ćete vi bolje od mene razumjeti, pa bih vas molio, u ime vaše tvrdnje
koju ste iznieli u donjem vašem e-pismu, na kojem vam zahvaljujem, jer
je pismo jednom poštenog, normalnog, djelatnika, kakvih, veselim se da
ipak ima u T-com-u, a kakvi gore navedeni krugovi doista nažalost
nisu...

To ćete vi bolje od mene razumjeti, pa bih vas molio, u ime vaše tvrdnje
koju ste iznieli u donjem vašem e-pismu, i to ovih
tvrdnji/odluka/<kako-da-ih-već-nazovem:

> ... U znak isprike obavještavamo Vas kako smo aktivirali dodatni
> popust za Non stop+ opciju te će se ista ubuduće, počevši od računa za
> prosinac 2016. godine, obračunavati u iznosu 9,50 kn s PDV-om umjesto 19,00
> kn kako je obračunavana do sada. Prema tome, od računa za prosinac, zbroj
> mjesečnih naknada iznositi će 359,24 kn s PDV-om.

Ali je iznos ipak 367,46, prema e-računu koji mi je dostavljen, a koji
privijam, molim pregledajte:

orig_bill_5019102951-208-1_5019102951_201612_R.pdf

[[ Ono što je još možda KRIVO ]] Tek kad sasvim skoro sve napisah, vidim
da je to vjerovatno ono što ste vi planirali, ali nije još sprovedeno...

> Nadalje, vezano za Vaše uplate u periodu od lipnja do listopada,

...
>
> Svi iznosi uključuju PDV, a uplate se odnose na račune od lipnja do listopada
> 2016. godine. Uplate iznose ukupno 1854,80 kn, a u istom tom periodu izvršeno
> je financijsko odobrenje u ukupnom iznosu 181,52 kn.


Ovo:
> Obavještavamo Vas kako
> smo financijskoj službi proslijedili nalog da Vam se na kućnu adresu dostavi
> analitička kartica koja prikazuje sva zaduženja i uplate po računu broj
> 5019102951. Ljubazno Vas molimo za strpljenje dok Vam isto ne bude
> dostavljeno.

se također još nije dogodilo, ali predpostavljam da za to treba još malo
strpljenja...
>
> Nadamo se kako smo Vam ovim odgovorom pružili tražene informacije i otklonili
> prisutne nejasnoće, a u slučaju dodatnih upita slobodno nam se obratite.
>
> Uz zahvalu na razumijevanju, srdačno pozdravljamo.


Ovo:
> Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u
> drugostupanjskom postupku putem Odsjeka za upravljanje pritužbama, u roku 30
> dana nakon primitka istog.

bih vas molio da ponovite, jer posebice u koliko se ne rieši, a žao mi
je, možda i ako se i rieši, ali s takvom smiešnom "odštetom", možda ću
se dalje žaliti.

Možda ću se ipak žaliti, jer zar nije jasno koliko sam truda morao
uložiti da dođem do nekakve korespondencije, kao s vama... Pa to su
zlotvori koji su se ovako poigrali s naplaćivanjem.

I zašto sramote moju zemlju! Pa ne može se ovako raditi, i to pred
HAKOM-om! I nitko ne bi reagirao da nisam toliko insistirao!!

Razumiem da vi to ne možete otvoreno reći, ali takve pogrješke takvih
prenaplata na takav pomahnitali način, nijedan čovjek ne može slučajno
načiniti, prije bi rieke počele teći uzvodno ili sunce sijati po noći s
nalične strane zemlje umjesto po danu na lice zemlje, nego bi to bile
pogrješke, a ne puka bahatost, a ne puka i glupa obiest koja u krajnjoj
liniji...

To je bilo zlostavljanje s nakanom pljačke, a nisu bile slučajne
pogrješke...

I ta bahatost i obiest, u krajnjoj liniji, koliko god kome izgledalo
neuvjerljivo, jer nemaju toliko sposobnosti, ili bolje vjerovatno nemaju
duše, to razumjeti, u krajnjoj liniji najviše štete vlastitoj vašoj
tvrdki, baš kao što vaš pošten način rada koristi vašoj tvrdki...

