Nadnevak:
To: prigovori@t.ht.hr
Subjekt: T-com i poigravanje s preplatom
Štovani T-com-e!

što prie bje, nisam kadar lahko dokumentirati. Pitah o visini računa i
ranije, brzoglasom...

Ali slideći privitak bude početni (otvorite):

T-com_161004_zahtjev.jpg

Naime 4. listopada bjeh u Avenue Mall T-com poslovnici. Pregledavši, vaš
ljubazni djelatnik je savjetovao, sastavio i uručio mi isti moj zahtjev,
jer je tako, reče, brže i bolje, nego prigovorom.

Na isti zahtjev, negdje vjerovatno 1x listopada (gdje je x između 1 i 9)
dolazi mi na pokretni brzogla SMS sliedećeg sadržaja (doslovan tekst):

"
Postovani, obavjestavamo vas da smo Vam racune od lipnja do listopada
umanjili za 103,27 kuna sa PDV-om. Preostali iznos dugovanja molimo
podmiriti putem opceg naloga. Vas HT.
"

Hmmmh, nek mi netko priča o grješki, "omaški" (koji srbizam! Ta rieč se
naime rabi u Hrvatskom Pravoduđu!), o nehotičnom propustu, kasnije...
Kasnije u ovoj niti razgovora ("conversation thread", no, sliedu
e-poruka) će, nadam se, biti jasno...

I kakav je to način, SMS-om T-com mene "obavjestava"... Ah, jadni, oni
mi slučajno valjda prenaplatili... Ali samo 100-njak kuna...

Ali, da bi moglo biti, u niti razprave, jasno (dragi T-com-e, pa
valjda su računi javni, a ne tajni, valjda ne moram s vama o računima
tajne razprave voditi?...), molim T-com da mi odgovori...

Evo da bude sasvim jasno, vi T-com-e, ste na moj, putem vašeg istinski
ljubaznog djelatnika u poslovnici u Avenue Mallu poslan zahtjev:

"... za korekcijom svih računa od kako" sam prešao na svjetlovod, vi,
T-com-e, ste mi poslali ovaj odgovor, SMS-om na moj pokretni brzoglas:

"Postovani, obavjestavamo vas da smo Vam racune od lipnja do listopada
umanjili za 103,27 kuna sa PDV-om. Preostali iznos dugovanja molimo
podmiriti putem opceg naloga. Vas HT."

Naime toliko je nevjerovatno odkud ste izračunali baš 103,27 kuna da
preplata iznosi, [toliko nevjerovatno] da vas to moram pitati:

Prešao sam na svjetlovod 10. lipnja. Računi ya lipanj, srpanj, kolovoz,
rujan iznosili su sve skoro 400 kn, pa i do 415-tak kuna...

Dakle, kako ste došli, kojim proračunom, da je to bila preplata od točno
103,27 kuna?

Unapried hvala na odgovoru!

http://www.CroatiaFidelis.hr