Dakle ovo:
> Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u
> drugostupanjskom postupku putem Odsjeka za upravljanje pritužbama, u roku 30
> dana nakon primitka istog.

bih vas molio da ponovite u odgovoru na ovo moje e-pismo, radi ove
promjene, odnosno neostvarenja vaše ponude.

[[ Također dielom gornje je KRIVO ]], ali trebao sam vrjemena razumjeti.

Ipak, pojasnite mi prvo stanje, pa ću vidjeti hoću li se dalje žaliti, a
rok produžiti od vašeg sliedećeg odgovora, molim vas.

(podpis moj sasvim pri dnu)

On 161224-12:09+0100, wrote:
>
> Poštovani gospodine Rovis,
>
> nastavno na Vaš dopis obavještavamo Vas kako smo izvršili potrebne provjere
> te Vam u nastavku dostavljamo odgovor.
>
> Provjerom je utvrđeno kako su trenutno na broju 01/660-2633 aktivne sljedeće
> usluge:
>    - 
> Ultra MAX3 M Internet paket uz ugovornu obvezu 12 mjeseci -- 280,00 kn

>
>    - 
> Naknada za osiguranje funkcionalnosti opreme -- 30,00 kn

>
>    - 
> Non stop+ opcija uz Ultra pakete -- 19,00 kn

>
>    - 
> Snimalica 30 -- 30,74 kn

>
>    - 
> Regionalni paket programa -- 9,00 kn

>
>
>
> Svi iznosi uključuju PDV pa prema tome, ukupan zbroj mjesečnih naknada za
> usluge na broju 01/660-2633 iznosi 368,74 kn s PDV-om. Međutim, napominjemo
> kako je Non stop+ opcija aktivirana tek 29.07.2016. godine zbog čega tek od
> toga datuma zbroj naknada iznosi 368,74 kn dok je do tog datuma zbroj
> mjesečnih naknada iznosio 349,74 kn s PDV-om.
>
> Ovim putem Vam se ispričavamo što je u našem dopisu od 3. studenoga naveden
> iznos 359,74 kn s PDV-om, a koji se odnosi na zbroj mjesečnih naknada bez
> naknade za Regionalni paket programa. Napominjemo kako se radi o nehotičnom
> propustu te nam niti u jednom trenutku nije bila namjera izazvati Vaše
> nezadovoljstvo. U znak isprike obavještavamo Vas kako smo aktivirali dodatni
> popust za Non stop+ opciju te će se ista ubuduće, počevši od računa za
> prosinac 2016. godine, obračunavati u iznosu 9,50 kn s PDV-om umjesto 19,00
> kn kako je obračunavana do sada. Prema tome, od računa za prosinac, zbroj
> mjesečnih naknada iznositi će 359,24 kn s PDV-om.
>
> Nadalje, vezano za Vaše uplate u periodu od lipnja do listopada,
> obavještavamo Vas kako su nam evidentirane sljedeće Vaše uplate:
>    - 
> 26.07.2016. godine u iznosu 405,38 kn

>
>    - 
> 27.08.2016. godine u iznosu 394,90 kn

>
>    - 
> 27.09.2016. godine u iznosu 417,32 kn

>
>    - 
> 28.10.2016. godine u iznosu 345,95 kn

>
>    - 
> 27.11.2016. godine u iznosu 291,25 kn

>
>
>
> Svi iznosi uključuju PDV, a uplate se odnose na račune od lipnja do listopada
> 2016. godine. Uplate iznose ukupno 1854,80 kn, a u istom tom periodu izvršeno
> je financijsko odobrenje u ukupnom iznosu 181,52 kn. Obavještavamo Vas kako
> smo financijskoj službi proslijedili nalog da Vam se na kućnu adresu dostavi
> analitička kartica koja prikazuje sva zaduženja i uplate po računu broj
> 5019102951. Ljubazno Vas molimo za strpljenje dok Vam isto ne bude
> dostavljeno.
>
> Nadamo se kako smo Vam ovim odgovorom pružili tražene informacije i otklonili
> prisutne nejasnoće, a u slučaju dodatnih upita slobodno nam se obratite.
>
> Uz zahvalu na razumijevanju, srdačno pozdravljamo.
>
> Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u
> drugostupanjskom postupku putem Odsjeka za upravljanje pritužbama, u roku 30
> dana nakon primitka istog.
>
> S poštovanjem
>
> Voditelj u Odsjeku za upravljanje pritužbama
> Igor Buti
>
> Hrvatski Telekom d.d.
> Odsjek za upravljanje pritužbama
> Adresa:                   p.p. 21, 10 020 Zagreb
> E-mail adresa:         
> Facebook:               http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom (
> http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom )

>
>
> ----------------------------
> From: Miroslav Rovis <>
> Sent: 12.12.2016. 8:34
> To:
> Subject: Re: T-com i poigravanje s preplatom
>
>
> Vrlo štovani Igor Buti!
>
> zahvaljujem se na vašem odgovoru (i nastavljam između vaših redaka):
>
> On 161201-07:46+0100, wrote:
> >
> > Poštovani gospodine Rovis,
> >
> > zaprimili smo Vaše dopise od 21.11.2016. godine vezano za rješenje prethodnog
> > prigovora na Vaše račune za usluge na broju 01/660-2633 te smo izvršili sve
> > potrebne provjere.
> >
> > Nakon izvršenih provjera želimo Vam se ispričati zbog SMS poruke koja Vam je
> > poslana 12.10.2016. godine, a u kojoj je navedeno da je iznos financijskog
> > odobrenja 103,27 kn, a budući da navedeni iznos nije ispravan. Naime, iznos
> > financijskog odobrenja je, kako je navedeno u odgovoru naš znak 4874069-2016
> > od 03.11.2016. godine 181,52 kn.
> >
> > U nastavku pojašnjavamo iznos financijskog odobrenja.
> >
> > Provjerom je utvrđeno kako je prijelaz na optiku za usluge na broju
> > 01/660-2633 realiziran 11.06.2016. godine te je tada umjesto MAX3 S paketa
> > aktiviran Ultra MAX3 M paket. Obzirom da MAX3 S paket ne uključuje MAXadsl
> > Flat u sklopu mjesečne naknade, bila je aktivna MAXadsl Flat opcija koja se
> > na računima iskazivala kao zasebna stavka. Međutim, Ultra MAX3 M paket
> > uključuje MAXadsl Flat te se stoga MAXadsl Flat opcija nije trebala
> > obračunavati kao zasebna stavka na računu. Budući da se propustom MAXadsl
> > Flat opcija obračunavala i nakon aktivacije Ultra MAX3 M paketa, izvršeno je
> > financijsko odobrenje svih zaduženja za MAXadsl Flat opciju nakon 11.06.2016.
> > godine i to na sljedeći način:
> >    - 
> > račun 5019102951-202-2 za 06/2016 -- 21,93 kn -- za period
> > 11.06.-30.06.

> >
> >    - 
> > račun 5019102951-203-0 za 07/2016 -- 40,00 kn

> >
> >    - 
> > račun 5019102951-204-9 za 08/2016 -- 40,00 kn

> >
> >    - 
> > račun 5019102951-205-7 za 09/2016 -- 79,59 kn

> >
>
> Primam na znanje gornju analizu. Kako nisam financijaš, predložit ću
> jedan drugi način provjere, a temeljem sad već skoro 40 dana starog
> vašeg prvog odgovora, ljudskog, normalnog, što je u nekim razdobljima
> bila izuzetna riedkost imati, meni, u obćenju (ah samo Hrvatska rieč za
> "komuniciranje") sa T-com-om, te mi isti vaš odgovor na moj prigovor
> ostaje u liepom sjećanju.
>
> Govorim o vašem odgovoru od 11. studenog 2016., kojeg, radi jasnoće, i
> ponovno, i ovoj e-poruci privijam. Molim, nađite privijenu uz ovo
> e-pismo, JPEG slikovnu datoteku:
>
> T-com_161103_IgorButi.jpg
>
> a kojeg ću, niže u tekstu, uporabiti.
> >
> > Svi iskazni iznosi uključuju PDV. Račun za 09/2016 je ujedno posljednji račun
> > na kojemu je MAXadsl Flat opcija zadužena pa je prema tome račun
> > 5019102951-206-5 za 10/2016 u potpunosti ispravno obračunat.
> >
> > Nadalje, vezano za plaćanje računa, provjerom je utvrđeno kako ste račune za
> > lipanj, srpanj i kolovoz podmirili u punom iznosu na koji su računi zaduženi,
> > a račun za rujan ste prilikom plaćanja 28.10.2016. godine umanjili za iznos
> > odobrenja iz SMS poruke 103,27 kn te ste račun podmirili u iznosu 345,95 kn
> > (račun je bio zadužen na 449,23 kn). Obzirom da je iznos odobrenja bio 181,52
> > kn, nakon Vaše uplate je ostala evidentirana preplata u iznosu 78,25 kn. Dana
> > 27.11.2016. godine zaprimili smo Vašu uplatu po računu za listopad u iznosu
> > 291,25 kn (račun je bio zadužen na 369,50 kn) čime je stanje računa
> > 5019102951 svedeno na 0,00 kn.
>
> Iz gornjeg odjeljka preslikat ću ponovno ovaj detalj:
>
> > ... (račun je bio zadužen na 369,50 kn) ...
>
> jer primjećujem da se nekako sve zaustavilo na 369,50 kn mjesečno
> svakoga mjeseca.
>
> >
> > Još jednom Vam se ispričavamo se zbog nastale situacije i izazvanih
> > neugodnosti. Nadamo se kako ćete našu ispriku prihvatiti i kako ćete ubuduće
> > biti zadovoljni našom uslugom.
> >
> > Uz zahvalu na razumijevanju, srdačno Vas pozdravljamo.
> >
> > Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u
> > drugostupanjskom postupku putem Odsjeka za upravljanje pritužbama, u roku 30
> > dana nakon primitka istog.
> >
> > S poštovanjem
> >
> > Voditelj u Odsjeku za upravljanje pritužbama
> > Igor Buti
> >
> > Hrvatski Telekom d.d.
> > Odsjek za upravljanje pritužbama
> > Adresa:                   p.p. 21, 10 020 Zagreb
> > E-mail adresa:         
> > Facebook:               http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom (
> > http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom )

> >
>
> Još jednom, preslikavam:
>
> > ... (račun je bio zadužen na 369,50 kn) ...
>
> jer je to, da pojednostavimo, redoviti mjesečni iznos za usluge koje mi
> T-com pruža, od kad sam prešao na (molio bih da se rabi rieč iz
> HAKOM-ovih, pa i T-com-ovih pravilnika) svjetlovod, ili svjetlovodnu
> mrežu.
>
> ++++++++++++++++ NAPOMENA +++++++++++++++++++++++
> ovo još nije podpuni upit, on će jasniji biti, kad ga u djelomice
> različitoj inačici, inačici 359kn, ponovim, dalje izpod, prema vašem
> odgovoru od 3. studenoga na moj prigovor.
> ++++++++++++++++ NAPOMENA +++++++++++++++++++++++
>
> Prvo, aproksimacija: lipanj (samo 9 dana na aDSL-u, 21 dan na
> svjetlovodu, pa aproksimiram kao da je sav na svjetlovodu).
>
> U pojednostavljenom pravilu, inačica 369kn:
> lipanj -- 369kn
> srpanj -- 369kn
> kolovoz -- 369kn
> rujan -- 369kn
> listopad -- 369kn
> =================
> ukupno -- 1845kn
>
> Toliko sam od lipnja do listopada trebao platiti, te ako je toliko
> T-com-u uplaćeno, a mogu to i ja provjeriti ako dobijem dodatna
> pojašnjenja od vas, onda bi ovaj predmet bio riešen (ali vidjeti i drugu
> inačicu, inačicu 359kn, pojednostavljenog pravila)
>
> Ali vi u vašem odgovoru od 3. studenoga na moj prigovor navodite kao
> ukupni mjesečni "flat" iznos:
>
> 359kn, a ne 369kn
>
> Konstruiram, radi preglednosti, vaš citat, kao da bi bio u e-poruci (a
> nije):
>
> > ... Prema tome, zbroj mjesečnih naknada iznosi 359,74kn (PDV
> > uključen). ...
>
> To je iznos do kojeg ste, kako u istom dopisu od 3. studenog pišete:
>
> > ... te smo izvršili sve potrebne provjere. ...
> > Provjerom je utvrđeno ...
> > Daljnjom provjerom je utvrđeno ...
>
> Pa sliedi pojednostavljeno pravilo, inačica 359kn.
>
> U pojednostavljenom pravilu, inačica 359kn:
> lipanj -- 359kn
> srpanj -- 359kn
> kolovoz -- 359kn
> rujan -- 359kn
> listopad -- 359kn
> =================
> ukupno -- 1795kn
>
> Toliko sam od lipnja do listopada trebao platiti, te ako je toliko
> T-com-u uplaćeno, a mogu to i ja provjeriti ako dobijem dodatna
> pojašnjenja od vas, onda bi ovaj predmet bio riešen.
>
> Pa bih vas molio, prema kojoj inačici da računam. Bilo je naime toliko
> pomahnitalog naplaćivanja od nekih vaših su-djelatnika, da se sve dosta
> usložnjilo (zakompliciralo)...
>
> Unapried hvala na odgovoru!
>
> ( Još kratko, nek se vidi da, prema mojem razumievanju, smije čitati tko
> god hoće, a također i moje račune pregledavati, kad postavim ovo na
> Mrežu... još dalje izpod. )
> > ----------------------------
> > From: "Miroslav Rovis" <>
> > Sent: 21.11.2016. 18:06
> > To:
> > Subject: Re: T-com i poigravanje s preplatom
> >
> > Vjerujem da ste dobili (ja jesam u "indigo kopiji"), a sve je i
> > podpisano mojim PGP-podpisom, ne ćete moći reći da sam poslao nešto
> > drugo nego što jesam poslao, i naravno da će se sve jasno vidjeti
> > javno... Pogledajte o tom još niže u tekstu...
> >
> > Vjerujem, dakle, da ste dobili (ali ja vam to ponovno šaljem, jer je
> > važno!):
> >
> > > U tom dopisu od 3. studenog ( T-com_161103_IgorButi.jpg ) navodi se da
> > > je iznos preplate ukupno:
> > >
> > > ******************
> > > 181,52 kn
> > > ******************
> > >
> > > Ali se postavlja pitanje, koliko točno ja trebam sada platiti?
> > >
> > > Kako to da je sve odtalo nejasno?
> > >
> > > Ma pogledajte sami Račun koji mi je dostavljen, evo vam ga u privitku,
> > > ta valjda su računi javni u Republici Hrvatskoj?
> > >
> > > orig_bill_5019102951-206-5_5019102951_201610_R.pdf
> > >
> > > Koliko dakle da ja sad platim? Sigurno ne 369,50 kn koliko ima na
> > > navedenoj uplatnici, koja je sastavni dio gornjeg PDF-a! Sigurno ne!
> > >
> > > ***********************************
> > > Jeste li u stanju poslati točan pravi iznos, od kojeg je odbijena
> > > dosadašnja preplata?
> > > ***********************************
> > >
> > > Ili opovrgnite dopis štovanog Igora Butija i poništite da je iznos
> > > preplate 181.52 kn. Ali službenim dopisom... A ne SMS-om...
> >
> > Također i PDF, i JPG ponovno privijam... "Looped Message"?
> >
> > Looped Message? Ne govorite istinu...
> >
> > ---
> >
> > Ali ja zapravo odgovaram na:
> >
> > "Message-ID: <>"
> >
> > ali ja trebam preglednost... pa...
> >
> > On 161121-17:17+0100, wrote:
> > > Received Looped Message
> >
> > Ma je li?
> >
>
> Drugi čtioci, vidjeti moju napomenu u vezi sličnog teksta još niže
> izpod.
>
> > >
> > > IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno
> > > priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili
> > > subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku
> > > greškom, molimo Vas, obavijestite pošiljatelja, a poruku i sve njene
> > > privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo
> > > prenošenje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u
> > > poruci trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo.
> > > Sadržaj, stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi i ne
> > > predstavljaju nužno stavove HT - Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT
> > > ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu
> > > primitkom ove poruke i priloga sadržanih u poruci.
> > >
> >
> > Oh, stvarno! Izvolite pogledati, primili ste me, i nakane da ovakve
> > zlorabe objavim, napisao sam vam, i rekao, tada:
> >
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/
> >
> > . Primili ste me sve jednako. Ne kršim nikakve ugovore s vama.
> >
> > Vi kršite, prenaplatama...
> >
> > >
>
> Other reader, pls. see my note in connection with the similar text
> further below.
> > > DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached
> > > to it are confidential and intended solely for individuals or
> > > entities which they are addressed to. If you have received this
> > > email message in error, please notify the sender and permanently
> > > remove the message and all attached files from the computer. Any
> > > disclosure, copying or distribution of all or a part of information
> > > contained herein to or by third parties is prohibited and may be
> > > unlawful. Please note that any views or opinions presented in this
> > > message are solely those of the author and do not necessarily
> > > represent the views and opinions of Croatian Telecom Inc. Croatian
> > > Telecom Inc. accepts no liability for any potential damage caused
> > > by this message and files attached to it.
> > >
> >
> > Nek se zna!
> >
> > Prvo, zahvaljujem, i to javno, štovanom Igoru Butiju, na poštenom i
> > pravilnom odgovoru na moj prigovor ( T-com_161103_IgorButi.jpg ).
> >
> > Drugo, ma što bi ovi htjeli?
> >
> > Sve sam izložio, potrošio sam nekoliko sati da sve bude jasno...
> >
> > A oni, ne kažem štovani Igor Buti, a ima još i drugih normalnih i
> > poštenih u T-com-u, nisu svi kao onaj jadnik koji me je zlostavljao
> > putem Overseas dostava
> > (
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/#zlostava
> > )
> > i drugim zgodaama...
> >
> > I oni bi sad proglasili sve preplate tajnima, i da je moram, što i kako
> > onda?... A ova korespondencija da je "Looped Message"???
> > (
> > za laike, to bi
> > značilo da ta poruka sama sebi grize rep... Ma je li... Ma je li...
> > Pogledajte i sami, kad jednom bude negdje (prema nadnevku, a poveznica
> > će biti na na http://www.croatiafidelis.hr/):
> >
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/
> >
> > Jednakostavno nije tako! Ove su e-poruke sasvim pravilne i u skladu sa
> > standardima.
> > )
> >
> > Svako dobro svima!
> >
> > --
> > Miroslav Rovis
> > Zagreb, Croatia
> > http://www.CroatiaFidelis.hr
>
> Ovdje se radi o naplati računa od strane T-com-a, za usluge koje mi
> pruža. Računi u Republici Hrvatskoj jesu javni, i nitko ih
> nije dužan skrivati, nego ih smije javno svima pokazati...
>
> Pa slobodno zanemarite sliedeće:
> > IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno
> > priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili
> > subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku
> > greškom, molimo Vas, obavijestite pošiljatelja, a poruku i sve njene
> > privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo
> > prenošenje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u poruci
> > trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj,
> > stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju
> > nužno stavove HT - Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaća
> > nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i
> > priloga sadržanih u poruci.
> A kako mislite da mogu konačno biti na miru od nekih luđaka (doista ne
> mislim ovdje na štovanog Igora Butija kojega poštujem), kakvi su mi
> nezaboravne zlostave slali:
>
> http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/#zlostava
>
> Zar se to možda može skrivanjem računa i moljakanjem?
>
> ---
>
> The issue here iz the payment of bills issued by T-com, for the services
> that they provide to me. Bills are public in the Republic of Croatia,
> and nobody is bound to hide them, rather they can publicly show them to
> everybody.
>
> So, freely disregard the following:
> > DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached to
> > it are confidential and intended solely for individuals or entities
> > which they are addressed to. If you have received this email message
> > in error, please notify the sender and permanently remove the message
> > and all attached files from the computer. Any disclosure, copying or
> > distribution of all or a part of information contained herein to or by
> > third parties is prohibited and may be unlawful. Please note that any
> > views or opinions presented in this message are solely those of the
> > author and do not necessarily represent the views and opinions of
> > Croatian Telecom Inc. Croatian Telecom Inc. accepts no liability for
> > any potential damage caused by this message and files attached to it.
> >
> However else would you want me to finally get to be left in peace from
> some lunatics (I really do not mean Igor Buti here, whom I respect), who
> sent me unforgettable abusively arranged deliveries:
>
> http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/#zlostava
>
> (the subtitles in English pending on that video)
>
> Can that really be achived by hiding those bills and imploring?
>
> Sa štovanjem,
>

[...]
>
> IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno

[rez]
Molim pogledati iznad moj tekst o tom, ako i sam taj "OPORIEK" ili
"IZJAVU O ODRICANJU ODGOVORNOSTI".

>
> DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached

[cut]
Pls. see above my text about, and the "DISCLAIMER".


Svako dobro!
--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia
http://www.CroatiaFidelis.hr